کدخبر: 18996

معرفی 2 مورد از بهترین شامپو خارجی مخصوص برای موهای چرب

مشکل موهای چرب موهای چرب به دلیل تولید بیش از حد سبوم توسط پوست سر شما ایجاد می شود. سبوم روغن طبیعی پوست شما است و به مرطوب و سالم ماندن موهای شما کمک می کند. با این حال، تولید بیش از حد سبوم می تواند موهای شما را چرب، کدر و چسبناک نشان دهد. برای رفع این مشکل می توانید مراحل زیر را دنبال کنید ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

 

راه حل های عمومی برای جلوگیری از بیشتر چرب شدن موها

شستشوی منظم موها: شستن روزانه موهای چرب به کنترل چربی پوست سر کمک می کند. با این حال، باید از استفاده از آب بسیار داغ اجتناب کنید و از آب سرد و یا ولرم استفاده کنید زیرا این امر می تواند باعث شود پوست سر شما چربی بیشتری تولید کند.

 

انتخاب شامپوی مناسب: استفاده از شامپوهای مخصوص موهای چرب به شما کمک می کند تا سبوم پوست سر خود را کنترل کنید. با این حال، استفاده زیاد از شامپو نیز می تواند پوست سر شما را خشک کرده و باعث تولید چربی بیشتر شود. بنابراین، بهتر است از شامپو بیش از 3-4 بار در هفته استفاده نکنید.

استفاده از نرم کننده: نرم کننده را فقط به انتهای موهای خود بمالید نه روی پوست سر. به این ترتیب می توانید موهای خود را مرطوب نگه دارید، اما باعث نمی شود پوست سرتان چربی بیشتری تولید کند.

محصولات حالت دهنده مو: از استفاده از ژل مو، اسپری مو و محصولات حالت دهنده مشابه خودداری کنید. این محصولات می توانند موهای شما را سنگین کرده و باعث چرب شدن آنها شوند.

رژیم غذایی: رژیم غذایی سالم برای سلامت مو بسیار مهم است. سبزیجات، میوه ها و غلات کامل را بیشتر مصرف کنید. از فست فودها، غذاهای فرآوری شده و غذاهای شیرین پرهیز کنید.

انتخاب شامپو مناسب برای موهای چرب

مهمترین و اصلی ترین بخش پیشگیری از چرب شدن موها انتخاب شامپوی مناسب و اصل برای کنترل چربی مو می باشد . هنگام انتخاب شامپو برای موهای چرب، باید به دنبال محصولی باشید که موهای شما را بیش از حد خشک نکند، بلکه چربی را به طور متعادل کنترل کند. در اینجا برخی 2 مورد از بهترین شامپوهای توصیه شده برای موهای چرب آورده شده است :

شامپو مو گلیس gliss  مخصوص موهای چرب

گلیس gliss  یک برند آلمانی بسیار معروف در دنیای زیبایی و مراقبت مو می باشد که محصولات بسیار متنوع و عالی را تولید میکند . در اینجا ما به شامپو گلیس اصل مخصوص موهای چرب که فروشگاه تخفیفی فینیش وارد کننده این محصول می باشد می پردازیم .

شامپو گلیس حجم دهنده مخصوص موهای چرب تولید شده است که این شامپو به از بین بردن چربی اضافی پوست سر کمک می کند و به موهای شما حجم می دهد.

شامپو حجم دهنده مو گلیس حاوی منتول و عصاره بامبو است که پوست سر شما را شاداب می کند. همچنین حاوی پروتئین هایی است که به تقویت تارهای موی شما کمک می کند. با استفاده منظم از این شامپو می توانید اطمینان حاصل کنید که موهای چرب خود تمیز می مانند و حجم میگیرند طوری که موهای شما دیگر بر روی هم نچسبیده تا کمتر و ضعیف تر دیده شوند .

با این حال، موهای هر کسی متفاوت است و شامپوهای دیگر گلیس ممکن است برای موهای چرب مناسب باشند. برای انتخاب مناسب ترین شامپو با توجه به ویژگی ها و نیاز موهایتان می توانید با یک متخصص مشورت کنید و یا می توانید شامپوهای مختلف گلیس را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای موهای شما بهتر عمل می کند.

 

شامپو گلیس موهای چرب

شامپو مو سایوس syoss مخصوص موهای چرب

برند سایوس یک شامپوی آلمانی اصیل می باشد که در تولید محصولات مراقبت از مو شهرت جهانی دارد .

خرید شامپو سایوس برای موهای چرب می تواند یک گزینه عالی برای کسانی که از چرب شدن بیش از حد موهای خود در رنج و عذاب  اند باشد .

شامپو  سایوس Syoss برندی است که در مراقبت از مو تخصص دارد و شامپوهایی با فرمول خاص برای انواع مو ارائه می دهد. شامپو سایوس موهای چرب به طور ویژه برای موهای چرب طراحی شده است و برای کنترل چربی اضافی روی پوست سر شما طراحی شده است.

شامپو "Oil Control" سایوس فرمول خاصی دارد که موهای چرب را از بین می برد و از چرب به نظر رسیدن موهای شما جلوگیری می کند. همچنین به موهای شما حجم می دهد و موهای شما را تقویت می کند. این شامپو موهای شما را تمیز و شاداب می کند.

اما موهای هر کس متفاوت است و شامپوهای دیگر Syoss ممکن است برای موهای چرب نیز مناسب باشند. می توانید با یک متخصص صحبت کنید تا با توجه به ویژگی ها و نیاز موهایتان، مناسب ترین شامپو را انتخاب کنید یا می توانید شامپوهای مختلف Syoss را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای موهای شما مناسب تر است.

شامپو سایوس موهای چرب

برای خرید انواع شامپو گلیس gliss و سایوس syoss اصل می توانید به سایت فروشگاه تخفیفی فینیش که وارد کننده عمده این محصولات از کشورهای ترکیه و آلمان می باشد اقدام نمایید . فروشگاه تخفیفی فینیش در منطقه آزاد تجاری جلفا واقع شده است که با واردات و فروش انواع شوینده های خارجی به صورت تکیو عمده از جمله بهترین برند های شامپو به یکی از فروشگاه های مطرح کشور در این زمینه تبدیل شده است.

ارسال نظر: