کدخبر: 18330

50 برند کارخانجات مطرح میلگرد؛ انواع سایز

 

آهن آلات شهرآهن فروشگاه اینترنتی معتبری است که محصولات 50 برند کارخانجات مطرح میلگرد را در انواع سایز به مشتریان عرضه می کند. با مراجعه به سایت شهر آهن میلگرد با سایز دلخواه خود از مطرح ترین کارخانه های کشور را بخرید.

یکی از مهم ترین و قابل توجه‌ترین فاکتورها هنگام خرید میلگرد، نام برند تولید کننده آن است، بدین ترتیب می‌توانید از کیفیت محصول فولادی مطمئن باشید. امروزه کارخانه‌های متعددی در سراسر ایران در زمینه تولید این محصول ارزشمند مشغول هستند که در صدر آن‌ها کارخانه ذوب آهن اصفهان قرار دارد. به یاد داشته باشید که تمام کارخانه‌های میلگرد در ایران تنوع محصول ندارند، زیرا تکنولوژی‌های مختلفی برای ساخت انواع میلگرد مورد نیاز است، در نتیجه برخی از کارخانه‌های میلگرد مانند کارخانه ذوب آهن اصفهان در زمینه تولید میلگردهای ساده و آجدار شناخته شده‌تر هستند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن اهمیت پروژه و همچنین بودجه خود بهترین و مناسب‌ترین برند را انتخاب کنید.

 

قیمت میلگرد

استعلام قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی به صورت لحظه‌ای از یک مرجع معتبر خرید و فروش آهن‌آلات مختلف بسیار مهم است، زیرا اطلاع از قیمت روزانه این محصول با توجه به نوسانات زیاد موجود در این صنعت امری دشوار محسوب می‌شود. قیمت این محصول به پارامترهای زیادی نظیر قیمت بازار جهانی، نوسانات ارز، نرخ دلار، نحوه عرضه و تقاضا و بسیاری موارد دیگر وابسته است، بنابراین بهتر است که پیش از اقدام به خرید میلگرد، قیمت روز این مصالح ساختمانی را چک کرده و در زمان مناسب و با قیمت مقرون‌ به ‌صرفه آن را تهیه کنید. بررسی قیمت روزانه میلگرد از جهات دیگری نیز اهمیت دارد، زیرا در این صورت می‌توان روند بازار و چگونگی حرکت قیمت‌ها در روزهای آتی را نیز پیش‌بینی کرد. 

2

شهرآهن به عنوان یکی از مراجع معتبر برای خرید انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد در سایزها و وزن‌های مختلف شناخته شده است. شما از این مجموعه می‌توانید انواع میلگرد از جمله میلگرد سایز 8، 14 و 16 را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. برای آگاهی از قیمت این محصولات تنها کافی است که به صورت روزانه به سایت شهرآهن مراجعه کنید. شهرآهن در تلاش است که به صورت روزانه قیمت این محصول را در وب‌سایت ‌بروز کند. حتی کارشناسان این مجموعه نیز همواره آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی هستند. شهرآهن با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی مختلف برای شما مشتریان گرامی خریدی مطمئن، سریع و با کیفیت را به ارمغان می‌آورد. 

کارخانجات مطرح میلگرد

صنعت فولاد کشور عزیزمان در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و به رتبه دهم تولید کنندگان برتر فولاد در جهان تبدیل شده است. از آنجایی که میلگرد یک مقطع فولادی پرمصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی است، کارخانجات متعددی در سراسر ایران به تولید آن می‌پردازند. 

3

 

در ادامه به معرفی برخی از برترین برند کارخانجات مطرح میلگرد پرداخته‌ایم: 

  • کارخانه ذوب آهن اصفهان 
  • کارخانه تولید میلگرد راد همدان 
  • مجتمع فولاد آریا ذوب
  • کارخانه سیرجان حدید جنوب 
  • فولادسازی سپهر ایرانیان 
  • کارخانه نورد فولاد گلستان 
  • کارخانه میلگرد شاهین بناب
  • کارخانه کاوه تیکمه داش
  • مجتمع تولیدی بردسیر کرمان
  • مجتمع تولیدی حسن رود گیلان 

کارخانه فولاد نیک صدرا طوس، کارخانه فولاد روهینا دزفول، کارخانه فولاد آناهیتا گیلان، کارخانه بافق یزد و بسیاری کارخانه دیگر نیز از کارخانجات مطرح تولید کننده میلگرد است. این تولیدکنندگان میلگرد سالیانه چندین میلیون تن مقاطع فولادی را به منظور تامین نیاز بازارهای داخلی و بین‌المللی به این محصولات تولید می‌کنند. در این مجتمع‌های تولیدی انواع میلگرد مطابق با استاندارد به دو صورت ساده و آجدار تولید و به بازار عرضه می‌شود. خوشبختانه با وجود بیش از 50 برند کارخانجات مطرح در سطح کشور، در حال حاضر کشور عزیزمان برای تولید میلگرد به خودکفایی رسیده است و حتی این کارخانجات محصولات تولیدی خود را به کشور های دیگر ارسال می کنند. فروشگاه اینترنتی شهر آهن به عنوان یکی از سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش آهن آلات، قیمت لحظه ای انواع مختلف مقاطع فولادی از جمله قیمت پروفیل و میلگرد کارخانه های سطح کشور را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید میلگرد های کارخانجات مطرح کشور را در سایت شهرآهن مشاهده کنید و میلگرد مدنظر خود را از این فروشگاه معتبر بخرید

ارسال نظر: