کدخبر: 13738

رشد انفجاری در فروش با ادمین اینستا

 

می خواهید فضای مجازی را به تسخیر خود درآورید؟ دوست دارید فروش اینترنتی شما بیش تر از فروش حضوری تان شود؟ می خواهید رقبایتان در زمینه فروش اینترنتی را کنار بزنید و یکه تاز فروش اینترنتی در حوزه کاریتان باشید؟

در این مقاله می خواهیم از رازی صحبت کنیم تا به وسیله آن بتوانید فروشی خوب را داشته باشید. ادمین اینستا همان راز فروش در فضای مجازی است. شما باید برای مدیریت پیج اینستاگرام خود یک فرد را به عنوان ادمین پیج انتخاب کنید. بعد از انتخاب ادمین پیج اینستاگرام تان نوبت به آنالیز پیج تان می رسد تا کمی و کاستی های پیج تان رفع شود و بتوانید هر روز نسبت به روز گذشته رشد داشته باشید.

در ابتدا ادمین اینستاگرام پیج شما را بررسی می کند. بعد از بررسی و آنالیز این شخص شما می توانید به خوبی به کمی و کاستی های پیج خود پی ببرید.

بعد از این مرحله نوبت به این می رسد تا با ادمین پیجتان در خصوص نحوه گذاشتن پست و استوری به توافق برسید. معمولا ادمین پیج اینستا شما پیشنهاد معقولی برایتان خواهد داشت. شاید شما به عنوان کارفرما این تصور را داشته باشید هر چقدر تعداد پست و استوری بیش تر باشد می توانید بازخورد بهتری را از مخاطبانتان بگیرید؛ در صورتی که این گونه نیست همیشه به یاد داشته باشید برای موفقیت باید پیوسته حرکت کنید.

تعداد مناسب پست و استوری برای اینستاگرام

واقعا می توان یک فاکتور کلی برای گذاشتن پست و استوری مشخص کرد؟ آیا می توان گفت همه پیج ها باید به یک اندازه استوری و پست را داشته باشند؟

جواب این سوال خیر است چرا که نمی توان یک نسخه مشخص برای همه پیج ها پیچید. ممکن است یک پیج نیاز به روزانه 10 استوری داشته باشد اما پیجی دیگر 1 استوری. در خصوص تعداد پست و استوری نیاز است تا ادمین اینستا از پیج شما  بررسی دقیقی داشته باشد تا بتواند در این خصوص تصمیم گیری کند.

برای مدیریت پیج اینستاگرام چگونه می توان برنامه ریزی کرد؟

مدیریت پیج اینستاگرام یک کار تخصصی است که نیاز به داشتن مهارت و صد البته تجربه دارد. برای این که بتوانید مدیریت پیج خود را به درستی انجام دهید؛ نیاز است تا با یک شرکتی که خدمات مدیریت پیج اینستا را ارائه می دهد همکاری داشته باشید. این شرکت ها با دانشی که دارند می توانند نمودار رشد پیج اینستاگرام شما را به شکلی کاملا صعودی تبدیل کنند. پس اگر قصد دارید فروشی خوب از پیج تان داشته باشید نیاز است تا با یک گروه حرفه ای نیز همکاری داشته باشد.

14

شخص یا شرکت؟ کدام انتخابی درست است؟

شاید برایتان این سوال به وجود آید که همکاری با شخص بهتر است یا شرکت. در پاسخ به این سوال باید گفت شرکت گزینه به مراتب بهتری نسبت به شخص است. معمولا همکاری با شرکت ها مزیت های خاص خود را دارد. به طور مثال در صورت همکاری با شرکت شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که کارتان را به دست افراد کاربلد و ماهر سپرده اید. در نقطه مقابل اما شخص قرار دارد شما هیچ گاه نمی توانید به میزان مهارتی که یک شخص در امر مدیریت پیج دارد پی ببرید.

معمولا شرکت ها با ادمین ها کاربلد و با تجربه کار می کنند در صورتی که باز هم همکاری با یک شخص نمی تواند این تضمین را به شما دهد که وی مهارت کافی را دارد.

مسئله بعدی بحث امینت پیج است. شرکت ها به واسطه همکاری که با پیج های گوناگون دارند به خوبی می توانند امینت پیج شما را تامین کنند؛ در نقطه مقابل اما اشخاص قرار دارند که نمی توان این اطمینان را داشت که مهارت کافی را برای تامین امینت پیج را دارند یا خیر.

تعرفه استخدام ادمین اینستاگرام

نمی توان یک تعرفه مشخص برای استخدام ادمین اینستاگرام در نظر گرفت. هر شرکت و یا شخصی بنا به کاری که انجام می دهد این مورد را تعیین می کند. این روزها محبوبیت فضای مجازی باعث شده است تا بسیاری ادمین پیج بودن را به عنوان شغل اول خود انتخاب کنند.

پس می توانید با تحقیق کردن این شرکت ها را پیدا کنید و به رزومه کاری آن ها پی ببرید.

بی اس سایت اینجاست

گروه حرفه ای بی سایت اینجاست تا سبب تمایز شما با رقبایتان شود. اگر می خواهید در فضای مجازی بدرخشید کافیست با ما همکاری داشته باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و همچنین مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما در اینستاگرام، واتساپ و یا به صورت تلفنی در ارتباط باشید. برای ارتباط با ما از طریق سایت می توانید وارد این لینک شوید.

15

 

ارسال نظر: