کدخبر: 9731

استرچ پالت بند

استفاده از انواع و اقسام محصولات پلاستیکی برگرفته شده از صنایع نفتی، در سال‌های اخیر در دنیای تولیدات داخلی نقش گسترده‌ای پیدا کرده است. به گونه‌ای که تکمیل روند تولیدات بسیاری از صنایع به برخورداری از محصولات پلاستیکی مناسبی چون استرچ پالت بند وابسته می‌باشد. از این رو این مراکز جهت تضمین امنیت محصولات خود و بسته‌بندی بهتر آن‌ها می‌بایست، در هنگام تهیه لوازم بسته‌بندی، تمام دقت خود را بکار گرفته تا با تهیه لوازم با کیفیت و بسته‌بندی درست و محکم محصولات خود از هدر رفت آن‌ها و یا نارضایتی مشتریان از پایین بودن کیفیت بسته‌بندی جلوگیری به عمل آورند. در همین راستا در ادامه‌ی این متن تلاش نمودیم تا با ارائه اطلاعاتی کاربردی در خصوص خرید استرچ پالت بند، از ضرر‌های مالی عمده‌ای که در تهیه این لوازم وجود دارد جلوگیری به عمل آورده و زمینه‌ی خریدی موفقیت‌آمیز را حاصل کرده باشیم.

آشنایی با نایلون استرچ

نایلون استرچ پالت بند که به عنوان یکی از معروف‌ترین محصولات بسته‌بندی شناخته می‌شود، نوعی محصول پلاستیک چسبناکی است که در بسته‌بندی بسیاری موادغذایی و لوازم‌خانگی و دارویی و... مورد استفاده قرا می‌گیرد. این محصول به شدت کاربردی، در انواع و اقسام متفاوتی با ابعاد مختلفی متناسب با نیاز صنایع مختلف تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. همچنین نایلون‌های استرچ بسته به نوع کیفیت و درصد مواد اولیه‌ی به کار رفته در خود، می‌توانند از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده و بر همین اساس، رضایت مشتریان را جلب کرده و یا منجر به نارضایتی آنان از خرید شوند.

ویژگی‌های استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند که به سبب کاربرد مؤثری که در صنعت دارد، به نام سلفون صنعتی نیز شناخته می‌شود، از ویژگی‌های ارزشمندی برخورداراست که آن را برای بسته‌بندی محصولات مختلف مناسب می‌کند. این ویژگی‌ها بسته به برند‌های متفاوت سلفون‌های صنعتی متغییر می‌باشند. قابلیت کشسانی مناسب سلفون‌های صنعتی آن را برای بسته‌بندی بسیاری از محصولات مناسب کرده است

یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارزشمندی که در خصوص نایلون و سلفون استرچ پالت بند عنوان می‌شود، قابلیت کشسانی بالای این محصولات ارزشمند می‌باشد. در حقیقت قابلیت کشسانی و الاستیک بودن این محصولات کمک می‌کند تا بسته‌بندی انواع و اقسام محصولات در طراحی‌های متفاوت و پیچیده به امر چندان دشواری تبدیل نشده و صنایع متفاوت بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از بابت پاره‌شدن نایلون به بسته‌بندی سریع تعداد زیادی از محصولات مختلف بپردازند.

کاهش وزن بسته‌بندی منجر به حمل راحت‌تر محصولات می‌شود

یکی‌دیگر از ویژگی‌های ارزشمندی که تولید‌کنندگان را برآن داشته تا به جای به کارگیری لوازم مختلف بسته‌بندی به سراغ فیلم استرچ بروند، وزن پایین این محصولات می‌باشد. در حقیقت از آنجایی که وزن پایین لوازم بسته‌بندی در جهت کاهش وزن کلی محصولات تولیدی به شدت مؤثر است، تولید‌کنندگان به جهت حمل و نقل راحت‌تر محصولات تولیدی خود و افزایش رضایت مشتریان از سبک بودن محصولات و پیچیده نبودن نوع بسته‌بندی آن، به سراغ سفارش نایلون استرچ پالت بند ‌می‌روند.

جلوگیری از نفوذ بخار و گرد و غبار و رطوبت به محصولات

مسلماً به غیر از شکیل شدن محصولات تولیدی یکی از اهدافی که در استفاده از محصولات بسته‌بندی دنبال می‌شود، جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به این محصولات می‌باشد. نایلون استرچ پالت بند نیز با قابلیت جلوگیری از نفوذ گرد وغبار و البته رطوبت به داخل محصول، می‌تواند عنوان یکی از مناسب‌ترین لوازم در جهت بسته‌بندی بسیاری از وسایل و موادغذایی به ایفای نقش بپردازد.

راهنمای خرید سلفون‌های صنعتی

در خرید عمده و یا تک لوازم بسته‌بندی از تولیدکننده استرچ پالت بند، نکات حائز اهمیتی مطرح می‌شود، که با درنظر گرفتن این نکات می‌توان زمینه‌ی خریدی موفقیت‌آمیز را ایجاد نمود. در این قسمت با معرفی و بررسی برخی از نکاتی که در تهیه لوازم بسته‌بندی، می‌تواند مشتریان در مسیر درستی سوق دهد، سعی در کاهش اشتباهات و نارضایتی‌هایی که در تهیه این لوازم رخ می‌دهد، داشته‌ایم.

توجه به ضخامت نایلون

ضخامت نایلون استرچ پالت بند از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در تهیه سلفون صنعتی به جهت بسته‌بندی محصولات مختلف اهمیت پیدا می‌کند. در حقیقت از آنجایی‌ که ضخامت نایلون‌های استرچ از ۱۰ الی ۵۰ میکرون، می‌توانند متغیر باشند، بنابراین لازم است با درنظر گرفتن اهداف خود از بسته‌بندی محصول( محافظت از محصول در برابر ضربات یا نفوذ گرد وغبار و... ) بهترین آن را انتخاب نمود.

میزان چسبندگی نایلون

اگر قصد تهیه عمده‌ی نایلون استرچ پالت بند را به جهت بسته‌بندی حجم عظیمی از محصولات تولیدی دارید، خوب است که قبل از تهیه این محصولات به صورت عمده، در ابتدا با سفارش و خرید تعداد کمتری از این محصولات از مراکز فروش سلفون صنعتی، میزان چسبندگی آن‌ها را در بسته‌بندی محصولات سنجیده و سپس در صورت رضایت‌مندی از میزان چسبندگی آن‌ها به خرید عمده،‌ از آن مرکز بپردازید.

قیمت سلفون‌های صنعتی

اگرچه صنف لوازم بسته‌بندی عموماً مبالغ مشخصی را به عنوان قیمت استرچ پالت بند تعیین می‌کنند، اما برخی از فروشندگان با اعمال قیمت‌بالاتر در فروش استرچ پالت بند، از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده‌گری می‌کنند. بنابراین با وجود چنین مشکلاتی در بازار فروش لوازم بسته‌بندی معمولاً توصیه می‌شود از طریق سفارش محصولات مورد نیاز خود از مراکز تولیدی از ضرر‌های مالی جلوگیری کرده و خرید سودآورتری را برای خود رقم بزنید.

خرید اینترنتی استرچ پالت بند

خوشبختانه در سال‌های اخیر با ادامه‌ی فراگیری اینترنت در سراسر کشور و تأسیس وب‌سایت‌های گوناگون بسیاری از مشاغل به جهت پیشی گرفتن از رقبا و فروش بهتر محصولات و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان به فروش اینترنتی خدمات و محصولات خود اقدام نموده‌اند. تولیدکنندگان استرچ پالت بند و دیگر محصولات بسته‌بندی نیز از این امر غافل نشده و با عرضه‌ی اینترنتی محصولات خود توانستند، سهولت بیشتری را در فروش استرچ پالت بند ایجاد نمایند. مشتریان نیز با مشاهده‌ی مزایای زیاد خرید‌های اینترنتی و در پیروی از سبک جدید زندگی، خرید محصولات از وب‌‎سایت این مراکز را به خرید حضوری و دردسر‌های آن ترجیح می‌دهند.

در صورت تمایل به تهیه انواع واقسام محصولات بسته‌بندی از جمله استرچ پالت بند می‌توانید به وبسایت تولیدی باران پلاست، عرضه‌کننده انواع و اقسام سلفون صنعتی، نایلون قطعات خودرویی، نایلون شیرینگ و نایلون قالیشویی و... مراجعه فرمایید. این مجموعه تولیدی با عرضه‌ی اینترنتی محصولات خود به شما تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان عزیز قصد خدمت‌رسانی بهتر و آسوده‌تر را دارد. برای ارتباط با این مجموعه تولیدی می‌توانید از وبسایت اینترنتیhobabbaran.com استفاده نمایید.09127007008 و02155293004 حامد برهمنی

 

ارسال نظر: