کدخبر: 12586

6 مزایای تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان 2022

در این مطلب قصد داریم در رابطه با تحصیل در مجارستان بحث کنیم و اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دهیم. همان‌طور که می‌دانیم این روزها افراد زیادی برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. مجارستان هم یکی از آن کشورهایی است که علاقه‌مندان زیادی دارد. به همین دلیل بایستی در رابطه با شرایط عمومی تحصیل در مجارستان اطلاعات کاملی داشته باشیم. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل در این کشور هستید، حتماً تا انتها با ما همراه باشید. این مطلب با همکاری سایت راهنمای مجارستان تهیه و آماده شده است.

مزایای تحصیل در مجارستان

مجارستان و دانشگاه‌های آن

قطعاً می‌دانیم که مجارستان یکی از بهترین کشورهای اروپا بوده و دانشگاه‌های بسیار معتبری دارد. در حالت کلی بسیاری از ایرانیان تمایل دارند در یکی از کشورهای اروپایی تحصیلات خود را ادامه دهند یا حتی فرزندان خود را از سن کم به یکی از این کشورها می‌فرستند که در آنجا تحصیلات خود را آغاز کند. به هر حال در بعضی از دانشگاه‌های مجارستان امکان تحصیل به بهترین شکل ممکن فراهم است.

تحصیل در مجارستان و ویزای تحصیلی

همان‌طور که می‌دانیم افراد زیادی برای تحصیل در مجارستان اقدام می‌کنند اما لازم است بدانید که تحصیل در مجارستان و دریافت ویزای تحصیلی به معنی توانایی اقامت دائم یا مهاجرت به این کشور نخواهد بود. زمانی که شما ویزای تحصیلی را دریافت کردید، می‌توانید برای مدت مشخصی در مقطع خاصی تحصیلات خود را ادامه دهید. همان‌طور که می‌دانیم مدرک تمامی دانشگاه‌های مجارستان در سرتاسر جهان معتبر بوده و بسیار کاربردی است.

بعد از اتمام دوران تحصیل و اعتبار ویزای تحصیلی مجارستان باید برای یافتن شغل و تغییر ویزای خود به ویزای کاری اقدام کنید. اگر به هر دلیلی در این امر موفق نبودید بایستی سعی کنید، اقامت دائم گرفته یا به کشور خود برگردید. بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای تحصیل در مجارستان اقدام می‌کنند و ویزای تحصیلی خود را بعد از اتمام درس به ویزای کاری تبدیل می‌کنند تا بتوانند در این کشور زیبا و دوست‌داشتنی اقامت کنند.

تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان

قبل از بیان هر موضوعی باید بگوییم که در مدارس مجارستان و برای افراد مقیم آنجا از ابتدای دوره تحصیل کلاس‌های زبان انگلیسی گذاشته شده و تمامی افراد باید در آن‌ها شرکت کنند. این در حالی است که اکثر دانشگاه‌های مجارستان هم برای ورود به مدرک زبان نیاز دارند. اکنون سؤالی که پیش می‌آید این است که اگر مدرک زبان نداشته باشیم، چگونه می‌توانیم در مجارستان تحصیلات خود را ادامه دهیم؟ چرا که مدرک زبان در این کشور بسیار مهم و ضروری است.

بله کاملاً درست است، مدرک زبان در کشور مجارستان و دانشگاه‌های آن یکی از مهم‌ترین موارد به شما می‌آید اما شما می‌توانید، بدون مدرک زبان هم برای تحصیل در مجارستان اقدام کرده و ویزای تحصیلی دریافت کنید. به‌طور مثال شما حتی می‌توانید در رشته زبان در یکی از دانشگاه‌های مجارستان تحصیلات خود را ادامه دهید. پس نیازی نیست از این بابت نگرانی خاصی داشته باشید.

تحصیل در مجارستان با مشاوره راهنمای مجارستان

چرا تحصیل در مجارستان؟

در این قسمت به بررسی دلایل تحصیل در مجارستان می‌پردازیم:

قرار داشتن در اتحادیه اروپا و منطقه شینگن:

این بدین معنی است، افرادی که در مجارستان تحصیل میکنند امکان سفر آزادانه به دیگر کشورهای حوزه شینگن از جمله هلند، فرانسه، آلمان و ایتالیا را دارند.

کالج ها و دانشگاه های بین المللی معتبر:

مدارک تحصیلی از دانشگاه های مجارستان دارای اعتبار جهانی هستند و‌ فارغ التحصیلان قادر به استفاده و ارائه مدرکشان در تمامی کشور های اروپایی و ایالات متحده می باشند.

امکان تحصیل در تمامی رشته ها به زبان انگلیسی:

با اینکه کشور مجارستان مانند دیگر کشورهای اروپایی دارای زبان رسمی غیر انگلیسی است، اما دوره های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در تمامی شاخه ها به زبان انگلیسی ارائه می شود.

امکان ورود به دانشگاه بدون داشتن مدرک زبان:

یکی از بزرگترین دغدغه های مهاجرت، نیاز به مدرک زبان برای ادامه تحصیل است، اما این نگرانی برای متقاضیان تحصیل در مجارستان از همان ابتدای راه برداشته شده است و هیچ الزامی برای آن وجود ندارد.

هزینه های مقرون به صرفه زندگی:

شهریه دانشگاه ها و هزینه های روزمره زندگی در مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپای غربی بسیار کمتر است.

امکان گرفتن انتقالی به دیگر کشورهای اروپا:

قرار گرفتن مجارستان در اتحادیه اروپا امکان گذراندن یک ترم به عنوان مهمان و یا حتی انتقالی در دانشگاه های دیگر اروپایی را برای دانشجویان فراهم آورده است.

مشاوره تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان

مشاوره تحصیل در مجارستان با راهنمای مجارستان

راهنمای مجارستان، نماینده رسمی کالج مک دنیل، دانشگاه های علوم‌پزشکی سملوایز، متروپولیتن، پچ، سگد، BME  و ‌IBS می‌باشد. همپنین بیش از ۵۰۰۰ پرونده موفق پذیرش تحصیلی در مجارستان داشته است.

شما عزیزان همواره می‌توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی و‌ مشاوره ی رایگان با مؤسسه راهنمای مجارستان به آدرس https://RahnamayeMajarestan.com تماس حاصل بفرمائید و شرایط خود را برای امور مهاجرت و اقامت تحصیلی مجارستان بررسی بفرمائید.

 

 

ارسال نظر: