کدخبر: 19404

تعمیر کولر گازی در شیراز

 

 تعمیر کولر گازی در شیراز با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل برای رفع هر گونه خرابی کولر گازی شما اقدام می نماید. لازم است بدانید که این مرکز به صورت 24 ساعت و در همه روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی است. کولر گازی در هر دوره نیاز به سرویس دارد. چنان چه نیاز به سرویس کولر گازی دارید لازم است که با کارشناسان مجموعه تعمیر کولر گازی در شیراز تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که با توجه به سرویس دهی که این مرکز به شما ارائه می دهد هزینه مناسبی از شما می گیرد. این مرکز  بعد از تعمیر کولر گازی به شما گارانتی معتبر ارائه می دهد.

از خدماتی که تعمیر کولر گازی در شیراز به مشتریان ارائه می دهد این است که در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب را به محل کار شما اعزام می دارد. همچنین این مرکز از قطعه های اورجینال برای کولر گازی شما استفاده می کند. لازم است بدانید اگر کولر شما با هر گونه اختلال رو به رو شده است باید تعمیر آن را تنها به دست افراد مجرب بسپارید. در صورتی که افراد بی تجربه به کار تعمیر کولر گازی بپردازند می توانند صدمات جبران ناپذیری را به کولر وارد سازند. مرکز تعمیر کولر گازی از بهترین و مجهزترین وسایل برای تعمیر کولر گازی شما استفاده می کند.

 در نظر داشته باشید که بیشتر مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی شما رخ دهد بسیار مرسوم هستند. در زیر به مهم ترین این مشکلات و علل به وجود آمدن آن ها می پردازیم.

 

 روشن نشدن کولر گازی

بیشتر مراجعانی که به این مرکز رجوع می کنند اذعان می دارند که کولر گازی آن ها روشن نمی شود.

در نظر داشته باشید که کولر گازی ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود که در این جا به برخی از این علل اشاره می کنیم.

اتصال های برقی در کولر گازی

 اگر اتصالات برقی در کولر گازی با مشکل رو به رو شده باشد می تواند سبب شود تا کولر گازی روشن نشود. بنابراین حتما لازم است که همه اتصالات را به درستی بررسی کرد و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمود. در گام اول لازم است که تمام اتصال های برق منزل و فیوز را چک نمایید. همچنین باید بدانید که اسپلیت ها به برق 220 ولت نیاز دارند. در صورتی که مقدار برقی که به آن ها می رسد کمتر است می تواند سبب شود تا کولر گازی روشن نشود. شما می توانید با تماس با تعمیر کولر گازی در شیراز همه این معایب را به درستی برطرف نمایید.

 توجه داشته باشید که اگر اتصالات برق کولر فرسوده و کهنه هستند نیاز به تعویض آن ها می باشد. چون اتصالات کهنه هم دستگاه را خراب می کنند و هم خطر برق گرقتگی افراد خانواده را بالا می برند.

11

مسدود بودن راه خروجی آب یکی از علل روشن نشدن کولر گازی

اگر راه خروج آب مسدود باشد امکان ایجاد دردسرهای زیاد را برای شما در پی خواهد داشت. از مهم ترین مشکلاتی که این موضوع می تواند برای شما پیش بیاورد این است که آب به درون پنل اسپیلت سر ریز شود. این امر می تواند به کولر گازی شما آسیب های زیادی بزند. بنابراین حتما لازم است که راه خروجی آب را در کولر گازی بررسی نمایید. در صورتی که مشاهده کردید این راه بسته شده است لازم است که با تعمیر کولر گازی در شیراز تماس بگیرید تا بهترین راهکار برای دستگاه شما اعمال شود.

بسته شدن راه جریان گاز

یکی از رایج ترین عللی که می تواند سبب شود تا کولر گازی شما روشن نشود این است که امکان دارد راه جریان گاز در کولر گازی مسدود شده باشد. به همین دلیل است که لازم است حتما سرویس های دوره ای برای کولر گازی شما انجام شود تا مسیر جریان گاز تمیز شود.

کثیفی در فیلتر کولر گازی یکی از مهم ترین علل مراجعه افراد به تعمیر کولر گازی در شیراز

از شایع ترین مشکلاتی که سبب می شود تا کولر گازی دیگر روشن نشود آلودگی فیلتر گازی است. کثیف بودن فیلترهای اسپیلت می تواند ایرادات زیادی را برای دستگاه شما به وجود بیاورد که یکی از آن ها همان روشن نشدن کولر است. هنگامی که این مساله رخ دهد لازم است که با دقت فراوان فیلترها تمیز شوند و در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشند این کار بر روی دستگاه انجام پذیرد. در نظر داشته باشید که بهترین زمان برای عوض کردن فیلترهای کولر گازی ماهی یک دفعه می باشد.

تعمیر کولر گازی در شیراز در صورتی که کولر شما نیاز به تعویض فیلتر داشته باشد این کار را برای شما انجام می دهد.

12

کاهش سرما و برودت کولر گازی

 برای این که این اختلال در کولر گازی برطرف شود لازم است که فیلتر کولر گازی عوض شود. در صورتی که ایراد برطرف نشد لازم است که ترموستات بررسی شود. امکان دارد که این مساله به دلیل نشت گاز از کولر گازی باشد. برای برطرف شدن این اشکال لازم است که با تعمیر کولر گازی در شیراز تماس بگیرید.

برفک شلنگ ها در کولر گازی

برای این که بتوانید این مشکل را برطرف سازید لازم است که فیلتر کولر گازی را به درستی و با دقت تمیز نمایید. اگر با تمیز کردن فیلتر این مساله حل نشد لازم است که با تعمیر کولر گازی در شیراز تماس بگیرید. امکان دارد که این عیب مربوط به تبرید پایین یا محدودیت جریان هوا رخ داده باشد. در این وضعیت نباید اصلا کولر گازی را روشن نمایید.

نشت دادن آب از کولر گازی

اگر خروجی سینی تخلیه آب مسدود شده باشد امکان نشت آب از درون کولر گازی وجود دارد. همچنین علل دیگری مانند بسته شدن فیلتر، ترک خوردگی روی لوله تخلیه آب، شکسته شدن قاب ناودانی، خرابی در عایق بندی و غیره می تواند سبب رخداد این مساله شود. برای این که علت عیب به درستی تشخیص داده شود لازم است که با تعمیر کولر گازی ر شیراز تماس بگیرید.

شنیده شدن صدای نویز از کولر گازی

 وجود صدا از کولر می تواند طبیعی باشد. اگر صدا آزار دهنده است لازم است که به تنظیمات فن رجوع کنید و آن را روی کم بگذارید. چنان چه صداها بسیار زیاد هستند لازم است که با تعمیر کولر گازی در شیراز تماس بگیرید.

 

 

ارسال نظر: