کدخبر: 6924

خواهرکشی وحشتناک| برادران بی رحم خواهر خود را سلاخی کردند

دو برادر افغان در آلمان متهم به قتل خواهرشان به دلیل «زندگی به سبک غربی» هستند.

دادستان‌ها می‌گویند که برادران افغان جسد خواهرشان را پیش از آن که از طریق قطار به باواریا انتقال داده و او را دفن کنند قطعه قطعه کرده و در چمدان قرار دادند. گفته شده این اقدام دو برادر افغان مجازات زندگی «به سبک غربی» خواهرشان بوده است.

این دو برادر ۲۶ساله و ۲۲ساله متهم به قتل خواهرشان «مریم ح» ۳۳ساله و تکه تکه کردن جسد او و قرار دادن آن در چمدان و حمل آن از طریق قطار به سوی محل دفن جسد هستند.

آنان ظاهرا خواهرشان مریم را در ماه ژوئیه فریب دادند و به جلسه‌ای برای دیدار او کشاندند و سپس او را خفه کرده و گلویش را بریدند. دادستان‌ها می‌گویند که برادران افغان جسد خواهرشان را پیش از آن که از طریق قطار به باواریا انتقال داده و او را دفن کنند قطعه قطعه کرده و در چمدان قرار دادند. گفته شده این اقدام دو برادر افغان مجازات زندگی «به سبک غربی» خواهرشان بوده است.

 

این مردان به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی نام کامل‌شان فاش نشده است. گفته شده که این دو برادر پس از قطعه قطعه کردن جسد خواهرشان آن را با تاکسی در اواخر همان روز در چمدان به ایستگاه قطار انتقال دادند. فیلم‌های دوربین مدار بسته که توسط رسانه‌های آلمانی منتشر شده‌اند این دو برادر را نشان می‌دهند که ساک سیاهی را به قیمت ۵۰ پوند در قطاری در ایستگاه قطار سودکروز در برلین بالا می‌برند.

پس از کشف جسد و کالبد شکافی آن مشخص شده مقتول بر اثر وارد شدن ضربات به سر و گردن فوت کرده است. دادستان‌ها اشاره کرده‌اند که برادران مقتول حاضر نبودند بپذیرند که خواهرشان از شوهرش که با او در ۱۶ سالگی ازدواج کرده بود پس از حوادث خشونت بار طلاق گرفته و وارد رابطه تازه‌ای با مردی دیگر شده بود.

در جریان بازجویی این برادران افغان، آنان به بازپرس‌ها گفته اند: «ما با زنان رفتاری متفاوت از رفتار شما داریم. زن مانند خدمتکاری است که کار‌های خانه را انجام می‌دهد. او آشپزی می‌کند و از بچه‌ها مراقبت می‌کند».

مقتول مادر دو فرزند بوده و همسایگان او می‌گویند که با ترس از مرگ زندگی می‌کرد و برادران‌اش بار‌ها به او فشار می‌آوردند و سعی می‌کردند ارتباط او را با افراد دیگر قطع کند. یکی از منابع مطلع می‌گوید: «مریم آدم خوبی بود. او از زمان پس از طلاق گرفتن از همسرش بسیار ترسیده بود، زیرا برادرانش به دلایل اعتقادی او را می‌ترساندند». یک زن افغان که در محله محل اقامت مریم زندگی می‌کند می‌گوید: «مردانی هستند که دیوانه اند. من هم می‌ترسم که اتفاقی مشابه برایم رخ دهد، زیرا من نیز روسری بر سر نمی‌کنم».

مریم یک دختر ۱۰ساله و یک پسر ۱۳ساله داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان پناهجو از افغانستان به آلمان گریخته بود. مریم طبق قوانین آلمان در سال ۲۰۱۷ میلادی از همسرش طلاق گرفت. زمانی که برادران‌اش متوجه شدند او با فرد جدیدی آشنا شده شروع به دخالت در زندگی‌اش کردند و او را مجبور ساختند تا روسری بر سر کند و او را از ترک محل اقامت خود بدون همراهی مرد منع کردند. برادران این زن افغان معتقد بودند او به ناموس خانواده لطمه زده و باید کشته شود.

بازپرسان می‌گویند درخواست پناهندگی یکی از برادران او در سال ۲۰۱۶ میلادی رد شد، اما او متعاقبا اقدام به خودکشی کرد که منجر به بستری شدنش در مرکز روانی و خودداری از اخراجش از آلمان شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سید با کمک هزینه دولتی در آلمان زندگی می‌کرد و به دلیل ایجاد صدمه فیزیکی در فوریه سال گذشته به پرداخت ۵۰۵ پوند جریمه شده بود. این ۲ برادر از سوم آگوست گذشته در بازداشت به سر می‌برند و در صورت اثبات نقش داشتن‌شان در ارتکاب قتل به حبس ابد محکوم خواهند شد.

ارسال نظر: