کدخبر: 19024

گردشگری توریستی و تحصیلی در کانادا!

کانادا کشوری در آمریکای شمالی است که از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از شمال به اقیانوس منجمد شمالی متصل است. کانادا با ایالات متحده هم مرز بوده و بیشتر جغرافیای آن با دشت‌ها وکوه از غرب پوشیده شده است. ویزای مولتی کانادا یکی از انواع ویزا است که برای ورود به این کشور توریستی و گردشگری باید همراه خود داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب راجع به وقت سفارت کانادا و شرایط تحصیل در کانادا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

 

 

گردشگری 6 ماهه در کانادا!

کانادا، دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت (بعد از روسیه) است که تقریباً دو پنجم قاره آمریکای شمالی را اشغال کرده است. با وجود وسعت بزرگ کانادا، این کشور یکی از کم جمعیت‌ترین کشورهای جهان است. کانادا به همراه عظمت مناظر طبیعی، درختان بزرگ و طبیعت بکر؛ دشت‌های بی‌کران؛ دریاهایی با اعماق اسرارآمیز بهترین گزینه گردشگری برای توریست‌هایی محسوب می‌شود که به دنبال گشت‌وگذار در طبیعت دست‌نخورده وبکر هستند.

ویزای مولتی کانادا این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که برای مدت 5 سال، هر شش ماه در یکسال را به گردش و تفریح در کانادا بپردازید! به طور مثال، اگر یک دوره آموزشی کوتاه مدت شش ماه در کشور کانادا برگزار شود، می‌توانید با این ویزا، در این دوره حضور پیدا کنید.

البته ذکر این نکته واجب است که بدانید به کمک این ویزا نمی‌توانید در دوره‌های بلندمدت ثبت نام کنید یا مشغول به­کار شوید و همچنین از حقوق شهروندی و خدمات پزشکی کانادا آن بهره‌مند نخواهید شد.  از مزایای آن می‌توان به رفت و آمد بدون محدودیت به کانادا اشاره کرد. بدون نیاز به تمدید سالانه ویزای مولتی کانادا می‌توانید تا پایان اعتبار پاسپورت از آن استفاده کنید. 

بهترین کورس‌های دانشگاه‌های کانادا

دانشجویان از سراسر جهان برای گذراندن دوره‌های مختلف به دانشگاه‌های کانادا هجوم می‌آورند. زیرساخت‌های قوی، برنامه‌ریزی درسی پیشرفته و پردیس­های گسترده همه از ویژگی‌های مهم دانشگاه‌های نطرح کانادایی هستند.

یکی از راه‌های افزایش شانس برای قبول­شدن در دانشگاه‌های معتبر این است که PR کانادا برای تحصیل بگیرید. همچنین برای تعیین وقت سفارت کانادا جهت تحصیل در کانادا ابتدا باید شرایط خود را به طور دقیق بررسی کنید. برخی از مهمترین کورس‌ها در مراکز تحصیلی کانادا عبارتند از:

  • MBA
  • کارشناسی ارشد
  • B.TECH
  • دیپلم
  • لیسانس

همچنین ضمن دریافت ویزای مولتی کانادا یا ویزای تحصیلی، در نظر داشته باشید که این کشور دارای 10 دانشگاه با رتبه‌های برتر جهانی است که از هر جایی از دنیا برای ورود به آن‌جا تلاش می­کنند. کورس‌های ویژه این دانشگاه‌ها برای کلیه اقوام و ملیت‌ها برگزار می‌شود و شرایط ویژه‌ای برای تحصیل در کانادا را به ارمغان آورده است.

کلام آخر

اگر شما هم عاشق سفر و گردشگری در کشورهای مختلف جهان هستید، به شما توصیه می‌کنیم حتما از مناظر جذاب و دیدنی کشور کانادا دیدن کنید و به تجربیات گردشگری خود بیافزایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه تعیین وقت سفارت کانادا می‌توانید از خدمات تخصصی مشاوره اکی تو برد، متناسب با شرایطی که دارید استفاده کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنید و از یک سفر جذاب و  عالی لذت ببرید.

 

ارسال نظر: