کدخبر: 10810

خرید کفش کالج از وبسایت ریسک آنلاین

کفش های کالج امروزه به شدت مورد محبوبیت اکثریت جوانان  قرار گرفته چونکه یک نوع کفش ساده مجلسیست و

ست کردن آن بسیار ساده و راحت میباشد،با خرید کفش کالج ریسک آنلاین خیال شما را بابت تعریق کمتر پا راحت

خواهد بود. این سری کفش ها نسبت به کفش های مردانه معمولی پاهای شما امکان تنفس بیشتری دارند که در جلوگیری

از قارچ پوستی تاثیر بسزایی دارد ولو کم.

به نقل سایت پوشاک ریسک آنلاین

یکی از ارگونومی ترین و شیک ترین کفش های مجلسی، کفش کالج است و معمولا آقایان حتی برای مجالس رسمی و اداری سعی میکنند این کفش را تهیه کنند زیرا طراحی یکپارچه آن ها باعث میشود که هم آراسته تر بنظر برسید و هم به خاطر رنگ های سنگین و مردانه آن با اکثر تیشرت های مردانه ست میشود و با توجه به شکل آن ها خیلی سن بالاتر به نظر نخواهید آمد و میتوانید هم با تیپ رسمی این کفش را بپوشید و هم تیپ غیر رسمی. شما میتوانید برای مشاوره قبل از خرید با پشتیبانی ریسک آنلاین تماس بگیرید.

نکاتی در مورد نگهداری کفش های کالج

جنس این کفش ها از معمولا از نوع چرم میباشد و اگر در معرض آفتاب قرار بگیرند ممکن است به تدریج پوسیده شده و یا رنگ خود را از دست بدهند. بهتر است مدام آن ها را واکس زده یا با روغن مخصوص کفش از چرم روی آن مراقبت کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از این کفش استفاده کنید و به زودی خراب نشود ، البته حتما سعی کنید هنگام پوشیدن این کفش، از یک پاشته کش استاده کنید در غیر صورت خیلی زود پشت کفش مچاله شده و دیگر ظاهر قبلی را نخواهد داشت.

ست هایی که میتوان با کفش کالج پوشید:

شما میتوانید کفش کالج را با ست های کلاسیک رسمی و کژوال بپوشید اما باید توجه کنید که همانطور که کفش مردانه معمولی را 

ست میکنید، این کفش نیز به همین شکل است و تفاوت چندانی ندارد مگر مدل های دیگر آن که در موضوع بعدی ما به این موضوع میپردازیم.

در ، ست های کژوال رنگ روشن سعی کنید از کفش کالج با رنگ تیره تر استفاده کنید و همینطور برای ست های کژوال تیره سعی کنید از رنگ روشن تر استفاده کنید(این ترکیب رنگ فقط برای کژوال صدق میکنید). اما در تیپ های رسمی شما نباید هیچیک از لباس های شما خیلی بیشتر از سایر جلوه کند، پس سعی کنید حینی که قصد پوشیدن تیپ رسمی یا مجلسی دارید اگر تیره پوشیدید ، کفش تیره انتخاب کنید و اگر لباس رسمی روشن پوشیدید کفش روشن تری بپوشید تا تقاوت و ضرافت را با انتخاب درست ترکیب رنگ احساس کنید.

آیا میتوان با تیپ های اسپرت کفش کالج پوشید یا خیر؟

معمولا برای تیپ های رسمی تر طراحی شده اند اما برخی تبحر خاصی در تطبیق آن ها دارند. شما میتواید با یک جستجوی ساده تصاویری کسانی را مشاهده کنید که به خوبی از عهده این کار برآمده اند که به راحتی میتوانید از آن ها الگو بگیرید. اما همه اینها مناسب تمامی جوامع نیستند باید هوشمند باشید و طرحی زیبا و عادی انتخاب کنید در غیر اینصور تیپ شما کاملا نمایشی خواهد شد.

تاریخچه کفش کالج

بحث های زیادی در مورد تاریخچه کفش کالج وجود دارد و نمیتوان بطور دقیقی گفت که تاریخچه آن به چه دوره ای برمیگردد اما با توجه به ترکیب بندی و تناسب رنگ و طرح با بررسی بیش از 20 ست توسط ریسک آنلاین، احتمالا تاریخچه آن به ایتالیا بازمیگردد و بنظر از سبک پوشاک ایتالیایی بوده، البته نمیتوان کاملا مطمئن بود که دقیقا همینطور است اما نتایج تحقیقات ما به نقل از رسانه خواندنی به این شکل بوده و در صورت به دست آمدن نتایج جدید تر قطعا بحثی راجع به این موضوع خواهیم کرد.

کفش کالج چه اجزائی دارد؟

  • رویه: در واقع جلد آن است پا همان پوسته رویی که معمولا در نوع اصل آن ها از جنس چرم طبیعی بوده و در نوع غیر اصل در آن از چرم مصنوعی استفاده شده است.
  • تخت بیرونی
  • کف‌های داخلی قابل تعویض: کف های کفش به دو منظور ساخته شده  اند، یکی راحتی پا و دومی ایجاد مسیر تنفس پا از طریق بالاتر بردن ارتفاع محل قرارگیری پا.

         البته اجزای دیگری هم دارد که تخصصی تر هستند و برای عموم و خریداران قابل استفاده نیستند

تفاوت قیمت کفش کالج با نوع معمولی:

 معمولا دلیلی برای تفاوت قیمت وجود ندارند چونکه در ساخت آن ها تفاوتی وجود ندارد و تنها تفاوت آن ها قاب استفاده شده میباشد.

اما قیمتشان بستگی به جنس آن ها و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید دارد، بدیهیست که جنس بهتر آن کمی گران تر باشد اما شما میتوانید همان کفش را با همان جنس از فروشگاه دیگری ارزان تر بخرید حتی با همان کیفیت. البته مورد دیگری نیز دراین مورد دخیل است مثلا جامعه پسندی آن، در شهر هایی که بیشترعرف است که از این مدل استفاده کنند ، کالای شیک تر به حساب میآید و قطعا ممکن است گران تر باشد اما در شهر های سنتی تر به دلیل اینکه خیلی طرفدار ندارند قضیه متفاوت بوده و ارزان ترند چونکه ممکن است تعداد زیادی از آن ها در انبار برای مدت زیادی باقی بمانند و خاک بخورند.

13

منبع: https://riskonline.ir/

ارسال نظر: