کدخبر: 18915

چند دلیل مهم که چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد؟

ضور آن‌لاین یک کار و کسب، صرف‌نظر از صنعتی که به آن مشغول است، می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از مشاغل هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آن‌ها قبل از خرید از وب‌سایت‌شان دیدن می‌کنند. یک حضور آن‌لاین قدرت‌مند، به ویژه یک وب‌سایت، می‌تواند درآمدزایی بیش‌تری داشته باشد. بله، کیفیت وب‌سایت شما بر نتایج تأثیر می‌گذارد، اما هدف این مقاله تأکید بر اهمیت داشتن وب‌سایت است. من به تعداد زیادی از شرکت‌ها در اندازه‌های مختلف کمک کرده‌ام که حضور دیجیتالی خود را ایجاد کنند. در برخی موارد، سازمان‌ها برای آن لاین شدن دچار تردید می‌شوند زیرا احساس می‌کنند از فن‌آوری کافی برخوردار نیستند و نحوه‌ی مدیریت وب‌سایت را درک نمی‌کنند. در سایر موارد، شرکت‌ها نگران هزینه‌ی آن هستند. خبر خوب این است که راه حلی وجود دارد که برای شما مفید است. اگر هنوز به متقاعد کردن نیاز دارید، در این‌جا مهم‌ترین دلایلی داشتن وب‌ سایت برای کار و کسب شما آورده شده است:

شرکت طراحی سایت بهپردازان  با بهترین و حرفه ای ترین  برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی سایت و پشتیبانی از آن می‌باشد.

 

اعتبار

یکی از دلایل اصلی داشتن وب ‌سایت، افزایش اعتبار سازمان شما است. به احتمال زیاد چندین ارائه‌دهنده، خدمات مشابهی مانند شما ارائه می‌دهند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید برجسته شوید، داشتن وب‌سایتی است که ظاهر خوبی دارد و به وضوح اطلاعات با کیفیت به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کند. بدون وب‌ سایت، افراد ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک کار و کسب زیر سوال ببرند. داشتن وب‌سایت، فرصتی است برای ایجاد اولین تاثیر عالی و به مردم این اطمینان را می‌دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

برند

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان آینده است. با مشخص ساختن این‌که چه کسی هستید، نماینده‌ی چه چیزی هستید و بر چه اصولی پایبند هستید، شانس خرید مشتریان را افزایش می‌دهید. این نیز چیزی است که می‌تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون وب‌سایت، انجام این کار می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد زیرا افراد نمی‌توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد در مورد کار و کسب شما پیدا کنند.

سرنخ‌ها یا مشتریان راغب (Leads)

شاید یکی از جذاب‌ترین دلایل داشتن وب سایت برای کار و کسب شما این باشد که می‌تواند شانس‌تان را برای جلب مشتریان راغب افزایش دهد. هنگامی که افراد شما را به صورت آن‌لاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند شدند و خواستند بیش‌تر بدانند، به لطف اطلاعاتی که در وب‌سایت شما وجود دارد، می‌دانند چگونه با شما تماس بگیرند، که به شما این فرصت را می‌دهد تا فروش خود را افزایش دهید. اگرچه وب‌سایت‌ها هزینه دارند، اما اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند، نرخ بازگشت سرمایه ی (RoI) مثبت دارند.

ترافیک ارگانیک

وقتی آن‌لاین هستید و یک وب‌سایت با SEO بهینه دارید، این شانس را دارید که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید. این یعنی وقتی افراد به دنبال محصول یا خدماتی هستند، این احتمال وجود دارد که وب‌ سایت شما در نتایج نشان داده شود که به شما این فرصت را می‌دهد تا مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت بازاریابی شبکه ای بخوانید

طراحی سایت بهپردازان

 

صرفه جویی در وقت + خدمات مشتریان

بسیاری از مشاغل، از طرف مشتریان احتمالی یا مشتریان فعلی تماس دریافتی دارند و سوالات ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار می‌پرسند. در صورت از دست دادن تماس، مشتری ناراضی باقی می‌ماند. تماس‌ها همچنین می‌تواند کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کار و کسب منحرف کند. وب‌سایت می‌تواند این تماس‌ها را کاهش داده و بهره‌وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می‌کند بدون نیاز به تماس، اطلاعات مفیدی را بیابند که در نهایت تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی و اطلاعیه‌ها

از آن‌جا که وب‌سایت شما 24 ساعته و 7 روزه است، به راحتی می‌توانید به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها را برای مشتریان خود ارسال کنید. این راهی برای به‌روز نگه داشتن آن‌ها در مورد همه‌ی کارهایی است که انجام م‌دهید. وقتی چیزی به طور خاص به آن‌ها مربوط می‌شود، احتمال این‌که بتوانید آن‌ها را در جریان قرار دهید افزایش پیدا می‌کند.

بازاریابی دیجیتال

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال برای افزایش مشتریان خود و توسعه کار و کسب خود استفاده کنید، احتمالاً می‌خواهید ترافیک را به یک وب ‌سایت یا صفحه‌ی فرود هدایت کنید. برای این‌که این کار را به طور موثر انجام دهید، از ترافیک تاریخی وب سایت استفاده کنید تا بتوانید واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید و بهترین بازده بازگشت سرمایه را در هزینه‌ی تبلیغات خود به‌دست آورید. این چیزی است که نمی‌توان به صورت عقب گرد تنظیم کرد، بنابراین بهتر است وب‌سایت خود را زودتر راه‌اندازی کنید حتی اگر در حال حاضر قصد اجرای تبلیغات را ندارید. امروزه وب‌سایت‌ها برای تجارت ضروری شده‌اند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، اکیداً توصیه می‌کنم آن را ایجاد کنید. می‌توانید با گذشت زمان، آن را بهبود بخشید، اما نکته‌ی اصلی این است که شروع کنید.

شرکت طراحی سایت بهپردازان

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بهترین و حرفه ای ترین  برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی سایت و پشتیبانی از آن می‌باشد.

ارسال نظر: