کدخبر: 12590

قیمت نایلکس چاپی عمده

قیمت نایلکس چاپی عمده

هشتاد درصد ماده اولیه در تولید نایلکس، پلی اتیلن سنگین است و بیست درصد باقی مانده از جنس پلی اتیلن سبک تشکیل شده است. استفاده از پلی اتیلن سبک در تولید نایلکس برای این است تا خواصی چون دوخت آسان تر، لطافت و شفافیت بیشتر به نایلکس دهد. اگر دستگاه سه لایه برای تولید نایلکس به کار رود بر کیفیت نایلکس تولید شده بسیار تاثیر دارد. کیفیت ماده اولیه به کار رفته برای تولید نایلکس نیز در کیفیت خود نایلکس اثر دارد. رعایت درصدهای پلی اتیلن که در بالا ذکر شد بر استحکام، مقاومت، تحمل وزن بیشتر و براق بودن نایلکس اثر مطلوبی می گذارد. نباید بین نایلکس و نایلون اشتباه کرد؛ علاوه بر تفاوت جنس نایلون و نایلکس، تفاوت این دو در ظاهرشان هم هویدا است.

نایلکس برخلاف نایلون، جنس خشک و رنگ مات دارد. ضخامت نایلکس بسیار کمتر از نایلون است اما مقاومت و استحکام آن بسیار بیشتر است.

نایلکس بسیار بهتر از نایلون می تواند بارهای سنگین را تحمل کند. هر چه بار سنگین تر شود نایلکس پاره نمی شود بلکه بیشتر کش می آید، چون ضخامت نایلکس خیلی کم است تعداد برگ هایش در یک کیلو خیلی زیاد است؛ در تشخیص ظاهری این دو همین کافی است که بگوییم اگر نایلکس را مچاله کنید صدای خش خش می دهد. اما نایلون کمتر صدا می دهد چون نرم است. نایلکس انواع مختلف دارد؛ نایلکس تبلیغاتی از بالاترین کیفیت برخوردار است.

 

 

همان طور که مشهور است قیمت عمده هر محصول ارزان تر از قیمت تک فروشی و خرده فروشی آن محصول است؛ قیمت نایلکس عمده نیز کمتر است و اگر خرید عمده صورت گیرد اقتصادی تر است و هزینه کمتری در بر می گیرد. قیمت نایلکس به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بستگی دارد؛ خریدار نه تنها به کیفیت نایلکس توجه دارد بلکه قیمت آن نیز برایش مهم است. سبک زندگی اقتصادی و به نوعی مقتصدانه به خریدار آموخته که از محصولات باکیفیت اما با قیمت مناسب تر استفاده کند. با خرید عمده قطعا از کاهش قیمت بهره مند خواهید شد.

 

نایلکس چاپی کوچک

بسیاری از محصولاتی که به شکل بسته بندی در فروشگاه های مواد غذایی وجود دارد از نایلکس های چاپی کوچک می باشد. نایلکس ها فقط به رنگ های سفید خلاصه نمی شوند بلکه از رنگ های مختلف و متفاوتی تشکیل شده اند. برای تولید نایلکس های رنگی می توان مستربچ مورد نیاز را به مقدار لازم با هم ترکیب کرد تا این نایلکس های رنگی با کیفیتی  به وجود بیاید.

مزیت این محصول این می باشد که طرح نایلکس را می توان خود انتخاب کرد و سفارش چاپ داد. این محصولات به دلیل این که تصاویر و طرح هایی روی این نایلکس های فروشگاهی چاپ می شود توانسته بازار خوبی داشته باشد. افرادی که دارای برند یا فروشگاهی هستند می توانند طرح مورد نیاز خود را به تولید کننده بدهند تا روی این نایکس ها چاپ کنند. از این طریق می توانند تبلیغ برند و محصول خود را هم داشته باشند.

یکی از چاپ هایی که روی این نایلکس چاپی صورت می پذیرد چاپ هلیو می باشد که نسبت به دیگر چاپ ها با کیفیت تر بوده و از نظر اقتصادی گران تر می باشد. بیشتر افرادی که می خواهند تبلیغاتی را روی این نایکس ها انجام دهند از چاپ هلیو استفاده می کنند تا کیفیت بهتری داشته باشد.

 

نایلکس وکیوم لباس

لازم است بدانید که نایلکس وکیوم لباس از جنس بسیار با کیفیت تولید شده است و دارای پنج لایه می باشد و به راحتی دچار ترک خوردگی و سوراخ نخواهد شد، اما باید مراقب بود تا اجسام تیز با آن برخورد نکند که باعث سوراخ شدن آن نشود. این محصول را بار ها می توانید مصرف کنید، زیرا به صورت یک بار مصرف نمی باشد.

برای اینکه بتوانیم از وکیوم استفاده خوبی داشته باشیم ابتدا سایزی که مورد نیاز ما است را انتخاب می کنیم و بعد لباس های خود را تا می کنیم و به طور مرتب داخل وکیوم قرار می دهیم و بعد درب آن را می بندیم و امتحان می کنیم که خوب چفت شده باشد. حتما هوای داخل آن کامل با جارو برقی گرفته تا حجم آن کم شود. البته می توان برای وکیوم های کوچک تر تنها با رول کردن وکیوم با دست هوا را خارج کرد. لباس هایی که داخل وکیوم قرار داده می شوند نباید نم دار باشند.

استفاده از وکیوم در مواقعی که با کمبود جا مواجه هستیم مناسب است، مثل زمانی که قصد سفر رفتن داریم و فضای کافی در چمدان نداریم و یا زمانی که لباس ها و وسیله های اضافی خود را می خواهیم کنار بگذاریم و سالم بمانند اما فضای مورد نیاز را نداریم. نایلکس وکیوم باید دارای خصوصیاتی مثل دوام بالا و مقاوم بدون آن که نشتی داشته باشد. جنس این محصول از پلاستیک پی وی سی است.

اگر قصد دارید از این محصول برای مسافرت استفاده کنید، با اندازه ای را انتخاب کنید که به راحتی داخل چمدان شما جا بگیرد و همچین اگر می خواهید در منزل برای لباس ها استفاده کنید می توانید سایزهای بزرگ تر آن هم تهیه کنید.

 

 

شما می توانید لباس هایی که داخل وکیوم قرار می دهید را مرتب و اتو شده قرار داده و به همان شکل و بدون هیچ آسیب و چروک شدگی خارج کنید. افرادی هم هستند که می خواهند لباس های زمستانی خود را بدون این که هیچ آسیبی داخل کمد و یا انباری نگهداری کنند، نایلکس وکیوم لباس بهترین گزینه برای این افراد است و می توانند با خیال راحت از این نایلکس استفاده کنند.

 

ارسال نظر: