کدخبر: 8359

اخبار حوادث|حادثه هولناک برای حسابدار جوان| پلیس فتا وارد عمل شد

حادثه هولناک برای حسابدار جوان| پلیس فتا وارد عمل شد

حسابدار جوان وقتی برای کار به شرکت رفت نمی دانست مدیریت یک کلاهبرداری را برعهده گرفته است.

مرد جوان با اتهام سرقت های سایبری به پلیس فتا منتقل شد و مأموران میزان کلاهبرداری هایش را 152میلیون تومان اعلام کردند، اما او نه تنها اتهاماتش را قبول نداشت بلکه شاخه ای جدید در پرونده گشود و اعلام کرد که خودش قربانی این پرونده است.

 مرد جوان حکایت زندگی اش را این گونه بازگو کرد که سال هاست در رشته حسابداری مدرک دانشگاهی اش را گرفته، اما همچون بسیاری از دانش آموختگان این رشته بیکار بوده است.

چندی پیش آگهی جذب حسابدار در یک فروشگاه اینترنتی را در بستر فضای مجازی دیده و سریعا با آگهی دهنده تماس گرفته و با هم قرار می گذارند.

این شهروند بردسکنی پس از مراجعه به محل قرار با فردی روبه رو می شود که با نشان دادن در باغ سبز او را فریب می دهد. متهم ضمن اخذ مدارک هویتی شاکی و تنظیم فرمی با عنوان تعهدکاری، حسابی بانکی برای او افتتاح می کند و روزانه مبالغی را به همین حساب واریز می کند. وظیفه حسابدار هم انتقال وجوه به شماره کارت های مختلف بوده است.

غافل از اینکه در دام یک کلاهبردار فضای مجازی افتاده است.مأموران پلیس فتای بردسکن با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی موفق می‌شوند کلاهبردار را که به شیوه های مختلف از افراد کلاهبرداری کرده بود، در یکی از استان های غربی شناسایی و دستگیر کنند.

ارسال نظر: