کدخبر: 19962

خرید عمده حبوبات: گزینه‌ای هوشمندانه برای مصرف کنندگان

خرید عمده حبوبات از قبیل نخود، لوبیا، عدس، ماش و… معمولا در تمامی فصول سال انجام می شود، چرا که بیشتر غذاهای ایرانی دارای خورشت هستند و مواد اولیه آن ها حبوبات است. به همین خاطر خانواده های ایرانی همیشه به حبوبات نیاز دارند.

 

از همین رو، فروش عمده حبوبات همواره در بازار انجام می شود و مراکز بسیاری برای پخش عمده حبوبات وجود دارند. از آنجایی که کیفیت حبوبات، بر روی ظاهر خورشت تاثیر دارد و طعم غذا را تغییر می دهد، بایستی از مراکز معتبر خریداری شود.

حبوبات، ارزش غذایی بالایی داشته و همیشه در سبد کالای خانواده ها جای دارند. به طوری که این محصولات در هرم غذایی پروتئینی، بعد از گوشت قرار دارند و دارای رتبه دوم هستند.

معمولا حبوبات به سه صورت، فله ای و عمده، بسته بندی شده و کنسرو شده به دست مصرف کنندگان می رسند و آن ها می توانند از انواع فروشگاه ها و مراکز فروش محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

انواع حبوبات

انواع حبوبات و خشکبار نقش پررنگی را برای تامین پروتئین موردنیاز بدن، ایفا می کنند و امروزه شاهد مصرف بالای این محصولات می باشیم. همین مسئله نیز باعث شده است که خرید عمده انواع حبوبات رشد چشمگیری داشته باشد.

غذاهای ایرانی مانند آش، خورشت قورمه سبزی، قیمه و… با انواع حبوبات درست می شوند و سرشار از ویتامین B، فیبر، پروتئین گیاهی، آهن و کلسیم هستند. حبوبات مانند گوشت، سرشار از پروتئین می باشند، اما آهن کمتری داشته و حاوی کربوهیدرات های پیچیده مفید برای بدن هستند.

افرادی که رژیم غذایی سالم دارند از لیست حبوبات برای تغذیه درست استفاده می کنند تا سطح قند خون و کلسترول بدن را کاهش دهند. لیست انواع حبوبات عبارتند از:

  • نخود
  • عدس
  • لوبیا
  • ماش

حبوبات جز کدام گروه غذایی است؟

مواد غذایی در پنج دسته اصلی نان و غلات، سبزی ها، میوه ها، شیر و لبنیات و پروتئین قرار می گیرند. انواع حبوبات در گروه پروتئین قرار دارند. این گروه شامل انواع گوشت های قرمز و سفید ، تخم مرغ و حبوبات می شود که حاوی آهن، روی و پروتئین هستند.

واحد اندازه گیری حبوبات

واحد اندازه گیری حبوبات، به دلیل مصرف گسترده ای که در جوامع مختلف دارد، بسیار حائز اهمیت است. در این راستا، واحد اندازه گیری حبوبات یک فاکتور مهم برای تولیدکنندگان و کشاورزان است.

یکی از واحد های اندازه گیری، وزن است اما در برخی از موارد نیز از واحد های دیگر مانند گرم، کیلو گرم و تن استفاده می شود. مراکز فروش عمده حبوبات، بایستی از واحدهای اندازه گیری دقیق برای فروش محصولات غذایی خود استفاده نمایند تا قیمت دقیق محصولات مشخص شود.

انواع حبوبات تولیدی عمده فروشی مواد غذایی

خرید حبوبات عمده

خرید عمده حبوبات بدون واسطه، یکی از راه های اقتصادی برای تهیه مواد غذایی برای رستوران ها و اقشار با مشاغل مختلف است. در این روش شما می توانید به صورت عمده انواع حبوبات اعم از لوبیا، ماش، عدس و نخود را تهیه کنید.

حبوبات منبع خوبی از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند و با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارند، در انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین خاطر بازار خرید و فروش حبوبات، در تمام فصل های سال دارای رونق است و شما می توانید هر زمانی که نیاز داشتید، انواع حبوبات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. تنها کافیست با گروه بازرگانی ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید نخود عمده

خرید عمده نخود بسیار به صرفه تر از خرید آن به صورت بسته بندی در مقدار های کم است. نخود ها با توجه به نیاز مصرف کنندگان دارای چهار نوع فلافلی، تک خان، دوخان و سه خان هستند تا در غذاهایی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

از ویژگی های انواع نخود، می توان به فیبر بالای آن ها اشاره کرد که باعث کاهش قند خون و کلسترول می شود. همچنین نخود منبع غنی از پروتئین است و کلسیم و آهن بدن را تامین می کند.

قیمت نخود عمده با توجه به کیفیت و حجم سفارش تعیین می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت عمده نخود در تهران و خرید انواع نخود عمده با کیفیت بالا، با شماره تلفن 71400100-021 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید عدس عمده

خرید عمده عدس نیز با کیفیت بالا، در گروه بازرگانی ما انجام می شود و شما می توانید انواع عدس اعم از عدس سبز، زرد، قهوه ای، سیاه و قرمز را از ما خریداری کنید. انواع حبوبات اعم از عدس با توجه به نیاز بازار، از داخل و خارج ایران روانه بازار می شوند. از همین رو، تعیین قیمت عدس عمده کار دشواری است و برای اطلاع از قیمت بایستی نوع عدس، حجم سفارش و کیفیت آن تعیین گردد.

انواع عدس حاوی مقادیر زیادی فیبر و اسید های آمینه مانند لیزین هستند تا مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کنند. همچنین دارای پتاسیم فراوان برای تنظیم PH خون می باشند و به افرادی که دارای کم خونی هستند، پیشنهاد می شود که عدس را در برنامه غذایی خود جای دهند.

خرید عمده ماش

ماش، غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های B3 ،B2 ،B1 و ویتامین B5 است. همچنین دارای آهن، پتاسیم، فیبر، روی، مس، اسیدهای آمینه می باشد و برای دیابت، نقرس، پوکی استخوان و لاغری بسیار مناسب است.

افرادی که دارای بیماری فشار خون هستند، بهتر است ماش را در برنامه غذایی خود قرار دهند، چرا که ماش سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. مانند سایر حبوبات، خرید ماش عمده نیز به صرفه تر از شکل بسته بندی شده است و شما می توانید برای اطلاع از قیمت ماش عمده در بازار تهران و خرید ماش با شماره تلفن 09121838993 تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده انواع لوبیا

خرید عمده لوبیا در سه نوع لوبیا چیتی، لوبیا قرمز و لوبیا سفید در گروه بازرگانی ما با کیفیت بالا انجام می شود. لوبیا یکی از انواع حبوبات محبوب در میان ایرانیان است و در بیشتر غذاهای ایرانی و برخی از سالادها به چشم می خورد. لوبیا برای درمان درد کلیه موثر است و کم خونی را برطرف می کند، همچنین برای سلامت قلب نیز پیشنهاد می شود.

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، برای تعیین قیمت لوبیا چیتی عمده، لوبیا قرمز و سفید بایستی فاکتورهای زیادی مانند نوع خارجی یا ایرانی بودن آن، حجم سفارش و کیفیت لوبیا را در نظر گرفت. معمولا لوبیا ایرانی به نسبت نوع خارجی آن، دیرپز تر است، اما به نسبت نوع خارجی طعم بهتری دارد.

پیش از خرید لوبیا چیتی عمده یا لوبیا سفید و یا قرمز به رنگ آن توجه کنید، چرا که کهنه یا تازه بودن حبوبات مخصوصا لوبیا از روی رنگ آن قابل تشخیص است. لوبیای تازه سطح شفافی دارد و لوبیای کهنه کدر است.

قیمت عمده حبوبات

قیمت حبوبات عمده

با توجه به اینکه حبوبات در شرایط آب و هوایی مختلف کشت می شوند و نیمی از حبوبات مصرفی ما وارداتی است، نمی توان قیمت مشخصی برای آن ها ارائه داد. زیرا قیمت انواع حبوبات عمده وابسته به عوامل مختلفی از جمله حجم سفارش، نوع حبوبات، زمان خرید و… است.

از طرفی خرید انواع حبوبات به صورت فله ای به نسبت بسته بندی های کوچک بسیار به صرفه است، چرا که عمده فروشی حبوبات به نوعی واسطه ها را حذف کرده و محصولات غذایی را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

مراکز فروش حبوبات فله در تهران

مراکز فروش حبوبات فله در تهران یک گزینه ی ایده آل است، برای خریدارانی که به دنبال خرید عمده و اقتصادی حبوبات هستند. این مراکز بستری را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند تا حبوبات عمده ارزان را با تنوع و کیفیت بالا خریداری کنند.

مراکز فروش عمده حبوبات در تهران، تنوع محصولات بالایی دارند و شما می توانید انواع لوبیا، عدس، ماش و نخود را در این مراکز پیدا کرده و تهیه کنید. با این تنوع، خریداران می توانند، مواد غذایی مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

راه های ارتباطی برای خرید عمده حبوبات

شماره تلفن جهت خرید انواع حبوبات عمده

  • 09121838993
  • 021-71400100
  • آدرس شعبه تهران
  • خیابان پاسداران، پایین تر از سه راه اقدسیه، نبش تنگستان سوم، پلاک۷۴۴، واحد ۲۰۴، شرکت آوا تجارت غدیر

راه های ارتباطی خرید انواع حبوبات عمده

جمع بندی

خرید عمده حبوبات مانند عدس، لوبیا، نخود و ماش بسیار به صرفه تر از خریداری حبوبات به شکل بسته بندی است. حبوبات ارزش غذایی بالایی دارند و معمولا در اکثر غذاهایی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید انواع حبوبات به صورت عمده، بایستی به کیفیت آن ها توجه نمود و از مراکز خرید معتبر، مواد غذایی مورد نیاز را تهیه کرد. گروه بازرگانی ما، ارائه دهنده انواع حبوبات با قیمت مناسب به خریداران محترم است و حبوبات را در دو نوع خارجی و ایرانی با کیفیت بالا، در اختیار مشتریان عزیر قرار می دهد.

 

ارسال نظر: