کدخبر: 14518

قیمت کرکره برقی در تهران ، نصب کرکره برقی در کرج

قیمت کرکره برقی در تهران ، نصب کرکره برقی در کرج

چکیده : کرکره برقی بهترین محافظ برای درب مغازه، پارکینگ، ادارات و... است که به راحتی با زدن یک دکمه باز و بسته می‌شود. در این مقاله با یک وب سایت معتبر در زمینه نصب کرکره برقی در کرج و تهران آشنا خواهیم شد

 

کرکره برقی بهترین محافظ برای درب مغازه، پارکینگ، ادارات و... است که به راحتی با زدن یک دکمه باز و بسته می‌شود. کرکره‌های برقی از تعدادی تیغه تشکیل شده‌اند که این تیغه‌ها حول یک محور رول می­شوند و به این ترتیب باز و بسته شدن کرکره صورت می‌گیرد. رول شدن کرکره توسط موتور انجام می‌شود.

کرکره‌های برقی در گذشته، زمانی که تازه وارد بازار شده بودند سر و صدای زیادی داشتند و خیلی زود به علت سنگینی تیغه‌ها و ضعف موتور، خراب می‌شدند. اما امروزه مدل‌های جدید کرکره برقی این اشکالات را ندارند. همچنین قیمت کرکره برقی جدید کمتر از میزان تورم در کشور رشد داشته است و خرید ان کاملاً توجیه اقتصادی دارد.

 

کرکره برقی پلی کربنات دودی

قیمت کرکره برقی در تهران

قیمت کرکره برقی در کرج

دفتر مرکزی فروشگاه دیده بان در تهران واقع شده است ولی محدوده کاری آن در کل استان تهران و البرز (کرج) می باشد و علاوه بر تهران می توانید قیمت کرکره برقی در کرج را نیز دریافت نمایید.

البته محصولات فروشگاه اینترنتی دیده بان فقط به کرکره برقی محدود نمی شود و شما می توانید علاوه بر کرکره برقی ، قیمت انواع سایبان برقی ، درب اتوماتیک ، دوربین مدار بسته و... دیگر محصولات را دریافت نمایید. لازم به ذکر است سایر محصولات نیز علاوه بر تهران در کرج ارائه می شوند و شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید به وب سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر در تماس باشید.

images_1658682269.png

 

 

انواع کرکره برقی

در ادامه بیشتر با کرکره برقی و نیز انواع کرکره برقی آشنا می‌شویم.

کرکره‌های برقی بر اساس موتور به کار رفته در آن­ها به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

 

  1. موتور ساید
  2. موتور سنترال
  3. موتور تیوبلار

 

هر کدام از انواع فوق، مزایا و معایب خود را دارند. یکی برای کرکره‌های سنگین مناسب بوده و دیگری برای مکان‌های پر تردد مناسب است. نوع موتور روی وزن کرکره، ابعاد کرکره و قیمت کرکره هم تاثیر دارد.

در واقع با گذشت زمان برای کاربری‌های مختلف، از موتورهای مختلف استفاده شده است و مدل‌های متنوعی از کرکره برقی به وجود آمده است. اینکه کدام نوع بهتر است باید با مشورت متخصص فروش و نصب کرکره برقی مشخص شود.

 

کرکره‌های برقی همچنین بر اساس جنس و مدل تیغه‌ها به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  1. کرکره‌های تک جداره و دو جداره
  2. تیغه‌های تخت
  3. تیغه‌های قوس دار
  4. مدل غضروف دار
  5. تیغه فوم دار
  6. تیغه شفاف
  7. تیغه آلومینیومی
  8. تیغه گالوانیزه

 

تیغه‌های شفاف امنیت بیشتری داشته و معمولا برای صرافی‌ها و بانک‌ها استفاده می‌شوند.

تیغه‌های غضروف دار طول عمر بیشتری دارند.

کرکره‌های دوجداره عایق بهتری نسبت به انواع دیگر هستند و صدا و گرما را به راحتی از خود عبور نمی‌دهند.

برخی مدل‌ها نیز ضد حریق و ضد گلوله هستند.

تیغه‌های آلومینیومی قیمت مناسبی داشته و رایج‌ترین نوع هستند.

تیغه‌های گالوانیزه نوع فولادی کرکره برقی هستند که بسیار محکم و سنگین می­باشند و برای مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

خوبی های کرکره برقی

تامین ایمنی درب‌های ورودی در گذشته کار مشکلی بود. قرار دادن نرده‌های فلزی یا کرکره‌های سنگین دستی، و بعد زدن قفل به آن­ها، کاری زمان‌بر بود که باید چندین بار در طی روز انجام میشد. ضمن این­که باز کردن قفل برای سارقین کار مشکلی نبود، به همین خاطر امنیت ساختمان به دفعات زیاد به خطر می‌افتاد.

درب کرکره ای سوله

امروزه کرکره برقی این مشکلات را برطرف کرده است. استفاده از آن نیاز به قدرت بدنی نداشته و زمانی هم از شخص، برای باز و بسته کردن آن گرفته نمی­شود. استفاده از کرکره برقی نسبت به روش‌های قدیمی مزیت‌هایی دارد که از بین آن­ها می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  1. افزایش امنیت ساختمان
  2. افزایش زیبایی ساختمان و دکوراتیو بودن
  3. جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان یا مغازه
  4. کاهش سرقت
  5. دوام خوب و طول عمر زیاد
  6. قابلیت تعمیر پذیری آسان
  7. استفاده آسان و بسیار کاربردی
  8. قابلیت رنگ آمیزی و ایجاد طرح روی کرکره
  9. مقاومت در برابر ضربه
  10. مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  11. شستشوی راحت
  12. قابل استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی و هر نوع اقلیم

 

کجا کرکره برقی استفاده می شود؟

از کرکره برقی در بسیاری از مکان‌ها مانند درب مغازه‌ها و واحدهای تجاری می‌توان استفاده کرد. سایر موارد استفاده از کرکره برقی از این قبیل است:

  1. درب پارکینگ‌ها
  2. سوله‌ها و کارگاه‌ها
  3. درب و پنجره ساختمان‌های ویلایی
  4. صرافی‌ها، طلافروشی‌ها و بانک‌ها

 

کرکره‌هایی که برای سوله‌ها و کارگاه‌ها استفاده می‌شوند در ابعاد بزرگ بوده و مقاومت بیشتری از کرکره‌های مغازه‌ها و درب کرکره ای پارکینگ خانه‌ها دارند. این کرکره‌ها به این علت که اغلب خارج از شهرها مورداستفاده قرار می‌گیرند باید مقاومت خوبی در برابر بادهای شدید و همین­طور خرابکاری سارقین داشته باشند.

کرکره صرافی‌ها، طلافروشی‌ها و بانک‌ها بسیار ایمن بوده و در برابر انواع ضربه مقاوم است. البته برای این مکان‌ها باید از کرکره‌هایی که تاییدیه پلیس دارند استفاده کرد.

ساختمان‌های ویلایی امروزی، دارای پنجره‌های بزرگ و بدون نرده می‌باشند به این علت که از چشم انداز خوبی برخوردار باشند بر روی این پنجره‌ها، کرکره برقی قرار داده می‌شود تا در صورت لزوم بسته شده و امنیت ویلا را تامین کند.

کرکره‌های برقی به خاطر سهولت در استفاده و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و امروزه به عنوان یک نیاز ضروری محسوب می­شود. این کرکره‌ها به آسانی با زدن یک دکمه ریموت، باز و بسته می‌شوند و در صورت قطعی برق، می‌توان با استفاده از یک اهرم خاص به صورت دستی آن­ها را باز و بسته کرد.

 

نکاتی جهت نگهداری بهتر کرکره برقی

در استفاده از کرکره برقی بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید تا طول عمر آن بیشتر باشد و دیرتر خراب شود:

  1. در هنگام باز یا بسته شده کرکره به آن آویزان نشوید یا مانعی در برابر آن قرار ندهید.
  2. صبر کنید تا کرکره کامل باز یا بسته شود و در میانه راه، جهت حرکت آن را تغییر ندهید.
  3. در هنگام شستشو، آب بالای کرکره و در قسمت موتور نریزید.
  4. مدل‌هایی که نیاز به روغن کاری دارند را هر چند وقت روغن­کاری کنید.
  5. اگر نوع کرکره مناسب استفاده مکرر نیست، آن را مکررا باز و بسته نکنید.
  6. ریل کرکره را تمیز نگه دارید.

 

نصب کرکره برقی

قبل از خرید و نصب کرکره برقی به این نکته توجه کنید که محل مورد نظر چقدر مورد رفت و آمد قرار می­گیرد و چند بار در روز باید کرکره برقی باز و بسته شود. برخی از انواع کرکره برقی نباید در طی روز به دفعات زیاد باز و بسته شوند، در غیر اینصورت خراب می‌شوند.

نصب کرکره برقی باید به دقت صورت بگیرد تا موارد ایمنی در آن لحاظ شود. در برخی مکان‌ها این امکان وجود دارد که موتور کرکره در سمت داخل ساختمان قرار بگیرد و در برخی مکان‌ها باید موتور سمت بیرون باشد. در این صورت باید یک محفظه روی موتور باشد که دسترسی سارق به آن محدود شود. همچنین قسمت موتور باید از ریزش باران و برف در امان باشد.

در نصب کرکره باید دقت شود که کاملا تراز و صحیح قرار بگیرد تا زود خراب نشود.

 

پایان سخن

در این مطلب سعی شد اطلاعات کاملی در خصوص کرکره برقی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. قیمت کرکره نیز بر اساس نوع آن و جنس تیغه‌ها، همچنین ابعاد و نوع برند، متفاوت است.

برای خرید و نصب کرکره برقی کافی است تیم دیده­ بان را انتخاب کنید. 

 

برچسب ها : کرکره برقی,قیمت کرکره برقی,درب اتوماتیک,کرکره برقی در کرج,کرکره برقی در تهران,کرکره اتوماتیک

 

ارسال نظر: