کدخبر: 20003

کاهش هزینه های انرژی با درب های مغناطیسی

درب های مغناطیسی که بیشتر به عنوان پرده های مغناطیسی شناخته می شوند، یکی از محصولات بسیار کاربردی برای فروشگاه ها و منازل هستند. پرده های مغناطیسی دو نوع کلی دارند که هر کدام برای فصلی از سال مورد استفاده قرار می گیرند. پرده های توری مغناطیسی که از جنس فایبر گلاس بوده و بیشتر در فصل تابستان و برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل منازل و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. نوع دیگر پرده های مغناطیسی، پرده های پلاستیکی هستند که از جنس طلق شفافند. این پرده ها هم در زمستان و هم در تابستان کاربرد دارند. درب های پلاستیکی مغناطیسی در فصل زمستان از ورود سرما به داخل جلوگیری کرده و در فصل تابستان نیز اجازه نمی دهند سرمای داخل خارج شود.

در ادامه به بررسی بیشتر پرده های مغناطیسی می پردازیم.

مزایای پرده های مغناطیسی:

پرده های مغناطیسی مزایای متعددی دارند که باعث شده  در سالهای گذشته جایگزین مناسبی برای درب های توری فلزی باشند. نصب آسان پرده های مغناطیسی به همراه قیمت مناسب و عمر بالا از جمله مواردی است که موجب محبوبیت درب های مغناطیسی شده است. همچنین عبور مرور از آن ها بسیار راحت بوده و بدلیل مگنت های موجود بر لبه ی پرده، درب ها بلافاصله پس از عبور بسته می شوند. پرده های پلاستیکی مغناطیسی در فصل زمستان و تابستان تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند.

آموزش نصب پرده های مغناطیسی:

قبل از نصب، چارچوب در و محلی که قرار است چسب ها برروی آن قرار بگیرند را کاملا تمیز و سپس خشک کنید. این کار باعث میشود که چسب ها بصورت دقیق چسبیده شوند. سپس وسط درب را با اندازه گیری پیدا میکنیم تا محل قرار گیری مگنت ها ( آهنربا ها) دقیقا وسط باشد.

ابتدا یک لنگه آن را از بالا بطوری میچسبانیم که برای پرده های پلاستیکی مغناطیسی 5 سانتی متر و برای پرده های توری مغناطیسی 2 الی 3 سانتی متر بالا تر از کف زمین باشد. همچنین باید دقت شود که مگنت ها دقیقا وسط درب قرار گیرند. سپس چسبهای کناره ها را می چسبانیم. برای لنگه ی دوم نیز همین کار را به گونه ای اجرا میکنیم که مگنت ها در کنار هم و دقیقا وسط درب قرار بگیرند.

خرید پرده های مغناطیسی:

نیودر به عنوان تولید کننده ی پرده های مغناطیسی، می تواند بهترین گزینه برای خرید پرده های مغناطیسی باشد. شرکت نیودر، پرده های توری و پلاستیکی مغناطیسی را در 22 سایز متنوع ارائه می کند. همچنین امکان ثبت سفارش برای سایز های دلخواه نیز وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت نیودر سر بزنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ارسال نظر: