کدخبر: 7419

حادثه هولناک در تهران| فرار وحشتناک دختر معتاد از خانه

دختر فراری که در غرب تهران فرار کرده بود به آغوش خانواده اش بازگشت.

دی ماه امسال پدر جوانی با مراجعه به اداره پلیس در غرب تهران از فرار دختر 15 ساله خود از خانه شان خبر داد و گفت: چندی قبل بود که دخترم سمانه با یک پسر 18 ساله آشنا شد و رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد. من و همسرم با این رابطه مخالف بودیم.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت 

پدر جوان ادامه داد: هنگامی که سمانه با مخالفت ما مواجه شد طلاهایی که در کمد مادرش بود را سرقت کرد و با طلاهای سرقتی با پسر 18 ساله از خانه فرار کرد. خیلی زود سمانه را پیدا کردیم و پول طلاهایی که فروخته شده بود را از خانواده دوست پسرش پس گرفتیم.

او در ادامه گفت: پس از این ماجرا سمانه رابطه اش را با پسر جوان قطع کرد و بسیار پرخاشگر شد. دخترم گاهی اوقات با پرخاشگری از من پول می گرفت و به تازگی گل هم مصرف می کرد. سمانه چند وقتی می شود که از خانه فرار کرده است هم جا به دنبال دخترم گشتم اما ردی از او پیدا نکردم.

ماموران پلیس پس از اظهارت پدر دختر نوجوان تحقیقات اولیه را برای پیدا کردن سمانه در غرب تهران آغاز کردند. ماموران پلیس در ابتدا با تحقیقات محلی متوجه شدند سمانه در جنت آباد با دوستانش زندگی می‌کند.

تیم پلیس پس از دریافت این اطلاعات سمانه را در خانه دوستانش پیدا کردند و خانواده وی را در جریان پیدا شدن دخترشان قرار دادند.

بنابراین گزارش، دختر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار بخش مشاوره پلیس قرار گرفت.

ارسال نظر: