کدخبر: 5426

نیوشا ضیغمی| عکس نیوشا ضیغمی| بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی کوبوند از نو ساخت| چهره پلنگ نیوشا ضیغمی کنار خواهرش

نیوشا ضیغمی تصویری را از خود با یک چهره جدید و ابروهای پهن به اشتراک گذاشت.

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد. نیوشا ضیغمی دختری به نام لنا دارد. نیوشا ضیغمی به تئاتر علاقه دارد. نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان است. در ادامه فیلم مختلط نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید.

نیوشا+ضیغمی+و+خواهرشنیوشا

 

 

 

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

 

نیوشا ضیغمی

ماجرای آشنایی نیوشا ضیغمی و همسرش 

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه است و این بانوی بازیگر در گفتگوهایش از اختلاف خانواده ها بر سر مهریه و بحث بر سر این موضوع بسیاری گله کرده است.

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شد و دخترش لنا به دنیا آمد.

نیوشا ضیغمی

جدایی نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با حضور در توزیع خصوصی فیلم ثبت با سند برابر هست به همراه همسرش به شایعه های جدید پیرامون جدایی شان اتمام دادند. نیوشا ضیغمی در این مراسم اعلام کرد که جدایی او از همسرش تنها یک شایعه هست و حضور او بدون همسرش در مراسم های گوناگون تنها یک رخداد بوده و در این مراسم از حضور همسرش تشکر کرد.

نیوشا ضیغمی

عکس های دو نفره نیوشا ضیغمی با خواهرش

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بازی در سریال در چشم باد در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و بلافاصله وارد دنیای سینما شد و در فیلم های زیادی جلوی دوربین رفت. روشا ضیغمی خواهر کوچک تر نیوشا ضیغمی است که اولین بار در فیلم چهار به کارگردانی پیمان عباسی جلوی دوربین رفت .

روشا و نیوشا ضیغمی در فیلم چهارسو با هم همبازی بودند و روشا در فیلم و سریال های کمی جلوی دوربین رفت که ماتادور یکی از جدیدترین های آن است.

در ادامه عکس هایی از نیوشا ضیغمی با خواهرش روشا را برایتان گردآوری کرده ایم که مشاهده میکنید.

نیوشا-ضیغمی-و-خواهرش-روشا

ارسال نظر: