کدخبر: 19129

کتاب اجتماعی و تاثیر آن بر زندگی

 

 

. دانلود کتاب اجتماعی از آن سبک هایی است که شما را به دنیایی متفاوت می برد تا خودتان را به جای شخصیت های اصلی داستان در نقش های مختلف از همسر، مادر یا فرزند گرفته تا مدیر شرکت یا حتی یک پزشک بگذارید.  

با دانلود کتاب اجتماعی، وقایعی را که بین شخصیت های داستان اتفاق می افتد دنبال می کنید، احساساتی مشابه آنها را درک کرده و فرصت تجربه بسیاری از روابط اجتماعی را خواهید داشت که شاید در زندگی واقعی تان امکان پذیر نباشد.

علاوه بر این، مطالعه کتاب در ژانر اجتماعی به شما امکان می داد بتوانید در خیال خود به نقطه دیگری از جهان سفر کنید، یک شغل جدید داشته باشید و با خواندن روایتی درباره تجربیات شخص دیگری که کاملاً با تجربیات شما در زندگیتان متفاوت است، ساعت ها مشغول شوید.

تاثیر مطالعه کتاب را نمی توان در چند مورد خلاصه کرد. با اینحال دانلود کتاب اجتماعی می تواند بیشترین تاثیر را از جنبه های زیر روی زندگی و روحیات شما داشته باشد:

 

 درس گرفتن از اشتباهات شخصیت های کتاب اجتماعی

کتاب های اجتماعی، روایتی از تجربیات شخصیت های مختلف هستند که بسیار شبیه به زندگی واقعی است.

به هم خوردن روابط، برقراری ارتباط نادرست، انتخاب های اشتباه، فرصت های از دست رفته و بسیاری اشتباهات دیگر که همه ما آنها را در زندگی خود تجربه می کنیم، رایج ترین صحنه های یک رمان اجتماعی را تشکیل می دهند.

 اما خواندن این سبک کتاب به شما نشان می دهد چگونه شخصیت های داستان با این مسائل روبرو می شوند. نحوه برخورد آنها با مشکلات، می تواند به شما دبیاموزدرس های زیادی بیاموزد و بر نحوه برخورد شما با شرایط مشابه در زندگی تان تأثیر بگذارد.

 

یادگیری چیزهای جدید

بسیاری از افراد تحصیلکرده تصور می کنند که خواندن رمان اجتماعی اتلاف وقت است. آنها معتقدند دانلود کتاب باید با ادف یادگیری و آموزش مطالب جدید باشد نه صرفا برای سرگرمی. اما روانشناسان نظر متفاوتی دارند.

مطالعات اخیر نشان داده که افراد رمان خوان، اطلاعات دقیق و کاملی درباره بسیاری از مشکلات رفتاری و سلامت روان مانند اختلال دوقطبی، افسردگی و اضطراب دارند و این اطلاعات را از خواندن کتاب اجتماعی و رمان مذهبی بدست آورده اند.

کتاب اجتماعی خفته در باد، رمانی نوشته جوی فیلدینگ است که روابط بین سه دوست صمیمی به نام کیسی، جنین و گیل را روایت می‌کند. همه چیز در ابتدای داستان خوب پیش می رود. جنین و کیسی یک‌دفتر وکالت تاسیس می کنند و یا همکاری هم‌مشغول می شوند. اما مشکلات زمانی خود را نشان می دهد که کیسی پس از ازدواج تصیم‌ میگیرد همکاری خود را با جنین ادامه ‌ندهد و به شغل دکوراسیون‌ داخلی مشغول شود ...

دانلود کتاب خفته در باد

 

در سایت میهن بوک می توانید با دانلود رمان صدها کتاب و رمان اجتماعی، اطلاعات و تجربیات خود را در هر زمینه ای گسترش دهید.

 

 

ارسال نظر: