کدخبر: 18696

معرفی 7 چیپس میوه فوق العاده خوشمزه + قیمت خرید

میوه خشک حبه ای یکی از انواع لذیذ و خوشمزه میوه خشک است؛ مخصوصا اگر از فروشگاه میوانو mivanoshop.ir خریداری شده باشد. 7 نوع چیپس میوه میوانو که در این مطلب گفته شد را حتما امتحان کنید تا به طعم واقعی پی ببرید

خیلی از مردم هستند که میوه های خشک شده را دیده اند و شاید حتی تجربه کرده اند، ولی چیپس میوه را نه میشناسند و نه حتی برای یک بار هم که شده آن را مزه مزه نموده اند.

البته این حرف جای تاسف دارد زیرا فواید و مزایای این ماده غذایی آنقدر زیاد است که نمی توان به همین راحتی از کنار آن عبور کرد و ناشناخته ماندنش جای تعجب بسیار دارد!

در این مطلب قصد داریم ابتدا چیپس میوه را تعریف کنیم و پس از آن به معرفی 7 نوع چیپس میوه بپردازیم و درنهایت بهترین فروشگاه جهت خرید انواع میوه چیپسی را به شما عزیزان معرفی نمائیم.

 

چیپس میوه چیه؟

یکی از معروفترین انواع و اشکال در میوه خشک که نسبت به آن کالری فراوان تری نیز دارد، چیپس میوه یا همان میوه خشک حبه ای می باشد.

به این علت که شکل تولید این نوع میوه خشک شده به صورت مکعبی است، به آن میوه خشک مکعبی و حبه میوه نیز می گویند.

چیپس میوه ها همانند میوه های خشک دارای خواص و فواید متعددی برای سلامتی انسان هستند و می توانند در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر واقع شوند.

البته باید حواسمان جمع باشد که در هر بار مصرف این میوه خشک های حبه ای زیاده روی نکنیم؛ زیرا این محصولات آنقدر خوشمزه هستند که معمولا یادمان می رود که هر کدام انرژی بسیار زیادی در درون خود ذخیره دارند و باید اعتدال را رعایت کنید!

اگر به دنبال طرز تهیه چیپس میوه هستید تا در منزل احیانا خودتان به تهیه و تولید اندک میوه خشک مکعبی بپردازید، بر روی متن کلیک کنید.

 

معرفی 7 چیپس میوه واقعا خوشمزه

حال که کمی با میوه خشک حبه ای آشنا شدیم، بیایید با هم 7 چیپس میوه که ارزش امتحان کردن را دارد و واقعا خوشمزه است را بررسی نمائیم:

2

 

  1. چیپس انجیر

اگر در کنار طعم به دنبال خاصیت فراوان هستید، حتما یک بار هم که شده چیپس انجیر را امتحان کنید. میوه تازه انجیر که از لحاظ فواید زبانزد خاص و عام است، بع تبع آن چیپس انجیر نیز حتما توصیه می شود.

قیمت خرید 1401: صد گرمی 31000 تومان

  1. چیپس سیب

سیب به عنوان پرخاصیت ترین میوه در جهان شناخته شده که در هر زمان و شرایط می تواند مفید فایده واقع گردد؛ چیپس سیب نیز چون آب میوه تازه را ندارد، مواد مغذی بیشتر و متمرکزتری خواهد داشت.

قیمت خرید 1401: صد گرمی 31000 تومان

  1. چیپس سیب دارچین

یکی از اتفاقاتی که در میوه های خشک نیست ولی می توان در چیپس میوه آن را به وفور پیاده کرد، ترکیب درست میوه ها است؛ با این کار می توان به طعم جالب تر و البته خواص بیشتری دست پیدا کرد.

قیمت خرید 1401: صد گرمی 31000 تومان

 

3

  1. چیپس آلو

چیپس آلو را می توان یکی از خوشمزه ترین ها دانست زیرا طعم ترش آن دل هر بیننده ای را می برد چه برسد به کسی که یک بار آن را امتحان نموده است!

قیمت خرید 1401: صد گرمی 31000 تومان

  1. چیپس کیوی

طرفداران میوه ملس و ترش کیوی به هوش باشند که چیپس کیوی با همان تازگی می تواند در هر فصلی هوس شما را برآورده نماید.

قیمت خرید 1401: صد گرمی 31000 تومان

4

 

  1. چیپس موز

موز نیز طعم فوق العاده ای دارد و اکثر مردم طرفدار آن هستند؛ چیپس موز را به شما قول می دهم از خود موز بیشتر خواهید پسندید.

قیمت خرید 1401: صد گرمی 34000 تومان

  1. چیپس میوه خلوط

در چیپس میوه مخلوط، ترکیبی از میوه خشک های حبه ای حضور دارند که ترکیب آنها می تواند اوقات خوشی را برای ما رقم بزند.

قیمت خرید 1401: صد گرمی 35000 تومان

 

از کجا چیپس میوه خوشمزه بخریم؟

حال این سوال پیش می آید که این محصولات ترد و خوش طعم را از کجا بخریم که مطمئن باشد و جنس باکیفیت در اختیار ما قرار دهد؟!

هر محصولی را می توان به صورت ارزان یا گران قیمت تهیه نمود؛ ولی باید در نظر داشته باشید این قضیه ممکن است فارغ از کیفیت آن باشد.

یعنی ممکن است شما میوه خشک حبه ای یا معمولی را با قیمت گزافی هم بخرید ولی اصلا آن طعم و مرغوبیتی که انتظار داشتید را بهش نرسید.

فروشگاه اینترنتی میوانو (Mivanoshop.ir) با پشتوانه ده سال تولید مستمر میوه خشک، با استفاده از بهترین و مرغوبترین میوه های کشور، بهترین انتخاب شما در زمینه خرید میوه خشک و خرید چیپس میوه می تواند باشد.

این فروشگاه با بهره گیری از بهترین نیروهای متخصص و باتجربه این حوزه و همچنین ایجاد خط تولید مکانیزه و خرید دستگاه های مدرن و پیشرفته، توانسته باکیفیت ترین و خوشگل ترین چیپس میوه های ایران را تولید نماید.

جالب اینجاست که به خاطر حذف واسطه ها و دلال ها از پروسه فروش، قیمت چیپس میوه میوانو (البته با حفظ همین کیفیت و مرغوبیت)، در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مقرون به صرفه تر است.

توصیه ما به شما عزیزان این است تا اولین خرید خود را از وبسایت فروشگاه آنلاین میوانو به آدرس (mivanoshop.ir) انجام دهید و خودتان تجربه کنید تا برای همیشه از توصیه ما خشنود باشید و در کانون گرم خانواده از محصولات میوه خشک و چیپس میوه میوانو لذت ببرید.

ارسال نظر: