کدخبر: 15067

بهترین فروشگاه خرید عمده برنج تالار و هیئت و رستوران کیلن فود

 

اگر صاحب رستوران یا تالار هستید یا در ایام محرم برگزار کننده هیئت‌ های عذاداری هستید و به برنج ایرانی با کیفیت یا برنج پاکستانی یا هندی درجه یک نیاز دارید در این مقاله همراه ما باشید.

خرید برنج عمده رستوران

کیفیت برنج در کیفیت غذای شما و رستوران شما تاثیرات زیادی دارد، زمانی که مشتری به رستورانی برود که برنج آن رستوران برنجی خوش طعم و عطر و لذیذ باشد و قد خوبی داشته باشد حسابی شیفته غذا و رستوران شده و مشتری دائم خواهد شد، در صورتی که شما صاحب رستوران یا مسئول خرید رستوران هستید، برای افزایش کیفیت رستوران، رضایت مشتری و در نهایت افزایش درآمدتان حتماً از مواد غذایی مرغوب به خصوص برنج با کیفیت استفاده کنید.

خرید برنج عمده رستوران را از فروشگاه ‌های معتبری که بدون واسطه، برنج را با قیمتی مناسب از کشاورز تهیه می کنند و به دست خریدار می‌ رسانند انجام دهید، فروشگاه برنج کیلن فود سابقه و تجربه خوبی از فروش برنج به رستوران‌ ها دارد و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به تهیه برنج مورد نیاز شما می‌ پردازد.

 

انواع برنج مناسب برای رستوران‌ ها

فروشگاه کیلن فود به فروش انواع برنج از جمله برنج صدری، هاشمی، طارم، دم سیاه، عطری و دودی می‌ پردازد، پیشنهاد ما به شما برای خرید برنج عمده برای رستوران تان برنج کشت دوم مازندران است، این برنج با وجود قیمت مناسبی که نسبت به سایر برنج ‌ها دارد، برنج مرغوب و خوش پخت است که عطر و طعم بی نظیری داشته و بسیار لذیذ است.

خرید عمده برنج تالار

افراد برای برگزاری مراسمات و جشن ‌های شان تالارهای با کیفیت را انتخاب می ‌کنند، یکی از عوامل مؤثر در کیفیت تالار کیفت غذای آن است، از آنجایی که اکثر غداهایی که در تالارها سرو می‌شوند پلو هستند، لازم است اشاره کنیم که با خرید برنج با کیفیت تعداد مشتریان و متقاضیان تالارتان افزایش پیدا می ‌کند، در نتیجه پیشنهاد می ‌کنیم که بهترین انواع برنج‌ های ایرانی را برای سرو غذاهایتان خریداری کنید.

از آنجایی که صاحبان تالارها و رستوران ‌ها در تلاش ‌اند که هزینه‌ های خود را کاهش دهند به آن ‌ها پیشنهاد می ‌کنیم که برنج ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و به صورت مستقیم از فروشگاه کیلن خریداری کنند که هزینه‌ هایشان کاهش پیدا کند.

خرید عمده برنج هیئت

نذری دادن در ایام شهادت امام حسین (ع) و ماه محرم و صفر یکی از رسومات ما ایرانیان است، نذری دادن در عذاداری سیدالشهدا انفاق محسوب می‌ شود، برای نذری و تهیه برنح از برنج ایرانی با کیفیت استفاده کنید، خرید برنج خود را از فروشگاه کیلن فود انجام دهید تا کوتاه‌ ترین زمان برنج مرغوب شمال به صورت مستقیم و بدون واسطه برایتان ارسال شود.

برای هیئت‌ ها از برنج ایرانی که عطر و طعم بی نظیری دارد و بسیار لذیذ و خوش خوراک است و یکدست و بدون قاطی است خریداری کنید، برنج ایرانی درجه یک تمامی ویژگی ‌های ذکر شده را دارا بوده و ری زیادی دارد، بنابراین این برنج برای پذیرایی از عذاداران حسینی بسیار مناسب است.

 

انواع برنج مناسب برای ماه محرم

فروشگاه کیلن فود به عرضه مستقیم انواع برنج ‌های ایرانی از جمله هاشمی، صدری، طارم، دمسیاه، عطری و... از شالیزار های مرغوب شمال کشور می‌ پردازد، برای خرید برنج محرم تمامی برنج های کشت مازندران  و گیلان مناسب بوده و از لحاظ پخت و قد و قیمت بسیار خوب هستند یکی از برنج های مرغوب و مناسب هیئت ها برنج کشت دوم استان مازندران است.

ویژگی ‌های برنج با کیفیت ایرانی برای خرید عمده برنج

برای خرید عمده برنج برای تالار، رستوران و هیئت به رنگ برنج دقت کنید، اگرچه انواع برنج ایرانی رنگ‌ های متفاوتی دارند، اما برنج ایرانی در هر نوع، برنجی با رنگ روشن و نیمه بلوری و شفاف است، اما رنگ برنج‌ های خارجی کدر است.

برنج ایرانی دانه‌ هایی شبیه به هم دارد اما اندازه ‌های دانه ممکن است به دلیل مراحل گوناگون داشت و برداشت کمی متفاوت باشند، در صورتی که تمامی دانه‌ های برنج به یک اندازه باشند، برنج ایرانی نیست، معمولا این مدل از برنج خارجی در معرض مستقیم حرارت دود می‌ کند، البته که امروزه برنج‌ ها بوجاری و سورتینگ شده به فروش می ‌رسند اما باز هم مقدار کمی تفاوت در دانه ‌ها طبیعی است.

برنج ایرانی دارای عطر و طعم بی نظیر و خاصی هستند که برنج ‌های خارجی از آن محروم‌ اند، عطر انواع برنج ایرانی با یکدیگر متفاوت است و برنج ‌های پر محصول نسبت به برنج‌ های کم محصول همچون هاشمی، طارم، صدری عطر کمتری دارند، با مالش چند دانه برنج در کف دست و دمیدن به آن باید بوی مطبوع به مشامتان برسد.

دانه برنج مرغوب و با کیفیت کاملاً خشک است و رطوبت ندارد، این برنج باید ترد باشد و با دندان به راحتی خرد نمی ‌شود، توجه کنید برنج مرغوب نباید بند و ترک داشته باشد.

بسته بندی برنج یکی از مهم‌ ترین موارد است، کیسه‌ های برنج باید کاملاً نخی و خشک باشند، برنج تازه را در محیطی خشک نگهداری کنید، از نگهداری برنج در اماکن مرطوب خودداری کنید.

از دیگر ویژگی ‌های مهم برنج ایرانی قیمت مناسب آن است، با توجه به این موضوع که قیمت برنج افزایش زیادی داشته، شرکت کیلن فود با خرید برنج به صورت مستقیم از شالیزارها سعی در پخش و فروش برنج با قیمت کمتر و اصلی دارد.

 

آخرین ویژگی برنج ایرانی با کیفیت، عطر و طعم بی نظیر آن است، برنج ایرانی پس از پخت بسیار لذیذ و خوش طعم است به حدی که مصرف آن به صورت خالی و بدون هیچ گونه خورشت و افزودنی لذتبخش است، برنج ایرانی پس از پخت قد خوبی می‌ کشد و ری دارد.

خرید عمده برنج از فروشگاه کیلن فود

از آن جایی که رستوران‌ ها، هتل ‌ها، تالار ها مصرف برنج بالایی دارند پیشنهاد می‌ شود که برنج شان را به صورت عمده تهیه و خریداری کنند، کیفیت برنج نقش مهمی در جذب و رضایت مشتری و در نهایت درآمد صاحبان این مراکز دارد، در فروشگاه برنج کیلن فود انواع برنج از جمله برنج صدری، هاشمی، طارم، دمسیاه، عطری، دودی، سرلاشه و... به فروش می‌ رسد، تمامی محصولات این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه از دست شالیکار به مشتری می ‌رسند در نتیجه قیمت بهتری دارند.

برای اطلاع از قیمت برنج عمده و خرید برنج عمده تالار، رستوران و هیئت می ‌توانید با شماره 02155602190 تماس بگیرید.

منبع : https://keilanfood.com/

 

ارسال نظر: