کدخبر: 4326

تهران به آتش کشیده شد | تقاطع استانبول سوخت!

در ساعت 23:00 شب گذشته در محدوده خیابان جمهوری بعد از تقاطع استانبول (منطقه 12) طبقه سوم پاساژ مرکزی مربوط به تولیدی پوشاک مجددا دچار حریق می گردد .

 تیم های پلیس راهور تهران بزرگ با شروع حریق در این محل بلافاصله در اطراف محدوده حادثه حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت :  در ساعت 23:00 شب گذشته در محدوده خیابان جمهوری بعد از تقاطع استانبول (منطقه 12) طبقه سوم پاساژ مرکزی مربوط به تولیدی پوشاک مجددا دچار حریق می گردد .

سرهنگ همه خانی گفت : بلافاصله تیمی های منطقه 12 پلیس راهور تهران بزرگ بهمراه نیروهای امدادی  و آتش نشانی  در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند .

وی افزود : گستردگی  این حریق  باعث محدودیت در تقاطع استانبول به سمت شرق شد و رانندگان به خیابانهای اطراف جهت ادامه حرکت هدایت شدند .

سرهنگ همه خانی از رانندگان خواست ، هنگام مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و به مسیر خود ادامه دهند تا نیروهای امدادی و پلیس  بتوانند ماموریت های خود را به موقع به سرانجام برسانند .

وی افزود : لازم به ذکر است این محل برای بار دوم است که دچار حریق می گردد و روز گذشته نیز در ساعت 02:00 بامداد دچار حریق شده بود که با حضور عوامل آتش نشانی آتش مهار و با تلاش تیم های راهور حاضر درمحل ترافیک کنترل گردید.

ارسال نظر: