کدخبر: 7193

دزدی|کلاهبرداری عجیب در مشهد| دزدی این مرد در حرم امام رضا

کلاهبرداری عجیب در مشهد| دزدی این مرد در حرم امام رضا

دزد حقه بازی که با ترفندی خاص از مغازه داران سرقت می کرد ، این بار درحالی دستگیر شد که اموال سرقتی را به مال باخته فروخت.

مدتی قبل مرد میان سالی وارد یک انگشتر فروشی در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) شد تا تعدادی از انگشترهای گران قیمت را خریداری کند . وقتی مرد 57 ساله تعدادی از انگشترها را انتخاب کرد ، فروشنده با وسواس خاصی که خط روی انگشترها نیفتد، آن ها را درون پاکت گذاشت و منتظر تسویه حساب ماند.

در همین حال خریدار با تردستی خاصی از غفلت فروشنده استفاده کرد و انگشترهای بدلی را به جای انگشترهای گران قیمت درون پاکت گذاشت.

او سپس با این بهانه که مبلغی پول کم دارد، از مغازه بیرون آمد تا پس از تهیه پول به فروشگاه بازگردد و انگشترها را خریداری کند . وقتی بازگشت خریدار طول کشید، مرد فروشنده تصمیم گرفت انگشترها را پشت ویترین بگذارد اما در کمال تعجب متوجه شد که فریب خورده است و انگشترهای گران قیمتش را به سرقت برده اند.

این مرد با توصیه پلیس مشخصات انگشترهای سرقتی را به همکارانش اطلاع داد تا دزد هنگام فروش انگشترها دستگیر شود ولی هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که سیزدهم دی دزد فراموشکار دوباره به مغازه مال باخته رفت تا انگشترها را بفروشد. در این هنگام مال باخته که او  و اموال سرقتی را شناخته بود، بی درنگ با پلیس 110 تماس گرفت که چند دقیقه بعد نیروهای گشت کلانتری شهید نواب صفوی از راه رسیدند و حلقه های قانون را بر دستان این سارق میان سال گره زدند .

این متهم که چهار سال سابقه کیفری در پرونده سیاهش دارد پس از اعتراف به سرقت انگشترها راهی دادسرای عمومی و انقلاب ثامن مشهد شد.

ارسال نظر: