کدخبر: 20001

معرفی انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه

استفاده از انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه به دلایل مختلفی از جمله ایمنی، وزن سبک، قیمت مناسب، دوام بالا، رنگ‌بندی و طراحی متنوع و قابلیت ست‌شدن با سایر وسایل آشپزخانه محبوبیت و کاربرد زیادی دارد و معمولا یکی از الزامات خرید جهیزیه عروس است.

اما برخی از عروس خانم‌ها یا حتی بانوانی که چندسالی از زندگی متاهلیشان گذشته است و تصمیم به جایگزین کردن وسایل نو گرفته‌اند، هنگام خرید این لوازم با چالش جدی مواجه می‌شوند. مثلا اینکه چه لوازمی بهتر است از پلاستیک و در آشپزخانه استفاده شود یا از کجا می‌توان این محصولات را با قیمت مناسب و صدالبته کیفیت مرغوب تهیه کرد. اگر شما هم با چنین چالشی مواجه هستید، مطالعه این متن می‌تواند کمک بزرگی در حل چالش پیش رویتان باشد. زیرا به معرفی انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه پرداخته‌ایم و در نهایت بهترین مرکز خرید این محصولات را معرفی کرده‌ایم.

آبکش و لگن پلاستیکی

آبکش و لگن پلاستیکی آشپزخانه یکی از پرکاربردترین محصولات آشپزخانه است که معمولا برای شستشوی میوه، سبزی، گوشت و همچنین آبکش کردن برنج و انواع پاستا و ماکارونی استفاده می‌شود. خرید این محصول به دلایل زیر انتخاب مناسبی است:

  • جنس پلاستیکی این وسایل، امنیت بانوان خانه را فراهم می‌کند؛ زیرا هنگام آبکشی برنج یا پاستای داغ، پلاستیک که همانند عایق عمل می‌کند، مانع از سوختن دست‌ها می‌شود.

  • همچنین به دلیل جنس مقاوم در برابر آب و رطوبت، دوام بالایی دارد و زنگ نمی‌زند یا نمی‌شکند.

  • وزن کمی دارد و جابه‌جایی آن آسان است.

  • به نسبت آبکش و لگن استیل، قیمت مناسب‌تری دارد.

کافی است برای تهیه محصول مرغوب و باکیفیت، از برندهای مطرح که سال‌ها تجربه تولید لوازم پلاستیکی آشپزخانه را دارند، خرید کنید. آبکش و لگن پلاستیکی هوم کت با قیمتی مناسب، طراحی و رنگ‌بندی متنوع و مورد پسند بانوان ایرانی و همچنین پلاستیک مرغوب تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت آبکش و لگن پلاستیکی آشپزخانه هوم کت، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی هوم کت مراجعه کنید.

 جاحبوباتی

جاحبوباتی جزء جدایی‌ناپذیر هر آشپزخانه و کابینت است. این وسیله کاربردی به دلیل نگهداری انواع حبوبات و نظم‌دهی به کابینت‌ها، محبوبیت قابل توجهی در بین بانوان پیدا کرده است. جاحبوباتی پلاستیکی به دلیل وزن کم، شفافیت بدنه اغلب این نوع محصول، درب‌هایی که به خوبی چفت می‌شوند و همچنین امکان ست‌کردن با سایر لوازم به دلیل طراحی و رنگ‌بندی متنوع، گزینه مناسبی به‌ویژه برای خرید جهیزیه عروس است.

با خرید یک جاحبوبات مناسب می‌توانید حبوبات مصرفی خود را برای مدت بیشتری نگهداری کنید و آنها را با نظم بیشتری در داخل کابینت قرار دهید. این وسیله کمک می‌کند تا مواد غذایی خشک همچون حبوبات را بدون آنکه فاسد شوند یا در معرض حشرات موزی قرار گیرند، نگهداری کنید و هر زمان که بخواهید به آنها دسترسی داشته باشید.

این وسایل معمولاً دارای دربی هستند که به خوبی چفت می‌شوند یا به دلیل واشری که دورتادور لبه در چفت شده است، مانع از ورود هوا و رطوبت به داخل ظرف می‌شود و این مسئله به حفظ تازگی و کیفیت حبوبات کمک می‌کند. همچنین برخی از جدیدترین مدل‌های جاحبوباتی دارای بخش‌هایی هستند که  که می‌توانید حبوبات را بر اساس نوع آن‌ها، دسته‌بندی کنید.

مدل‌های استیل، شیشه‌ای، سرامیکی، چینی و پلاستیکی در طرح‌ و رنگبندی متنوع تولید شده است؛ ولی مدل پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب‌تر، دوام بیشتر، وزن سبک‌تر و قابلیت ست‌کردن با سایر لوازم به دلیل تنوع طرح و رنگ زیاد در بین خانواده‌ها محبوب‌تر است.

فایل پلاستیکی

فایل پلاستیکی یکی دیگر از انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه است که به‌ویژه این روزها توانسته است به دلیل کاربرد زیادی که دارد، در بین بانوان و خانواده‌های ایرانی محبوب شود و جای ثابتی در آشپزخانه‌ها بدست آورد. از فایل پلاستیکی برای مصارف مختلف از جمله قراردادن وسایل کوچک آشپزی، قاشق و چنگال، سیب‌زمینی و پیاز و... استفاده می‌شود. برخی از این فایل‌ها کشویی و در طبقات مختلف ساخته می‌شوند و به دلیل قرارگیری چرخ در قسمت کفی، امکان جابه‌جایی آسان برای بانوان فراهم شده است.

فایل پلاستیکی هوم کت یکی از انواع محصولات این برند خوشنام ایرانی است که با درنظر گرفتن نیاز و سلیقه خانواده‌های ایرانی، محصولی کاربردی و باکیفیت را با قیمتی مناسب تولید و وارد بازار کرده است. شما می‎توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی هوم کت، ضمن اطلاع از قیمت انواع فایل پلاستیکی هوم کت و بررسی مشخصات هرکدام، آن را که مناسب استفاده شماست، انتخاب و خریداری کنید.

باکس پلاستیکی آشپزخانه

باکس پلاستیکی آشپزخانه یکی از بهترین وسایل برای نظم‌دهی و مرتب‌سازی فضای آشپزخانه و کابینت‌هاست. این محصولات به دلیل جنس پلاستیک مرغوبی که دارند، وزنشان سبک است و جابه‌جایی آنها راحت خواهد بود. ضمن اینکه به دلیل جنس تولیدشده، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب در فضای آشپزخانه که معمولا نسبت به سایر قسمت‌های خانه رطوبت بیشتری دارند، از خود نشان می‌دهد.

باکس پلاستیکی آشپزخانه در مدل‌ها و طرح‌های متنوع برای هر نوع سلیقه‌ای تولید شده است و شما می‌توانید به عنوان یک فرد باسلیقه و دوستدار نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه، از آنها برای قراردادن انواع وسایل مختلف مانند لوازم آشپزی، قاشق و چنگال، مواد غذایی خشک در بیرون از یخچال، مواد غذایی تازه درون یخچال، دستمال، لباس‌های کثیف و... استفاده کنید. برند ایرانی هوم کت با تولید انواع باکس پلاستیکی آشپزخانه چرخ دار و بدون چرخ، در مدل‌های متنوع مانند باکس پلاستیکی نورا، باکس پلاستیکی مایا، باکس میوه و سبزیجات نیکا، باکس دلوین، باکس الورا و... توانسته است بخش بزرگی از نیاز خانواده‌ها را رفع کند.

برای مشاهده قیمت انواع باکس پلاستیکی آشپزخانه هوم کت کافی است به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه کنید. ضمن اینکه می‌توانید از مشاوره کارشناسان فروش هوم کت برای انتخاب و خرید بهترین محصولات پلاستیکی کمک بگیرید.

سبد پلاستیکی آشپزخانه

سبد پلاستیکی آشپزخانه از قدیم یکی از کاربردی‌ترین لوازم در هر خانه‌ای بوده است و همچنان با قدرت به کار خود برای کمک به رفع امورات آشپزخانه و آسان‌تر کردن کار بانوی خانه، ادامه می‎دهد. سبدهای پلاستیکی آشپزخانه در طرح‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و به دلیل وزن مناسبی که دارند، جابه‌جایی آنها هنگامی که از مواد مختلف پرشده‌اند، راحت‌تر است.

در زمان خرید سبد پلاستیکی آشپزخانه کافی است به نکات زیر توجه کنید تا خرید خوبی را تجربه کنید:

  1. جنس پلاستیک: سبدی را بخرید که از جنس پلاستیک مرغوب و باکیفیت تولید شده است تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشد. برای اطمینان از این موضوع مهم، بهتر است از برندها و فروشگاه‌های شناخته‌شده مانند هوم کت خریداری کنید.

  2. اندازه و ظرفیت: اندازه سبد را براساس نیاز خود انتخاب کنید. اگر مجبور هستید به دلایل مختلف مانند تعداد زیاد اعضای خانواده مواد غذایی بیشتری را درون این سبدها جابه‌جا کنید، یک سبد بزرگتر و با ظرفیت بالاتر را انتخاب کنید. در صورتی که اعضای خانواده شما کم است، سبد کوچکتر کفایت می‌کند.

  3. دستگیره: سبدی را انتخاب کنید که دستگیره داشته باشد؛ ضمن اینکه حواستان باشد سبدی با دستگیره محکم و راحت انتخاب کنید تا حمل و نقل آن آسان باشد.

  4. قابلیت تمیز شدن: مطمئن شوید که سبد را می‌توان به راحتی شست و آلودگی و لکه به آسانی از بدنه آن پاک می‌شود. همچنین، از سبدی که پلاستیک تولیدشده در آن مرغوب و ضدآب و مقاوم در برابر ضربه و شکستن است، استفاده کنید تا ضمن جلوگیری از آسیب‌رسیدن به مواد غذایی، طول عمر خوبی هم داشته باشد.

  5. طراحی و رنگ: سبدی با طراحی زیبا و رنگی جذاب انتخاب کنید تا به دکوراسیون آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد.

  6. قیمت: قیمت سبدها با توجه به برند، طرح، اندازه، رنگ و حتی کیفیت پلاستیک استفاده شده متفاوت است، بنابراین قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و یک سبد با قیمت مناسب و باکیفیت انتخاب کنید.

خرید جدیدترین لوازم پلاستیکی آشپزخانه از هوم کت

لوازم پلاستیکی آشپزخانه به دلایل زیر کاربردی و لازم برای هر خانه‌ای است.

  1. سبک و آسان برای استفاده؛

  2. ایمن هنگام استفاده؛

  3. مقاومت در برابر خرابی؛

  4. ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت؛

  5. قیمت مناسب نسبت به لوازم آشپزخانه استیل، شیشه و...؛

اما یکی از دغدغه‌های مهم بانوان هنگام خرید این محصولات، پرداخت هزینه مناسب در قبال دریافت محصولی باکیفیت و مرغوب است. هوم کت یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه سال‌هاست با سلایق و علایق خانواده‌های ایرانی آشناست و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و ترکیب خلاقیت و صنعت توانسته است محصولاتی باب میل ایرانیان تولید و به بازار عرضه کند. ضمن اینکه پلاستیک استفاده شده در تولید این محصولات از نوع درجه یک و مرغوب است و قیمت انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه از جمله قیمت باکس پلاستیکی آشپزخانه، آبکش و لگن پلاستیکی، جاحبوباتی، سبد پلاستیکی و... به صرفه و با توجه به اقتصاد خانواده‌ها تعیین شده است.

همچنین فراهم کردن بستر خرید آنلاین از طریق سایت فروشگاهی هوم کت، در کنار خرید حضوری خدمت دیگری است که مجموعه هوم کت برای رفاه حال مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه خانوارها ارائه کرده است تا مشتری‌ها از هر کجای ایران که هستند به راحتی آب خوردن محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

فروش عمده محصولات پلاستیکی آشپزخانه در کنار فروش تکی این محصولات نیز این امکان را فراهم کرده است تا مشتری‌ها بتوانند خرید به‌‌صرفه‌تری را تجربه کنند. کافی است برای خرید جدیدترین محصولات پلاستیکی هوم کت به وبسایت آن مراجعه کنید.

ارسال نظر: