کدخبر: 12391

۸ اصل اساسی در طراحی وب سایت اصولی و هوشمند برای زیرساخت های بین المللی

۸ اصل اساسی در طراحی وب سایت اصولی و هوشمند برای زیرساخت های بین المللی 

۱. تجربیات واقعیت افزوده (AR).

 با تجارب چندرسانه‌ای، بیایید تمام تجربیات غوطه‌وری شگفت‌انگیز با استفاده از واقعیت افزوده (AR) را فراموش نکنیم. AR اکنون به معنای چیزی بیشتر از شکار پوکمون در دستگاه تلفن همراه اپل یا اندروید شماست. فناوری‌های جدیدی مانند WebXR API و نرم‌افزار ساخته شده توسط Wayfair Technologies این حوزه را تقریباً برای همه باز کرده‌اند.

جیپ از AR برای این صفحه «ساخت و قیمت جیپ» استفاده می‌کند. برای کسانی که از پا گذاشتن به نمایندگی‌های خودرو متنفرند، این یک تجربه خنک و بدون فشار است. طراحی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک بیشتر از قدرت واقعیت افزوده برای کمک به فروش محصولات خود و توانمندسازی مشتریان بالقوه در فرآیند خرید استفاده می‌کنند.

2. تمرکز بر غلات

شبکه‌های سفت و سخت و بلوک‌های مسطح از رنگ ثابت واقعاً می‌توانند شخصیت یک طراحی وب سایت را از بین ببرند. بافت های دانه دار می توانند حس طبیعی تری به آن ها ببخشند.

ما زیبایی دانه‌بندی را در این وب‌سایت برای Studio Gusto می‌بینیم. از عناصر طراحی lo-fi برای تجربه کاربری خشن‌تر استفاده می‌کند که طبیعی‌تر از کمال نرمی است که در بسیاری از طراحی‌های وب رایج است.

3. تمرکز بر رنگ های خاموش

درست مانند دانه‌ها که می‌توانند حس طبیعی‌تری به طرح بدهند، رنگ‌های ملایم نیز می‌توانند حس طبیعی بیشتری به طرح بدهند

استودیوی مجیک تئاتر از یک پالت رنگ روشن به همراه بلوک های سبز تیره استفاده می کند که کنتراست مشخصی را بین بخش های این طراحی وب ایجاد می کند. این رنگ‌های بی‌صدا پس‌زمینه مناسبی برای متن و تصاویر استایل‌دهی شده با دست هستند. در پس‌زمینه، دانه‌ای کمی وزوز دیده می‌شود که تقریباً غیرقابل تشخیص است، و اعوجاج ظریفی در پس‌زمینه‌های روشن و تاریک وجود دارد که باعث می‌شود طراحی بسیار زنده به نظر برسد.

این مجموعه بازاریابی در زیر برای بابی رو، جشنی از رنگ‌ها است و حاوی نوشته‌های آموزنده و خنده‌دار درباره کارهایی است که او انجام می‌دهد. ایجاد یک طراحی وب که از نظر شگفت‌انگیز به خوبی گرد باشد، می‌تواند سخت باشد، اما بابی رو با این طراحی وب کار می‌کند. تنوع خوبی از رنگ های ملایم به همراه آن هایی که پررنگ تر هستند وجود دارد.

 

4. طراحی بر اساس اولویت

توسعه وب گام های بزرگی در ارائه تجربیات شخصی تر برداشته است. این می‌تواند هر چیزی باشد، از جابه‌جایی بین حالت تاریک/روشن و سایر روش‌های تغییر ظاهر و پیمایش سایت گرفته تا ارائه محتوای سفارشی‌شده با سلیقه فرد مانند لیست‌های پخش سفارشی تولید شده توسط Spotify.

شیوه‌ها و الگوریتم‌های طراحی جدید باعث می‌شود اینترنت تجربه کاربری منفعل و کاربر محوری نداشته باشد. آینده تمرکز بیشتری بر برآوردن نیازها، خواسته‌ها و سلایق افرادی که در وب‌سایت‌ها جستجو می‌کنند، خواهد داشت.

5. تاری گاوسی

تاری گاوسی در ارائه یک چرخش فوکوس ملایم به تصاویر و گرادیان ها بسیار خوب عمل می کند. این افکت مدتی است که وجود داشته است، اما طراحان از آن در فضاهای برجسته تری در طراحی وب استفاده می کنند.

Moment House صفحه اصلی خود را نه با یک تصویر قهرمان، بلکه با یک تاری گاوسی دلپذیر از رنگ آغاز می‌کند. این یک حس جوی ایجاد می کند و مستقیماً به عکس منظره شهری لس آنجلس که پس از آن است پیوند می خورد. این لنز نور طلایی و مه را که لس آنجلس از طریق آن مشاهده می شود، کاملاً می گیرد.

ما یک تاری گاوسی را در پس‌زمینه Monograph Communications می‌بینیم. این ترکیب کرکی از قرمز، بنفش و آبی، کنتراست خوبی بین خطوط مستقیم و تایپوگرافی پررنگی ایجاد می‌کند که روی آن قرار گرفته است.

پورتفولیوی UX من تامارا هستم از همین رویکرد استفاده می‌کند و کمی تاری گاوسی را در پس‌زمینه پرتاب می‌کند.

Goodbooks یک حباب بخار مانند یک تاری گاوسی را ادغام می‌کند. تصویربرداری زیر واقعاً این عدالت را انجام نمی دهد، اما به نظر چیزی است که در پشت یک صفحه سفید پنهان شده است. ما می بینیم که شکل تغییر می کند و می چرخد، اما هرگز به طور کامل نمی بینیم که چیست. این یک لنگر بصری فوق‌العاده را ایجاد می‌کند و توجه را به فراخوانی برای اقدام در زیر آن جلب می‌کند تا 12 کتاب پیشنهادی برتر آنها را بررسی کنید.

ما دوست داریم چیزهایی را ببینیم که برای همیشه وجود داشته اند، مانند تاری گاوسی، در دستان طراحانی که از آنها به روش های جدید و جالب در طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند، محبوبیت بیشتری پیدا کنند.

6. طومار نویسی

ما شاهد روند رو به رشدی در داستان گویی طراحان از طریق تجربیات وب بوده ایم. اینجا جایی است که طومار سرایی وارد می‌شود - داستان سرایی بصری که داستان را بالا می‌برد و شما را به روایت آن جذب می‌کند.

بهترین کاربردهای مهار تمرین طومار نویسی:

* حرکت را در یک منطقه کوچک حفظ کنید.

* تعاملات را بر اساس شرایط کاربر ارائه دهید: کنترل های بازپخش واضح را برای پخش / مکث / توقف تعاملات و حرکات ارائه دهید.

* مطمئن شوید که هر عنصر طوماری به جای منحرف کردن حواس از متن مهم، به تأکید بر داستان کمک می کند.

سایت تاریخ هنر طراحی وب ما از انیمیشن‌های کوچک و ظریف و تصاویر زیبا استفاده می‌کند تا از داستان نحوه اطلاع‌رسانی تاریخ هنر به طراحی وب پشتیبانی کند.

 

7. حالت تاریک

«Back in Black» AC DC را به تصویر بکشید زیرا حالت تاریک در سال 2021 به صفحه‌های بیشتری می‌آید. طراحان بیشتری از زیبایی‌شناسی حالت تاریک استقبال می‌کنند، با رنگ مشکی پس‌زمینه تاریک کاملی را فراهم می‌کند تا عناصر طراحی از روی صفحه نمایش ظاهر شوند.

در مثال زیر، آژانس Obys ادای احترام زیبایی به طراح مد پیتر لیندبرگ، pairi طراحی کرد.

یک پس‌زمینه سیاه با بافت ظریف با حروف سرفی زیبا.

13

از تاریک شدن در سال ۲۰۲۲ با کار طراحی خود نترسید.

8. تصاویر کارتونی

زمانی نه چندان دور وجود داشت که وب سایت ها فقط متن و چند تصویر یا گرافیک بودند. طراحی وب تکامل یافته است و طراحان اکنون کارهایی را ایجاد می کنند که با افراد در سطح شخصی تر ارتباط برقرار می کند. تصاویر کارتونی به عنوان راهی برای تبدیل وب‌سایت‌ها با فضایی سالم از انسانیت محبوبیت پیدا کرده‌اند.

منابع بسیار زیادی وجود دارد و هنرمندانی که تصاویر کارتونی خارق العاده ای می سازند. Blush یک پلت فرم عالی برای یافتن تصاویر سفارشی شخصیت است، مانند این مجموعه عالی از Vijay Verma.

تصاویر کارتونی از نظر خلاقیت و شخصیت بیشتر کردن یک نام تجاری، چیزهای زیادی را ارائه می دهند. ما مشتاقانه منتظریم تا در سال آینده شاهد تعداد زیادی از شخصیت ها در سراسر طراحی های وب باشیم.

 

ارسال نظر: