کدخبر: 9306

اخبارحوادث|حادثه هولناک در رشت| خودکشی وحشتناک قاتل بعد از کشتن برادرانش

حادثه هولناک در رشت| خودکشی وحشتناک قاتل بعد از کشتن برادرانش

پس از اطلاع پلیس از وقوع قتل، بلافاصله شناسایی قاتل و بررسی ماجرا در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده سرانجام قاتل در حوالی محل وقوع جرم شناسایی شد.

 اعضای یک خانواده که بر سر زمین کشاورزی دچار اختلاف شده بودند، قاتل که با تیراندازی به سمت ۲ برادر دیگر باعث مرگ آنها شد، خود نیز دست به خودکشی زد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودکشی قاتل پس از قتل ٢ برادرش در شهر کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار داشت: حوالی ظهر امروز و به دنبال ایجاد اختلاف بر سر زمین کشاورزی میان اعضای یک خانواده، یکی از برادران با تیراندازی به سمت ٢ برادر دیگر خود، آن‌ها را به قتل رساند.

وی افزود: پس از اطلاع پلیس از وقوع قتل، بلافاصله شناسایی قاتل و بررسی ماجرا در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده سرانجام قاتل در حوالی محل وقوع جرم شناسایی شد.

سرهنگ رسول‌زاده با اشاره به حضور ماموران انتظامی در محل خاطرنشان کرد: قاتل پس از مواجهه با ماموران پلیس، بدون توجه به دستورات صادره و امتناع از تسلیم در برابر قانون، ابتدا به سمت ماموران تیراندازی و سپس خود را هدف گرفت و خودکشی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره عواقب ناگوار در اختیار داشتن اسلحه و هشدار در خصوص استفاده شهروندان از سلاح‌های سرد یا گرم به ویژه هنگام عصبانیت و اختلافات خانوادگی گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت و بی‌توجهی به قانون، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

 

ارسال نظر: