کدخبر: 9780

برای خرید کفش ایمنی باید به چه نکاتی توجه کنیم

 

 

مهندسی ساختمان همیشه یک صنعت پرخطر بوده و هر ساله حوادث زیادی رخ می دهد. اگر کنترل نشود، احتمالاً بر روند آرام ساخت و ساز پروژه تأثیر می گذارد و حتی منجر به عواقب جدی می شود. بنابراین، ما باید حوادث و خطرات احتمالی را در محل ساخت و ساز کشف کنیم و سپس از تجهیزات ایمنی حرفه ای برای جلوگیری از صدمات ناشی از این حوادث استفاده کنیم. تجهیزات ایمنی دارای کفش ایمنی محل ساخت و ساز، کلاه ایمنی محل ساخت و ساز، جلیقه ایمنی محل ساخت و ساز و غیره هستند. در ادامه مطلب خواهیم گفت کفش ایمنی پا را از چه خطراتی محافظت می کند .

هرازگاهی با اخباری مملو از تصادفات و حوادث ناگوار در محل کار رخ می دهد مواجه می شویم. این یک حقیقت پنهان است که زندگی کارگران در سایت‌های صنعتی همیشه در خطر است، زیرا اتفاقات ناگهانی می‌تواند هر کسی را درگیر کند و منجر به صدمات بدی شود. در بیشتر مواقع عامل نابسامانی تجهیزات نامرغوب نیست، بلکه مقصر رایج کیفیت کفش ایمنی صنعتی است! باور کنید یا نه، کفش ها خط باریک بین زندگی و مرگ را برای یک فرد در حال کار می پیمایند.

کفش ایمنی از پا در برابر چه خطراتی محافظت می کند

ما می دانیم که سبک و قیمت از مهم ترین عوامل در خرید محسوب می شوند. اما جدا از این 2 عامل، نکات مهم و کاربردی تری وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک جفت کفش ایمنی جدید به آنها توجه کنید، در اینجا نکاتی که باید در مورد خرید کفش ایمنی به آن ها توجه کنید برای شما آورده شده است!

تمایل به خرید کفش های سایز بزرگتر را کنار بگذارید

برخلاف اکثر کفش های چرمی معمولی، کفش های ایمنی محکم و کاملا غیر قابل انعطاف هستند. به اندازه کافی خنده دار است که برخی از افراد ترجیح می دهند کفش های ایمنی کمی بزرگ بخرند تا فضای بیشتری برای پاها داشته باشند. با این حال، خطر کفش های بزرگ این است که می توانند آسیب هایی مانند شکستگی استخوان، رگ به رگ شدن، ضربه مغزی و غیره ایجاد کنند! بنابراین، خرید کفش ایمنی با سایز مناسب بسیار مهم است.

هر سایت شغلی یکسان نیست. خطرات مختلفی وجود دارد که کارگران بسته به صنعت خود با آنها مواجه خواهند شد. کفش های ایمنی امروزی بسیار خاص صنعت هستند. اگر نیازهای محل کار شما بهتر با یک جفت کفش ایمنی کار سبک تراز باشد، جفتی را که برای کارهای سنگین در نظر گرفته شده است، نخرید. کفش های ایمنی امروزی همیشه ویژگی هایی را به شما می گویند که از تماس تصادفی با الکتریسیته، مقاومت در برابر سوراخ شدن و حتی ویژگی های عملکردی مانند مقاومت در برابر آب یا پوشش های عایق در برابر سرما محافظت می کنند. برای هر محیطی یک کفش یا چکمه وجود دارد پس متناسب با آن انتخاب کنید. پیدا کردن موردی که برای شما مناسب است مهم است تا اطمینان حاصل شود که از پاهای شما همانطور که باید محافظت می شود.

خرید آنلاین کفش ایمنی در فرتاک تابان

به غیر از مصالح ساختمانی نظیر آجر و ملات، کفش های ایمنی را می توان به صورت آنلاین با قیمت های پرسود نیز خریداری کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قیمت کفش های ایمنی را از چند وب سایت در نظر بگیرید و پس از دستیابی به اندازه کفش مورد نیاز، برای کارمندان خود به صورت عمده سفارش دهید.

کارگران باید در طول ساخت و ساز از پاهای خود استفاده کنند، بنابراین محافظت از پا مهمترین چیز است. داشتن یک محیط کار ایمن برای پاها مهمترین بخش در یک سایت ساختمانی است. بنابراین به یک جفت کفش ایمنی مناسب نیاز داریم. انواع مختلفی از کفش ایمنی وجود دارد. با توجه به محیط های کاری مختلف، باید از کفش های ایمنی مختلف استفاده نمود. اگر مکانی که در آن کار می کنید نسبتاً گرم است، هر روز در معرض آفتاب سوزان هستید و پاهایتان عرق می کند، داشتن یک جفت کفش ایمنی تنفسی و سبک در این زمان چه نعمتی است. در این زمان می توانید این جفت کفش ایمنی سبک وزن را انتخاب کنید:

کفش هایی با زیره لاستیکی، پنجه فولادی و صفحه استیل. دارای عملکردهای ضد ضربه، ضد سوراخ شدن و سبک وزن است. این جفت کفش ایمنی مشکل ایمنی کارگران را کاملا حل می کند. اگر محل ساخت و ساز نسبتا گرم است، کفش های سبک و قابل تنفس نیز بهترین گزینه را برای کارگران ساختمانی فراهم می کند. آنها مجبور نیستند مشکلات تاول های پا و بوی نامطبوع ناشی از کفش های بسته را تحمل کنند. علاوه بر این، این کفش ها بسیار محکم و قابل اعتماد هستند و پس از عرضه به بازار مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرند.

ارسال نظر: