کدخبر: 11335

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران

لبخند چهره را زیباتر می‌کند، اما مشکلاتی مانند نامناسب بودن یا جای خالی دندان از دست‌رفته، می‌تواند بر زیبایی  این لبخند تاثیر منفی بگذارد. اما امروزه با ایمپلنت دندان می‌توان یک لبخند جدید و جذاب داشت و اعتماد به نفس خود را افزایش داد. به دلیل کارایی بالای این عمل جراحی، تقاضا برای آن، روز به روز در حال افزایش است. در بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی، ایمپلنت دندان انجام می‌شود. با این حال، هنگام انتخاب کلینیک دندانپزشکی برای این جراحی حساس، باید با احتیاط عمل کنید. زیرا حتی یک اشتباه جزئی ممکن است عواقب طولانی‌مدتی را به همراه داشته باشد. در اینجا می‌خواهیم شما را با بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران آشنا کنیم که دوام و کیفیت خدمات خود را ضمانت می‌کند. اما قبل از آن کمی بهتر است کمی در مورد ایمپلنت دندان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت‌های دندان برای جایگزینی دندان‌های از دست‌رفته استفاده می‌شوند. آن‌ها برای اولین بار در اواسط دهه ۱۹۶۰ به کار گرفته شدند و به عنوان یک جایگزین مناسب برای پروتزهای متحرک به محبوبیت فزاینده‌ای دست پیدا کردند. ایمپلنت‌ها را می‌توان برای حمایت از روکش‌هایی که جایگزین دندان‌های از دست‌رفته شده، بریج‌هایی که چندین دندان از دست‌رفته را ترمیم می‌کنند و حتی پروتزهای مصنوعی در بیمارانی که بی‌دندان شده‌اند، استفاده کرد.

ایمپلنت‌ها معمولا از تیتانیوم ساخته می‌شوند، فلزی که با بافت‌های بدن سازگار است و می‌تواند در طول بهبودی با استخوان مجاور پیوند برقرار کند. اکنون شواهد زیادی از مطالعات و تجربیات بالینی وجود دارد که نشان می‌دهد، ایمپلنت‌های دندانی، راهی امن و راحت برای جایگزینی دندان‌های از دست‌رفته با نتایجی طبیعی هستند. اما انتخاب کلینیک دندانپزشکی قابل اعتماد که خدمات باکیفیت ایمپلنت ارائه می‌کند، کار چندان ساده‌ای نیست.

آشنایی با بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، زیر نظر شرکت تامین سلامت ملائک، با داشتن ۵ کلینیک مجهز و پیشرفته تخصصی دندانپزشکی در نقاط مختلف غرب تهران و با بهره‌مندی از دندانپزشکان متخصص باتجربه، بهترین خدمات ایمپلنت دندان را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کنند. کلینیک‌های این زنجیره عبارتند از:

  • کلینیک دیبا در شهرک غرب،
  • سماء در منطقه ۲۲ در شهرک شهید باقری،
  • کلینیک صدف در کارگر شمالی،
  • کلینیک مینا در ستارخان
  • و کلینیک شبانه‌روزی صادقیه در فلکه اول صادقیه

که در همه این مراکز، خدمات کاشت دندان در سطح کیفی عالی، همراه با گارانتی انجام می‌شود.

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد با شعار «دندانپزشکی برای همه»، برای رفاه حال مشتریان خود با ۳۲ بیمه تکمیلی قرارداد همکاری امضا کرده است تا هزینه‌ ایمپلنت مراجعه‌کنندگان تا حد زیادی کاهش یابد. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران این است که بیماران می‌توانند از بخش استریلیزاسیون کلینیک‌های مختلف آن بازدید کنند تا از بهداشتی بودن کلیه لوازم مورد استفاده در طول مراحل درمان خود اطمینان داشته باشند. همچنین خدمات ایمپلنت دندان در این مراکز همراه با گارانتی ارائه می‌شود و اگر پس از انجام کاشت دندان، مشکلی برای آن پیش بیاید، مشکل پیش‌آمده به صورت رایگان برطرف می‌شود. از سوی دیگر، مدیریت زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد شرایطی را فراهم کرده تا بیماران، بتوانند از انبار مرکزی کلینیک‌ها بازدید کنند و در جریان مواد مصرفی و برندهایی که برای ایمپلنت آن‌ها استفاده می‌شود، قرار بگیرند.

2

ویژگی‌های بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که موجب شده به بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران تبدیل شود. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

برخورداری از کادر دندانپزشکی متخصص و حرفه‌ای

برای عمل ایمپلنت دندان باید به سراغ متخصصین دندانپزشکی که در این زمینه دارای مهارت و تجربه کافی هستند بروید، همانطور که شما هیچگاه برای جراحی پیشرفته ستون فقرات به یک پزشک عمومی مراجعه نمی‌کنید. کسب صلاحیت‌های لازم برای انجام یک عمل جراحی پیچیده مانند جراحی ایمپلنت دندان، نیاز به سال‌ها آموزش و تمرین تخصصی دارد. به همین دلیل است که ما در مجموعه کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد با بهترین متخصصین ایمپلنت همکاری می‌کنیم. این دندانپزشکان مجرب، همگی از دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان فارغ‌التحصیل شده‌اند و در بهترین مراکز آموزشی دنیا، دوره‌های ایمپلنت دندان را با موفقیت گذرانده‌اند. به همین دلیل می‌توانند باکیفیت‌ترین خدمات ایمپلنت دندان را به متقاضیان ارائه دهند.

برخورداری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات دندانپزشکی

درست است که مهارت و تخصص دندانپزشکی که عمل ایمپلنت دندان را انجام می‌دهد مهم است، اما اگر تجهیزات مناسبی در اختیار نداشته باشد، ممکن است نتواند این عمل جراحی را به بهترین شکل ممکن از عهده آن بربیاید. از این رو کلیه کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد، مجهز به یونیت‌ها و دستگاه‌های پیشرفته و مدرن هستند. همچنین کلیه مواد و تجهیزات مورد استفاده برای ایمپلنت دندان در این مراکز، از بهترین و معتبرترین برندهای دندانپزشکی جهان تهیه شده و بیمار در طول درمان خود می‌تواند در جریان کیفیت آن‌ها قرار بگیرد و از اصل بودن مواد و تجهیزات ایمپلنت خود اطمینان حاصل کند.

3

ارائه مناسب‌ترین قیمت ایمپلنت در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در غرب تهران

شاید در مورد ایمپلنت‌های ارزان‌قیمت داستان‌هایی شنیده باشید که ممکن است گزینه‌ای جذاب به نظر برسند. اما وقتی صحبت از ایمپلنت‌ دندان می‌شود، «ارزان تر» به معنای «بهتر» نیست و بسیاری از ایمپلنت‌هایی که با قیمت ارزان انجام می‌شوند، پس از چند سال به مشکل بر می‌خورند. وقتی صحبت لبخند زیبا به میان می‌آید، مهم است که سرمایه‌گذاری درستی انجام دهید که تا سال‌ها ماندگاری داشته باشد. مدیریت زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، همواره تلاش کرده تا مناسب‌ترین هزینه ایمپلنت دندان را از بیماران دریافت کند و برای رفاه حال آن‌ها با ۳۲ بیمه تکمیلی قرارداد همکاری امضا کرده تا افراد بتوانند باکیفیت‌ترین ایمپلنت دندان را با کمترین هزینه ممکن دریافت کنند.

ارائه گارانتی ایمپلنت دندان

بعد از اینکه لبخند جدید خود را بدست آوردید، مهم است که از سرمایه خود محافظت کنید. متخصصین ایمپلنت زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، نهایت مراقبت را از لبخند شما انجام می‌دهند، اما در موارد نادر، ممکن است عمل ایمپلنت موجب ناراحتی و آزردگی بیمار شود. برای همین بیماران کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد، تحت پوشش گارانتی خدمات دندانپزشکی قرار می‌گیرند تا اگر پس از عمل ایمپلنت با مشکل مواجه شدند، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای‌ و به صورت رایگان، مشکل برطرف شود.

سخن پایانی

سرمایه‌گذاری روی یک لبخند جدید، تجربه شگفت‌انگیزی است که بسیاری از افراد آن را تجربه می‌کنند. با این حال، مهم است که در انتخاب کلینیک دندانپزشکی برای ایمپلنت دندان کمی وقت بگذارید. از تخصص و تجربه دندانپزشکان گرفته تا قیمت و گارانتی خدمات، عواملی هستند که باید به طور کامل بررسی و در نظر گرفته شوند. زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد می‌تواند تمام شرایط ایده‌آل برای یک ایمپلنت باکیفیت را فراهم کند و به شما یک لبخند زیبا هدیه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایمپلنت دندان و گرفتن نوبت کلینیک دندانپزشکی به سایت tsmalaek.com مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر: