کدخبر: 17844

بازنشستگان| حقوق بازنشستگان|همسان سازی حقوق

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان| حقوق ها واریز شد؟

اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای از پرداخت و تسویه کامل کسور دستگاه‌های اجرایی مربوط به حقوق آبان ماه بازنشستگان این صندوق خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: کسورات حقوق آبان ماه سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ پرداخت و به طور کامل تسویه شد.

براساس این اطلاعیه، صندوق بازنشستگی کشوری درحال حاضر درخصوص مطالبات دستگاه‌های اجرایی، هیچگونه تعهد “پرداخت نشده‌ای” ندارد.

​دراین گزارش تصریح شده است: در ابتدای آذرماه امسال نیز کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق، مربوط به ماه های پیش از آن تا انتهای مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت و تسویه شده بود و کسورات آبان ماه نیز طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بازنشستگی کشور پس از تامین اجتماعی است که به بازنشستگان و دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها، شهرداری‌های کشور به جز شهرداری تهران، کارمندان سیاسی وزارت امور خارجه، قضات قوه قضاییه و در مجموع به هفت گروه مشخص حقوق و خدمات بازنشستگی ارائه می‌دهد.

صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و ۶۶۳ هزار بازنشسته خدمات متعددی شامل افزایش وام‌های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه‌های تکمیلی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و گردشگری را در دولت سیزدهم به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

 

ارسال نظر: