کدخبر: 6234

اخبار حوادث|اتفاق هولناک در ساوه| دعوای خونین بر سر پارک خودرو

اتفاق هولناک در ساوه| دعوای خونین بر سر پارک خودرو

فرمانده انتظامی ساوه گفت: فردی که متهم به قتل جوان ۲۱ ساله ساوجی بود در کمتر از ۲ ساعت از ارتکاب جرم توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» روز دوشنبه در این خصوص افزود:  قتل این جوان ۲۱ ساله غروب روز شنبه مقابل مغازه‌اش در مرکز شهر با ضربات چاقو انجام شد و ضارب پس از ارتکاب جرم، از محل متواری شد اما در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس در کمتر از ۲ ساعت به دام افتاد.

وی بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار ساوه، نیروهای انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گفته فرمانده انتظامی ساوه، با حضور پلیس در محل مشخص شد مردی ۳۸ ساله بر سر پارک خودرو در مقابل مغاره اش، با یک جوان ۲۱ ساله درگیر و بر اثر اصابت ضربات چاقو مالک خودرو را به شدت مجروح کرده و از محل هم متواری شد. 

 

وی با اشاره به این که فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، اظهار داشت : از دقایق نخست این حادثه تیمی تخصصی از کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه تحقیقات پلیسی خود را برای دستگیری فرد متهم به قتل آغاز کردند. 

سرهنگ عیسی‌آبادی یادآور شد: در تحقیقات سرنخ‌هایی از پنهان شدن قاتل در مخفیگاهش به دست آمد و با حضور پلیس، این فرد دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد. 

این مقام انتظامی افزود: قاتل با مشاهده مدارک و مستندات به‌دست آمده، در روند بازجویی فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با مقتول بر سر موضوع پارک خودرو در محل نامناسب  نزدیک مغازه‌اش مشاجره لفظی داشته و با شدت گرفتن درگیری به قتل انجامیده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از بررسی های مقدماتی با قرار مجرمیت روانه زندان شد

ارسال نظر: