کدخبر: 2204

حامد بهداد| تصاویر و بیوگرافی حامد بهداد و همسرش

عکس سلفی جالب حامد بهداد در خودرو لاکچری اش را در ادامه ببینید.

حامد بهداد به تازگی تصویری در ماشین لاکچری اش در اینستاگرام منتشر کرده است. حامد بهداد خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. حامد بهداد تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. حامد بهداد از سال ۱۳۷۹ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی قصر شیرین، زندگی جای دیگری است و سریال سقوط آزاد نقش آفرینی کرده است. حامد بهداد دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده است 

حامد بهداد

خودرو لوکس حامد بهداد

عکسی که حامد بهداد از خود در خودرو لوکس و لاکچری اش در اینستاگرام منتشر کرد.

حامد بهداد

حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده اش به مشهد بازگشته است. او دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است، برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. وی بعدها در قالب نقشهای مکمل بازی های به یادماندنی در سینمای ایران ارائه کرد.

وضعیت ازدواج و همسر حامد بهداد

از وضعیت ازدواج و همسر حامد بهداد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

حامد بهداد ، بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد گفت :

زن های ایرانی خیلی خشن هستند ، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند ، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید ، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم ! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان ، (خنده).

حامد بهداد

او در طول فعالیت هنری اش امکان همکاری با بسیاری از کارگردانان بنام سینمای ایران از جمله ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و... را داشته است که متأسفانه برخی از این همکاریها به دلایل مختلف هیچ گاه به اکران نرسیده اند. یک رئالیست فوق العاده که معمولاً تکنیک فاصله گذاری برشت را رعایت نمی کند و سیستم استانیسلاوسکی را پیروی می کند.

حامد بهداد

ارسال نظر: