کدخبر: 8931

عروسی|حادثه باورنکردنی در عروسی| حرکت عروس خانم جنجالی شد

حادثه باورنکردنی در عروسی| حرکت عروس خانم جنجالی شد

در حالی که آقای داماد و دیگر اعضای خانواده منتظر عروس برای برگزاری مراسم بودند، عروس در حال کار عجیبی بود!

 استرس حاکم در روزهای نزدیک به عروسی و بخصوص در روز عروسی، باعث می شود اکثر عروس و دامادها توجه همیشگی را به خورد و خوراک شان نداشته باشند برای همین گاهی حتی دچار کاهش وزن هم میشوند، اما این مسئله برای همه یکسان نیست و چنانچه در این بخش خواهید خواند، هستند افرادی که بی توجه به حساسیت شرایط و کاملا خونسرد حتی بیش از پیش غذا می خورند.

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که به سرعت به یکی از پست های وایرال و ویروسی تبدیل شد صحنه ای را نشان میدهد که یک عروس جوان هندی پشت میز خوردنی های خوشمزه نشسته و به سرعت در حال سرو کیک و بستنی و .. است و بی توجه به اشاره و تذکرات اطرافیان به کار خود ادامه میدهد.

ابتدا دلیل این پرخوری عروس و رفتار اطرافیان مشخص نیست اما کمی بعد مشخص میشود که دلیل پرخوری عروس شکمو بودنش است و دلیل اصرار اطرافیان تاخیر در برگزاری مراسم ازدواج است.

باورکردنی نیست اما حقیقت دارد، از قرار معلوم آقای داماد و دیگر اعضای خانواده منتظر برگزاری مراسم سنتی ازدواج هستند که عروس به دلیل ولع خوردن بستنی و کیک، آنها را معطل نگاه داشته و از آنها می خواهد کمی صبر کرده و پس از سیر شدنش مراسم را شروع کنند و این خواسته ی در نوع خود عجیب عروس، داماد و میهمانان را متعجب می‌کند.

جالب است که عروس شکمو بی توجه به وضعیت داماد و میهمانان به خوردن خود ادامه میدهد و مشخص است که انتظار دارد همه به چنین خواسته ی او احترام گذاشته و بدون اعتراض منتظر بمانند.

این ویدئو که توسط یکی از میهمانان ضبط و منتشر شده است، طبق انتظار واکنش های طنز متعددی را دریافت کرده و خیلی سریع به یکی از ویدئوهای پربازدید تبدیل شد.

ارسال نظر: