کدخبر: 13088

جدول یاب برای موبایل

  1. عنوان اصلی محتوا:

معرفی بانک اطلاعاتی جدول یاب

  1. کلمه کلیدی اصلی

وب سایت جدول یاب

  1. کلمه کلیدی مرتبط

وب سایت جدول یاب برای موبایل

  1. خلاصه محتوا (20 تا 30 کلمه)

وب سایت جدول یاب در راستای معرفی خود به مخاطبین اقدام به ارائه اپلیکیشن جدول یاب برای گوشی های موبایل کرده است.

سایت جدول یاب در راستای معرفی خود به مخاطبین اقدام به ارائه اپلیکیشن جدول یاب برای گوشی های موبایل کرده است. خدمات رسانی جدول یاب فقط به وب سایت و اپلیکیشن خلاصه نشده است. ربات جدول یاب نیز یکی دیگر از خدمات جدول یاب برای ارائه اطلاعات به مخاطبین است.

این اپلیکیشن برای ارائه اطلاعات و دسترسی سریع تر و راحت تر مخاطبین همیشگی سایت jadvalyab می باشد. این اپلیکیشن از بانک های اطلاعاتی موجود در وب سایت تغذیه می شود. بانک های اطلاعاتی در وب سایت مزبور بسیار گسترده می باشد.

جدول یاب برای موبایل

11111

نسخه اپلیکیشن موبایل وب سایت جدول یاب

اپلیکیشن جدول یاب به پشتوانه بانک های اطلاعاتی وب سایت جدول یاب از واژه نامه های متفاوت قریب به یک میلیون لغت و عبارت را در خود جای داده است. اپلیکیشن جدول یاب در دو نسخه برای مخاطبین تهیه شده است. نسخه اپلیکیشن جدول یاب در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است. تمامی کاربران و مخاطبین با استفاده از تلفن های همراه خود می توانند به واژه یاب و اطلاعات موجود در وب سایت بزرگ جدول یاب دسترسی داشته باشند.

ویژگی های جدول یاب

22222

ویژگی اپلیکیشن جدول یاب

وب سایت جدول یاب راهنمای دیجیتالی است که برای مخاطبینی که به حل جدول علاقمند می باشند کاربرد زیادی دارد. این وب سایت دارای جدول های آماتور و حرفه ای است که در صورت نیاز به راهنمایی و دریافت اطلاعات می توان به خود اپلیکیشن، ربات و سایت جدول یاب مراجعه نمود.

علاوه بر مورد فوق الذکر می توان به قابلیت ها و سایر امکانات برنامه نیز اشاره نمود. داشتن 24 بانک اطلاعاتی و وجود 800 هزار واژه فارسی، عربی، انگلیسی و ترکی و راهنمای حل جدول و پیش بینی آب و هوا تنها بخش کوچکی از قابلیت های این آن می باشند. همچنین از دیگر قابلیت های این برنامه، پشتیبانی آنلاین گروه مجلات و جدول های آنلاین و رایگان و همچنین وبلاگ جدول یاب می باشند.

دریافت اپلیکیشن جدول یاب

از وب سایت جدول یاب به عنوان ویکی ایرانی نیز یاد می شود. برای دریافت این بانک اطلاعاتی عالی و نصب نسخه مختلف اپلیکیشن می توان به وب سایت جدول یاب مراجعه نمود. همچنین برای دریافت نسخه اندروید می توان از برنامه بازار استفاده کرد. به هر حال با نصب اپلیکیشن جدول یاب خواهید توانست معانی لغات و واژه درخواستی خود را به راحتی بیابید. بانک های اطلاعاتی که در داخل نرم افزار تعبیه شده است بهترین راهنمای حل جدول می باشد.

ارسال نظر: