کدخبر: 8777

اخبارحوادث| حادثه وحشتناک در عروسی| دعوای خونین عروس و خواهرشوهر

حادثه وحشتناک در عروسی| دعوای خونین عروس و خواهرشوهر

رابطه نه چندان خوب عروس و خواهرشوهر و تصمیم هرکدام برای لجبازی با دیگری باعث شد تا داماد کاری انجام دهد که برای همیشه و در عکس عروسی ثبت شود.

 این روزها هنگام برگزاری مراسم عروسی در کشورهای مختلف یک سری قانون یا به قول معروف تم تعیین شده برای زیباتر شدن عکس یادگاری عروسی اجرا می شوند اما خانومی تصمیم گرفت که این قوانین را در عروسی برادرش زیرپا گذاشته و آن ها را ندید بگیرد در نتیجه برادر و همسر برادرش نیز بی توجهی او به این مسئله را به نوعی که در این بخش می‌خوانید جبران کردند.

یک خانم 18 ساله در مورد این موضوع اینگونه توضیح داد که برادر و همسرش از مهمان ها خواسته بودند که در روز عروسی لباس آبی آسمانی بپوشند اما این خانم اصلا دوست نداشت که چنین کاری انجام دهد به همین دلیل شرایط برایش به نحوی ناخوشایند رقم خورد.

او در صفحه شخصی خود اینگونه توضیح داد که من 18 سال دارم و برادر بزرگترم 26 ساله است که هفته گذشته مراسم عروسی اش برگزار شد. برادرم و همسرش در کارت عروسی خود توضیح دادند که تنها رنگ لباسی که اجازه ورود به مجلس را دارد، رنگ آبی آسمانی است. من از برادرم در مورد این موضوع سوال کردم و او گفت که من و نامزدم چنین تصمیمی را با هم گرفته ایم و دوست داریم میهمانان به این تصمیم ما احترام بگذارند.

اما مشکل اینجا بود که من فقط لباس سیاه و سفید می پوشیم به دلیل علاقه ام به این رنگ هیچ لباسی نداشتم که در آن رنگ سیاه یا سفید یا ترکیبی از این دو به کار نرفته باشد از طرفی بنا به رابطه ی بدی که با نامزد برادرم داشتم و دوست نداشتم کاری را که او دوست دارد، انجام دهم.

برخلاف تاکید و اصرارهای خانواده این دختر جوان، روز عروسی تصمیم گرفت که لباس مورد علاقه اش یعنی لباس مشکی اش را بپوشد. البته هم پدر و هم مادر به او تذکر دادند که لباسش را عوض کند اما او قبول نکرد و در نهایت خانواده تسلیم شدند، زیرا نمی خواستند با او جر و بحث کنند.

خانواده داماد کمی زودتر به مراسم رسیدند زیرا قرار بود عکاسی قبل مراسم انجام شود اما زمانی که می خواستند عکس بگیرند، برادر اشاره کرد که خواهرش حق ندارد در عکس های خانوادگی آن ها حضور داشته باشد زیرا قانون عروسی را رعایت نکرده است.

این دختر جوان به برادرش گفت که میداند این رفتار تصمیم همسر او یعنی عروس است چراکه از قبل گفته بود هر نوع بی احترامی را سریع تلافی می کند.

از قرار معلوم خواهر داماد با عروس رابطه ی خوبی نداشت به همین دلیل برای اهمیت ندادن به رنگ تعیین شده برای مراسم، بیشتر ترغیب شد. او و نامزد برادرش بهم گفته بودند که روز عروسی رفتارهای همدیگر را تلافی خواهند کرد.

خواهر داماد با اهمیت ندادن به رنگ لباس و عروس هم با اجازه ندادن حضور خواهرشوهر در عکس خانوادگی تلافی کرد.

پستی که این دختر در آن ماجرای مراسم عروسی برادرش را تعریف کرده بود، بازدید زیادی داشت و حدود سه هزار کامنت در پاسخ به آن گذاشته شد. اکثر کاربران رفتار او را سرزنش کردند، زیرا عقیده داشتند پوشیدن یک لباس با رنگ غیر مورد علاقه به مدت چند ساعت، به او آسیب وارد نمی کرد پس باید به میل برادرش عمل می کرد.

بعضی دیگر هم عقیده داشتند که رفتار این دختر کاملاً بچگانه بوده است.

البته افراد دیگری هم بودند که با کار برادر و خانواده این دو نفر مخالف بودند زیرا عقیده داشتند که کسی حق ندارد در پوشیدن لباسی خاص، فرد دیگری را مجبور کند.

ارسال نظر: