کدخبر: 9979

سارق بیمارستان به دام افتاد| جزییات ماجرا هولناک

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری زوج سارقی که به همراه ۲ کودک خردسالشان به سرقت و کش روی اشیاء قیمتی شهروندان از داخل بیمارستان می‌پرداختند خبر داد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری زوج سارقی که به همراه ۲ کودک خردسالشان به سرقت و کشروی اشیاء قیمتی شهروندان از داخل بیمارستان می‌پرداختند خبر داد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در بیمارستان مفرح محله نازی آباد سریعا عملیات کلانتری ۱۳۰ نازیآباد در محل حاظر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور در بیمارستان و بررسی موضوع مشخص شد زوج سارق با دو فرزند خردسال خود ماه گذشته به بیمارستان مراجعه و اقدام به سرقت کیف یکی از پرسنل بیمارستان کرده اند که با حضور مجدد انان در بیمارستان توسط پرسنل شناسایی و مهار شده اند افزود: ماموران با رصد دوربین‌های مداربسته مورد فوق را تایید و ضمنا در بررسی بیشتر از ورود سارقان به بیمارستان در ماه گذشته مشخص گردید با خودرو زانتیا که در همان روز توسط متهمان از اطراف بیمارستان سرقت شده است وارد شده اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه در کلانتری به بزه انتسابی و سرقت در بیمارستان و خودرو در ماه گذشته و به ۵ فقره سرقت معترف که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ امیری در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر: