کدخبر: 12316

خرید لوازم تم تولد پی جی مکس

روزی که در شناسنامه هر فردی به‌عنوان تاریخ تولد او ثبت شده است؛ معنای بسیاری برای خود فرد و اطرافیان او دارد. ممکن است که به‌عنوان یک فرد بزرگسال، شاید روز تولدتان برای شما همانند روز‌های دیگر باشد. اما حتی اگر روز تولد برای بزرگسالان، مقوله چندان جذابی نباشد نیز تا ابد تولد هر کودکی برای او یکی از مهم‌ترین مسائل به شمار می‌آید. روز تولد را می‌توان از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کودکی به حساب آورد به‌طوری که بسیاری از کودکان از چند ماه پیش از تولد خود، شروع به روز شماری می‌کنند. حتی اگر شمردن بلد نباشند هر روز از بزرگ‌تر‌ها می‌پرسد که باید چند شب دیگر بخوابند تا به روز تولد خود برسند. بنابراین مهم است که روز تولد آنها به رویایی‌ترین شکل ممکن برگزار شود.

پس از کیک تولد، اولین ویژگی مشترک تولد‌های امروزی را می‌توان تم‌های تولد دانست. به نظر می‌رسد که تم‌های تولد زیبا و جذاب، توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی میان مردم پیدا کنند. در میان انواع تم تولدی که امروزه عرضه می‌شوند، تم‌های بچه‌گانه طرفداران بیشتری دارند. واقعیت این است که هیچ چیز به اندازه یک تولد مجلل با تم مورد علاقه، کودک شما را خوشحال نمی‌کند. به نظر می‌رسد که تم تولد پی جی مکس یکی از پرطرفدارترین تم‌های میان کودکان به‌خصوص پسر بچه‌ها است‌. اگر می‌خواهید با این تم تولد بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

داستان تم تولد پی جی مکس چیست؟

پی جی مکس (PJ masks) نام یک انیمیشن جذاب برای گروه سنی کودک است. این انیمیشن سریالی، دارای سه ابر قهرمان دوست داشتنی و بامزه است که داستان حول محور تلاش‌های آنها برای نجات شهر پیش می‌رود. اما دختری مهربان و هم نوع دوست  با قدرت فراطبیعی در زمینه پرش‌های قوی است که رنگ لباس، شنل و ماسک او قرمز است. کانر یا پیجا نیز پسری دوست داشتنی است که نسبت به هم‌گروهی‌های خود عجول و کم صبر است. از قدرت‌های کانر می‌توان به توانایی و سرعت عمل بالایِ گربه مانند اشاره کرد. کانر با لباس و نقاب آبی خود قابل شناسایی است. سومین و آخرین عضو این گروه، گِرِگ یا هربا است؛ پسری آرام و شجاع است که در هر زمان که لازم باشد به کمک هم گروهی‌های خود می‌رود. گرگ، این پسرک سبز پوش، دارای توانایی همرنگ شدن با محیط است. اِما، کانر و گرگ سه عضو گروهی ابر قهرمانی به نام شب نقاب هستند. گروه شب نقاب که با هدف مبارزه با خلاف کاران و افراد شرور روی کار آمده است؛ همه تلاش خود را برای برقراری آرامش و نجات شهر می‌کند. این انیمیشن با برانگیختن روحیه قهرمانی در کودکان، توانسته است طرفداران بسیاری را پیدا کند. تم تولد پی جی مکس که با توجه به همین انیمیشن طراحی شده است؛ می‌تواند یک تم تولد خوشحال‌کننده برای هر کودک آشنا با این انیمیشن باشد.

ویژگی‌های تم تولد پی جی مکس

اولین ویژگی‌ای که یک تم تولد پی جی مکس باید داشته باشد؛ استفاده از تصاویر این انیمیشن است‌. تصاویر سه نفره از ابرقهرمان‌های عزیز و دوست داشتنی این انیمیشن باید در بخش‌های مختلف یک تم تولد پی جی مکس استفاده شده باشند. به‌خصوص تصاویری که آنها در لباس مخصوص ابر قهرمانی و معروف خود هستند.

دومین ویژگی مهم، استفاده از رنگ‌های قرمز، آبی و سبز است. رنگ قرمز که نشان دهنده شخصیت دوست داشتنی اما در این انیمیشن است، رنگ آبی که نشان دهنده کانر، پسر گربه‌ای جذاب پی جی مکس و رنگ سبز که یادآور گرگ مهربان و آرام است؛ رنگ‌های اصلی این تم هستند که وجود آنها بیشتر از هر رنگ دیگری اهمیت دارد. پس این مهم است که تمی که خریداری می‌کنید بیشتر در آن از رنگ‌های قرمز، آبی و سبز استفاده شده باشد. سومین ویژگی، کامل بودن تم است. تم‌های تولد دارای ملزوماتی هستند که باعث می‌شوند یک تولد به بهترین شکل ممکن برگزار شود و هیچ چیزی کم نداشته باشد. بنابراین مهم است که تم تولد پی جی مکس شما هر چیزی که برای یک تولد بچه‌گانه به آن نیاز دارید را داشته باشد و شما را از خرید هر چیزی به صورت جداگانه که ممکن است با تم مغایرت داشته باشد، نجات دهد.

یک تم تولد پی جی مکس کامل، دارای چه لوازمی است؟

یک تم تولد پی جی مکس کامل، باید دارای هر چیزی باشد که برای برگزاری یک جشن تولد به آن نیاز پیدا خواهید کرد؛ به‌طوری که شما را از خرید هرگونه لوازم دیگر بی نیاز کند. مهم‌ترین لوازم تم پی جی مکس، ظروف سرو یک بار مصرفی هستند که با تم مطابقت دارند. این ظروف شامل کارد و چنگال، کارد کیک بری، ظرف‌های پاپ کردن، لیوان و بشقاب است. دومین دسته ملزومات، لوازم تزئینی مطابق با تم هستند. ریسه‌های هپی برثدی (Happy birthday)، سفره، ریسه آویز، بنر، بادکنک و استند بادکنک از این دسته‌اند. دسته سوم بخش‌های جذاب یک تم تولد هستند که هر کودکی از داشتن آن‌ها در تولد خود خوشحال می‌شود؛ به عنوان مثال تاج، کارت دعوت، نقاب چهره، کلاه تولد، شمع و...

خریداری یک تم تولد پی جی مکس با ویژگی‌های گفته شده می‌تواند فرزند شما را که به این انیمیشن علاقه دارد؛ به خوشحال‌ترین بچه دنیا تبدیل کند. خرید تم تولد پی مکس یا تم تولد پی جی ماسک، می‌تواند بیانگر این باشد که شما از علاقه فرزند خود به سه ابرقهرمان که در هدف مبارزه با شرارت و خرابکاری تلاش می‌کنند، حمایت می‌کنید. این خود شروعی است؛ برای تبدیل فرزندتان به یک انسان آزادی‌خواه و نوع دوست که برای دیگران احترام و ارزش قائل است.

خرید تم پی جی مکس از فروشگاه ماهورا

اگر تصمیم دارید تا با انتخاب تم پی جی ماسک یک تولد رویایی و فوق‌العاده را برای فرزند عزیز خود ترتیب دهید؛ تنها کافی است که به فروشگاه ماهورا مراجعه نمایید. در این فروشگاه بی‌نظیر، شما می‌توانید تمامی لوازم این تم و سایر تم‌های دخترانه، پسرانه، بزرگسالانه، لاکچری و ورزشی را بیابید. انواع لوازم تزئین تولد نیز به صورت جداگانه و به هر تعداد که بخواهید موجود هستند. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان به انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://mahoura.com/ مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر: