کدخبر: 8772

اخبارحوادث| کلاهبرداری میلیاردی در این شهر| زنان چرب زبان به دام افتادند

کلاهبرداری میلیاردی در این شهر| زنان چرب زبان به دام افتادند

خیلی شیک‌پوش هستند و با هزار فریب و حیله مردان را به دام انداخته و آن‌ها را با کلاهبرداری‌های میلیاردی نقره داغ می‌کنند.در این گزارش به زنان کلاهبرداری می‌پردازیم که از خوش پوشی و خوش زبانی‌شان استفاده کرده و مردان را فریب داده‌اند.

شاید برایتان قابل تصور نباشد که زنان دست به کلاهبرداری بزنند و اگر این اقدام را انجام دهند توقع کلاهبرداری در حد قرعه کشی‌های خانگی و نهایت ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون را دارید، اما در روز‌های اخیر زنانی دستگیر شده‌اند که کلاهبرداری‌های آن‌ها از مردان بسیار حرفه ای‌تر و بیشتر بوده است. در یک فقره یک زن به راحتی حتی ۱۱۸ استاد دانشگاه را سرکیسه کرده است. افرادی که تحصیل کرده این مملکت هستند و نباید به راحتی گول بخورند هم در دام کلاهبرداران قرار می‌گیرند.

کلاهبرداران، انسان‌های بسیار شیک پوش و خوش بیانی هستند که با استفاده از این دو موضوع افراد را فریب می‌دهند. در این میان، اما کلاهبرداران زن با چرب زبانی بیشتر افراد را فریب داده و به راحتی از طعمه‌های خود که بیشتر مردان هستند به راحتی کلاهبرداری می‌کنند.

زنان کلاهبردار بر اساس آمار پلیس آگاهی اغلب جوان و بین ۳۰ تا ۴۰ سال هستند و معمولا به تنهایی دست به این کار می‌زنند و با ساده‌ترین روش‌ها مردان را فریب داده و به نیت پلید خود می‌رسند. در این میان تعدادی از زنان از مردان برای کلاهبرداری استفاده می‌کنند و درصدی از درآمد خود را به آن‌ها می‌دهند.

 

بیشتر زنان کلاهبردار سابقه کیفری دارند و فقط درصد کمی از آن‌ها بدون سابقه کیفری دست به کلاهبرداری می‌زنند. این افراد معمولا به جرم مواد مخدر یا سرقت به داخل زندان رفته و سپس بعد از آزادی تبدیل به کلاهبرداران حرفه‌ای شده اند.

کلاهبرداری از ۱۱۸ استاد دانشگاه

به گزارش جامعه ۲۴ ، خیلی شیک پوش به نظر می‌رسید و زیبا بود. با یک آگهی کارش را آغاز کرد و در دفتر مرکزی شهر پذیرای اساتید دانشگاه بود. او از ساخت مجتمع مسکونی اساتید خبر داده بود و از اساتید خواسته بود با کمترین آورده صاحبخانه شوند. زن شیک پوش با تمام اساتید تک به تک جلسه می‌گذاشت و از ساخت مجتمع رویایی سخن می‌گفت.

او بعد از اینکه از ۱۱۸ استاد دانشگاه ۱۳ میلیارد تومان پیش پرداخت گرفت تا خانه سازی را شروع کند، شبانه دفتر اجاره‌ای را ترک و غیب شد. اساتیدی که کلاهشان را بر باد رفته می‌دیدند هرجا را زیر و رو کردند خبری از خانم شیک پوش سازنده نبود.

سرانجام بعد از ۸ سال، دو هفته قبل یکی از مالباختگان مخفیگاه زن کلاهبردار را در محله کمیل شناسایی کرد و با اطلاع به پلیس، ماموران زن کلاهبردار را دستگیر کردند. او در همان ابتدا به کلاهبرداری از اساتید در سال ۹۲ اعتراف کرد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد سابقه دار است.

کلاهبردار فراری اتوبوس می‌فروخت

چند روز قبل قرارگاه جلب به دادرسی پلیس پیشیگیری در جریان شناسایی مخفیگاه یک کلاهبردار فراری قرار گرفتند. با دستور بازپرس پرونده ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. شاکیان مدعی شدند سال ۹۱ با مراجعه به شرکت که مدیرعامل آن زن جوانی بود برای خرید اتوبوس اقدام کردیم. این زن در تبلیغات شرکت ادعا کرده بود می‌تواند اتوبوس‌های خارجی را وارد کند. ما هم برای خرید اتوبوس به او پول دادیم. چند ماه بعد برای دریافت اتوبوس به شرکت رفتیم که متوجه شدیم زن جوان فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری میلیاردی به بهانه دریافت تیک آبی

در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم در محله بریانک او را دستگیر کردند. زن کلاهبردار در اعترافاتش به کلاهبرداری ۵۵ میلیاردی از ۲۰ نفر اعتراف کرد و مدعی شد به بهانه اینکه در بین مقامات آشنا دارم و می‌توانم اتوبوس وارد کشور کنم از مالباختگان کلاهبرداری کردم و بعد فراری شدم. فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

فرار عجیب کلاهبردار میلیاردی

به گزارش جامعه ۲۴ ، سال ۹۸ چند مرد با مراجعه به پلیس از زن میانسالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند. مالباختگان ادعا کردند با یک شرکت واردات کالا که تجهیزات ساختمان وارد می‌کرد توافق کرده که در ازای پول برایشان تجهیزات ساختمان وارد شود.

ماموران پلیس با ردزنی متوجه شدند کلاهبردار یک زن است و قبل از اینکه ماموران او را دستگیر کنند از محل زندگی اش فرار کرده است. در ادامه مشخص شد زن کلاهبردار با اجاره آپارتمان مبله هر چند روز جای خود را عوض می‌کند. سرانجام بعد از دو سال فرار ماموران موفق شدند این زن را قبل از تخلیه آخرین آپارتمان اجاره‌ای شناسایی و دستگیر کنند.

کلاهبرداری به بهانه تهیه جهیزیه

همه کلاهبرداران زن در تهران نیستند. چندی قبل زوج‌های جوان هرسینی دراستان کرمانشاه به پلیس مراجعه و مدعی شدند به بهانه خرید جهیزیه ارزان قیمت به یک زن پول داده اند، اما او فرار کرده است و خبری از او نیست. با بررسی‌های پلیس مشخص شد این زن به بهانه خرید جهیزیه ارزان‌تر از بازار از ۱۹ نفر ۶ میلیارد تومان پول گرفته و بعد با خاموش کردن تلفن همراهش متواری شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم در استان کرمانشاه این زن دستگیر و به جرمش اعتراف کرد و مدعی شد به بهانه جهیزیه از مالباختگان در چند نوبت کلاهبرداری کرده ام.

ارسال نظر: