کدخبر: 14995

چرا خرید ملک در اسنیورت استانبول

 

در سال ۲۰۰8 منطقه اسنیورت استانبول برای اولین بار به عنوان یک منطقه مستقل در بخش اروپایی استانبول معرفی شد. در ابتدا این منطقه یکی از محله ‌های بیوک چکمجه محسوب می شد. از نظر موقعیت جغرافیایی می توان گفت که اسنیورت از شرق با کوچوک چکمجه، از غرب با بلوک چکمجه، از جنوب با فیروزکوی و از شمال با اتوبان E80 همسایه می باشد. مساحت کلی اسنیورت ۲۷۷ هکتار است. در ابتدا بعد از مستقل شدن این منطقه ساخت و ساز و توسعه به کندی پیش می رفت. تا اینکه سازمان شهرداری منطقه اسنیورت استانبول تأسیس شد و از آنجا بود که توسعه و پیشرفته این منطقه سرعت گرفت.

اسنیورت از مناطقی در استانبول است که در آن مهاجران خارجی زیادی مستقر شده اند. اگر شما هم قصد خرید ملک در استانبول را دارید و می خواهید از طریق خرید ملک اقامت ترکیه را دریافت کنید بهتر است که از یک مشاور املاک در این زمینه مشورت بگیرید. املاک پوریا از بهترین مشاوران در زمینه خرید املاک و مستغلات در کشور ترکیه می باشد.

استانبول بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک

ویژگی توریستی منحصر به فرد شهر استانبول به همراه پروژه های عظیم زیرساختی و املاک در این شهر باعث شده است. تا توجه بسیاری از مردم جهان از اعراب تا اروپایی ها و ایرانی ها به این شهر برای سرمایه گذاری جلب شود. قیمت املاک در این شهر در مقایسه با سایر شهر ها و کشور های اروپایی توسعه یافته بسیار پایین می باشد. به علاوه محدوده قیمت و تنوع ملک در شهر استانبول بسیار زیاد می باشد. یعنی شما به راحتی می توانید گزینه مورد نظر خود را از نظر متراژ، قیمت، محدوده جغرافیایی پیدا کنید.

 برخی از افراد می گویند با سرمایه کم می توان در استانبول خانه خرید اما با هزینه های زندگی در آنجا چه کنیم. در پاسخ به این دسته از مردم باید گفت با توجه به جذابیت و زیبایی که استانبول دارد که به راحتی قابل مقایسه با سایر شهر های اروپایی می باشد. هزینه زندگی از نظر خوراک، برق، گاز، آب و سوخت حتی در مقایسه با کشور ایران نیز پایین است.

 

با خرید ملک در اسنیورت استانبول چه مزایایی نصیب ما می شود؟

 

تنوع بالای مسکن

 

منطقه اسنیورت همانطور که گفته شد دارای مساحتی در حدود ۲۷۷ هکتار است. که خوب از لحاظ مساحتی این منطقه در مقایسه با بسیاری از محله ها و مناطق استانبول بزرگ تر می باشد. بر همین اساس شهرک های مسکونی مختلفی در منطقه اسنیورت در حال احداث می باشند. که این امر باعث شده است تا به راحتی بتوانید با توجه به تنوع در متراژ و امکانات ساختمان ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید ملک در منطقه اسنیورت استانبول یکی از پرطرفدارترین مناطق برای مهاجران می‌باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد چرا.

اسنیورت استانبول منطقه ای مدرن برای سکونت

در حال حاضر برای همه ما مهم است که در منطقه ای که زندگی می کنیم از امکانات تفریحی، آموزشی و درمانی مدرن و درجه یک بهره مند شویم. همچنین بافت منطقه مسکونی نیز حائز اهمیت است. چرا که بافت قدیمی فرسوده شده و زندگی کردن در مناطقی با این ویژگی بسیار سخت خواهد بود. منطقه اسنیورت با توجه به توسعه و پیشرفت که از سال ۲۰۰۸ تا به الان در آن اتفاق افتاده به یکی از بهترین مناطق استانبول برای زندگی تبدیل شده است. چرا که مراکز تفریحی و گردشگری، رستوران های به نام خارجی و داخلی، وسایل حمل و نقل عمومی به صورت ۲۴ ساعته، بیمارستان های مجهز، دانشگاه و مدارسی با بروز ترین سیستم آموزشی در آن تأسیس شده اند.

5

مناسب ترین قیمت برای خرید ملک

در مقایسه با امکانات و موقعیت جغرافیایی که منطقه اسنیورت دارد. قیمت ملک در این منطقه بسیار مناسب می باشد. برای اینکه متوجه این نکته شوید فقط کافی است به سایت املاک پوریا مراجعه کنید و قیمت ملک را در مناطق مختلف با یکدیگر مقایسه کنید.

آیا منطقه اسنیورت استانبول مهاجر پذیر است؟

با یک گشت و گذار ساده در این منطقه متوجه می ‌شوید که اکثر افراد ساکن در اسنیورت بومی نبوده و از کشور های دیگر در این منطقه ساکن شده اند. بسیاری از مردم از کشور های افغانستان، سوریه، عربستان و کشورهای اروپایی در اسنیورت سرمایه گذاری کرده و مشغول زندگی در این منطقه می باشند. دلیل انتخاب اکثر مردم برای سرمایه گذاری در این منطقه ساختار اجتماعی و امکانات رفاهی ارائه شده در آن است. به علاوه وسایل حمل و نقل عمومی به کار گرفته شده در این منطقه باعث شده است تا به راحتی مردم بتوانند به مناطق دیگر استانبول دسترسی داشته باشند.

اسنیورت انتخاب اول ایرانیان برای خرید ملک در استانبول

جدای از مردم کشور های دیگر که به اسنیورت استانبول مهاجرت کرده اند. ایرانیان بسیاری نیز هستند که این منطقه را برای سرمایه گذاری خود در نظر گرفته اند. این منطقه در ضلع اروپایی شهر استانبول قرار گرفته است. از طرفی اکثر ساخت و سازهای انجام گرفته در این منطقه جدید و مدرن می باشند. که همین دو نکته کافی است تا توجه هر ایرانی را برای خرید ملک و گرفتن اقامت ترکیه جلب کند. ما ایرانی ها برای زندگی کردن در خارج از ایران نیاز به منطقه ای برای سکونت داریم که فرهنگی مشابه با فرهنگ خودمان را داشته باشد. منطقه اسنیورت دقیقاً همان ویژگی هایی را دارد که یک ایرانی برای ادامه زندگی در یک کشور دیگر نیاز دارد.

با خرید ملک در اسنیورت فرزندان خود را به بهترین مدارس بفرستید

برای هر پدر و مادری مهم است که فرزندان آن ها در مدارسی با سیستم آموزشی بروز تحصیل کنند. اکثر مدارس در اسنیورت و سایر مناطق استانبول با سیستم آموزشی حرفه ای و امکانات و خدمات رفاهی عالی تأسیس شده اند. این مدارس طبق سیستم آموزشی مدارس کشور های فرانسه، آمریکا و انگلستان دانش آموزان خود را آموزش می دهند. در اکثر مدارس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی به صورت حرفه ‌ای تدریس می شود. به علاوه در کنار زبان انگلیسی برخی از مدارس زبان های آلمانی و فرانسه و همچنین ترکی را نیز به صورت دروس فوق العاده به دانش آموزان خود آموزش می دهند.

6

قیمت ملک در منطقه اسنیورت ترکیه

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند پیشنهاد ما برای آن ها خرید ملک در اسنیورت استانبول می باشد. چرا که این منطقه تمامی امکاناتی را که افراد برای یک زندگی فوق العاده نیاز دارند را دارا می باشد. در حال حاضر پوریا ریل استیت در این منطقه پروژه های متنوعی را برای سرمایه گذاری به شما ارائه دهد. تمامی پروژه ها در نزدیکی جاذبه های گردشگری اسنیورت با امکانات رفاهی بالا می باشند. همچنین اگر نیاز به یک واحد اداری و تجاری در یک برج با شکوه دارید. می توانید از طریق تماس با مشاوران ما از قیمت و سایر امکانات این پروژه اطلاع پیدا کنید.

 

ارسال نظر: