کدخبر: 18665

خرید ویباکس فورتنایت در گیفت فا

بازی فورتنایت از جذاب ترین بازی ها برای گیمرهاست که داخل آن می توان برای کاراکترها، اسلحه و تجهیزات تهیه کرد. برای خرید تجهیزات و اسلحه ها در بازی فورتنایت نیاز به پول است که پول مخصوص این بازی، ویباکس می باشد. ویباکس در واقع واحد پولی داخل بازی فورتنایت می باشد که فقط در این بازی استفاده می شود. برای به دست آوردن ویباکس روش های مختلفی وجود دارد که با هر یک از این روش ها می توانید ویباکس تهیه کرده و با رفتن به مراحل بعدی بازی، رقبای خود را شکست دهید. خرید ویباکس فورتنایت در گیفت فا، یک روش آسان و سریع است که در ادامه این بخش آموزش آن را قرار می دهیم.

ویباکس (V-Bucks) چیست ؟

فورتنایت از بازی های آنلاین محبوب گیمرهاست و در ایران هم کاربران زیادی دارد. این بازی امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد که یکی از آنها، خرید و اضافه کردن آیتم های مخصوص به بازی است. برای خرید آیتم ها و اسکین ها، باید از واحد پولی V-Bucksاستفاده شود. ویباکس در واقع واحد پول اختصاصی بازی فورتنایت است که تمام خریدهای داخل بازی با آن انجام می گیرد.

خرید ویباکس ارزان

کاربردهای ویباکس در بازی فورتنایت

خرید ویباکس ارزان در بازی فورتنایت کاربردهای زیادی دارد و شما برای آنکه یک گیمر حرفه ای در این بازی شوید، باید ویباکس بیشتری داشته باشید. مزیت هایی که ویباکس در بازی فورتنایت به همراه دارد، عبارتند از :

تهیه لباس های مخصوص مبارزات

پوشش کاراکتر در بازی فورتنایت می تواند عامل موفقیت و پیروزی باشد. هر کدام از لباس هایی که داخل بازی هستند، ویژگی های مختلفی دارند و می توانند کاراکتر را در مقابل خطراتی حفظ کنند. لباس های رزمی مخصوص مبارزات را می توان خریداری کرد که ویباکس برای این کار است.

خریداری تجهیزات

گیمرهای حرفه ای در بازی فورتنایت مجهز هستند و در چند ثانیه حریف خود را شکست می دهند. اگر شما هم می خواهید در بازی حرفه ای باشید، باید تجهیزاتی را با پرداخت ویباکس تهیه کنید و زمانی بازی جذاب خواهد شد که وسایل جنگی و سلاح های مختلفی داشته باشید.

آپدیت تجهیزات

در طول بازی سلاح ها و تجهیزاتی تهیه می کنید که با پیشرفت بازی و رفتن به مراحل بالاتر، باید آپدیت شوند. اگر تجهیزات خود را آپدیت نکنید، در مراحل بالاتر سرعت و کارایی خود را از دست می دهند و لازمه این کار، پرداخت ویباکس است.

شرکت در چالش های بیشتر

با خرید V-Bucksمی توانید بخش هایی مثل بتل پس فورتنایت را خریداری کنید و ماموریت ها و چالش های بیشتری داشته باشید. با شرکت در چالش های بیشتر، حرفه ای تر خواهید شد.

شرکت در مسابقات و رویدادها

از امکانات دیگری که خرید ویباکس در فورتنایت فراهم می کند، شرکت در مسابقات و رویدادها برای تجربه یک رقابت لذت بخش تر است.

نحوه تهیه ویباکس فورتنایت بصورت رایگان

برای به دست آوردن ویباکس فورتنایت رایگان به این نکته مهم توجه داشته باشید که نباید اطلاعات اکانت خود را به افراد ناشناس دهید زیرا ممکن است اکانت شما دزدیده یا بسته شود که احتمال این قضیه کم نیست. برای آنکه بتوانید V-Bucksرایگان فورتنایت به دست آورید، می توانید چالش های بتل پس را تکمیل کنید. بخشی از بتل پس بازی به صورت رایگان است و شما می توانید با افزایش سطح خود به 100، حدود 300 ویباکس بگیرید. البته این روش زمان بر است و صبر و حوصله شما را می خواهد. یک نکته دیگر اینکه شما در هر سیزن فقط یکبار می توانید از این روش استفاده کنید و برای دریافت دوباره ویباکس رایگان، باید منتظر سیزن بعدی باشید. یعنی برای خرید یک بتل پس باید حدود 4 سیزن بازی کنید تا بتوانید ویباکس لازم برای خرید بتل پس فورتنایت را به دست آورید که مقدار مورد نیاز برای خرید بتل پس ۹۵۰ ویباکس است.

راهنمای خرید ویباکس فورتنایت در گیفت فا

سریع ترین و راحت ترین روش برای به دست آوردن ویباکس، خرید آن است. شما به هر میزان ویباکس بازی فورتنایت که نیاز دارید می توانید از فروشگاه معتبر گیفت فا تهیه کنید و بازی هیجان انگیزتری برای خود رقم بزنید. روش رایگان به دست آوردن ویباکس زمان بر است در حالی که با خرید ویباکس خیلی سریع می توانید تجهیزات و امکانات داخل بازی را تهیه کنید. برای خرید ویباکس از گیفت فا، ابتدا مقدار مورد نظر را انتخاب کنید و سپس ایمیل و پسورد اکانت فورتنایت خود را در فرم وارد نمایید. ثبت سفارش در ۳۰ دقیقه الی ۲۴ ساعت انجام می گیرد و حساب شما شارژ خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می توانید با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را بپرسید.

خرید ویباکس ارزان گیفت فا

چه مقدار ویباکس فورتنایت بخریم ؟

هیچ محدودیتی در مقدار ویباکس بازی فورتنایت خود ندارید و هر چه مقدار ویباکس شما بیشتر باشد، تجهیزات و امکانات بهتری هم خواهید داشت و در نتیجه هیجان و لذت بازی چند برابر می شود اما اینکه بدانید چه میزان V-Bucks فورتنایت نیاز دارید، نگاهی به حدود قیمت تجهیزات و امکانات این بازی بیاندازید. قیمت لباس ها در بازی فورتنایت از 800 تا 200 ویباکس استبتل پس در بیشتر موارد رایگان است اما اگر به اندازه کافی فعال نیستید باید بتل پس را بخرید که قیمت آن حدود 950 ویباکس است. قیمت گلایدرهای بازی فورتنایت حدود 500 تا 1500 ویباکس است. برای خرید پیک اکس در بازی فورتنایت به 500 تا 2000 ویباکس نیاز خواهید داشت.

قیمت ویباکس فورتنایت در گیفت فا

V-Bucks فورتنایت با بازه قیمتی متفاوتی در فروشگاه گیفت فا عرضه می شود و شما بسته به مقداری که تعیین می کنید و نیاز دارید، قیمت آن را پرداخت خواهید کرد. در حال حاضر قیمت ویباکس فورتنایت برای مقدار های 1000، 2000، 2800، 5000 و 13500 ویباکس از 165,000 تومان الی 1,620,000 تومان می باشد. V-Bucks در مقدارهای کمتر قیمت پایین تری دارد اما در مقدارهای بالاتر، قیمت آن مقرون به صرفه تر است.

ارسال نظر: