کدخبر: 6935

معرفی کامل ماشین لباسشویی 9 کیلو بوش 3256 از سایت دبی کوچولو

ماشین لباسشویی 9 کیلو بوش 3256

لباسشویی 3256 توسط برند بوش تولید شده است و ظرفیت دیگ 9 کیلو برخوردار است. برای خانواده هایی که جمعیت بیشتری دارند خرید ماشین لباسشویی 10 کیلویی اولویت بیشتری دارد. این ماشین لباسشویی به 8 برنامه شستشو نیز مجهز شده است و دارای موتور EcoSilenceDrive می‌باشد. لباسشویی بوش 3256 در هر دقیقه حداکثر 1600 دور می‌چرخد و می‌تواند تمامی لباس‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. لباسشویی بوش 3256 به سنسور AquaStop و فناوری Active Water مجهز شده است. همچنین شما می‌توانید در هنگام شستشوی لباس‌های جا مانده را نیز اضافه کنید. ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 یکی از محصولات سری 8 بوش است و به قابلیت شستشو با تأخیر یا Smart Time Delay مجهز شده است. ماشین لباسشویی بوش 3256 9 کیلو ظرفیت دیگ داخلی دارد و تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های بسیار گسترده‌ای نیز برخوردار است. با توجه به اینکه زندگی امروزه ماشینی شده است و برخلاف گذشته دیگر شستشوی لباسها یا ظروف به صورت دستی انجام نمی شود توصیه می‌کنیم که حتما به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی باشید تا بتوانید علاوه بر اینکه کمترین انرژی را صرف می‌کنید بهترین نتیجه و عملکرد را نیز دریافت کنید. لباسشویی بوش 3256 یکی از محبوب‌ترین لباسشویی‌های برند بوش میباشد. این لباسشویی برنامه‌ها و کارایی بسیار قابلیت گسترده‌ای را برای شما ارائه می‌دهد. بوش 3256 دارای ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم است و با دیگ گیربکسی طراحی شده است. اگر خانواده و جمعیت بسیار بالایی دارید این ظرفیت به راحتی برای شما پاسخگو است. لباسشویی بوش 3256 میزان کمی آب و انرژی مصرف می‌کند و برچسب انرژی‌های A+++ دارد. این مصرف انرژی نشان دهنده کیفیت بالایی لباسشویی می‌باشد. لباسشویی بوش 3256 از قابلیت‌های شستشوی بسیار گسترده برخوردار است و شما می‌توانید برای شستشوی سریع، شستشوی ملایم لباس پشمی، شستشو با تاخیر و شستشوی خودکار و سایر برنامه‌ها به دنبال خرید لباسشویی 3256 باشید. این امکان برای شما فراهم شده است که ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی اصلی اورجینال را دارید حتما با مشاورین دبی کوچولو تماس بگیرید تا از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی 9 کیلو بوش 3256 از سایت دبی کوچولو

طراحی ماشین لباسشویی بوش 3256

محصولات برند بوش کاملا شیک و خاص پسند طراحی شده‌اند. لباسشویی 9 کیلویی 3256 نیز از این ویژگی مستثنی نمی باشد و طراحی بسیار شیک برخوردار است و جزو بهترین ماشین لباسشویی شرکت بوش قرار دارد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و می‌تواند آشپزخانه شما را دگرگون کرده و شما را محو زیبایی خودش کند. لباسشویی 3256 به راحتی با بسیاری از دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. لباسشویی بوش 3256 یکی از تولیدات سری 8 برند بوش است. این لباسشویی به رنگ سفید تولید شده است و ظاهری بسیار حرفه‌ای و شیک برخوردار است و به راحتی با دیزاین هر آشپزخانه هماهنگ می‌شود. لباسشویی بوش 3256 وزن 78.720 کیلوگرم دارد و ابعاد آن برابر 590X598X845 میلیمتر میباشد. شما به راحتی می‌توانید این ماشین لباسشویی را در هر گوشه‌ای از آشپزخانه خودتان قرار دهید و زیبایی و ظرافت خاصی را به آن ببخشید. اندازه دهانه درب لباسشویی 3256 برابر 32 سانتیمتر است. این درب به سمت چپ باز می‌شود و زاویه باز شدن آن نیز 171 درجه است. صدای ارائه شده از این ماشین لباسشویی 48 می‌باشد و هیچگونه سر و صدای مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند.

ماشین لباسشویی 9 کیلو بوش 3256 از سایت دبی کوچولو

امکانات و قابلیت‌های لباسشویی بوش 3256

ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 به موتور قدرتمند مجهز شده است. این لباسشویی دارای کمپرسور قدرتمند است و به جای برس‌های کربنی به یک آهنربای همیشگی مجهز شده است و هیچگونه اصطکاک مکانیکی ایجاد نمی کند. به همین دلیل لباسشویی بوش 3256 بدون اینکه انرژی را از دست بدهد می‌تواند عمر طولانی داشته باشد و تمامی لباس‌ها را با کیفیت بسیار بالا شستشو کند. لباسشویی بوش 3256 نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد و برای مدت زمان طولانی بدون هیچگونه مشکل کار می‌کند. این لباسشویی از قابلیت‌ها و امکانات بسیار گسترده‌ای نیز پشتیبانی می‌کند و به صورت درام طراحی شده است. لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 به قابلیت EcoSilenceDrive  مجهز شده است. در لباسشویی‌های معمولی با شستن مکرر لباس‌ها امکان خراب شدن یا نخ کش شدن لباس‌ها وجود دارد به همین دلیل شما ناچار هستید برخی از لباس‌ها را به صورت دست بشویید. بوش 3256 به گونه‌ای طراحی شده است که به فناوری VarioTrommel مجهز شده است و این قابلیت باعث شده است که در طراحی درام لباسشویی حرکات دورانی انجام شده و آب از هر جهت به لباس پاشیده شود و موجب تمیزی هرچه بیشتر لباس را ایجاد کند بدون اینکه به آن آسیب برساند. به همین دلیل با وجود قابلیت VarioTrommel شما دیگر نگرانی برای لباس‌های حساس نخواهید داشت. لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 شستشو بسیار سریع و کارآمدی دارد و دارای 1600 دور در هر دقیقه می‌باشد. این ماشین لباسشویی به قابلیت Vario perfect مجهز شده است. این دستگاه در زمان مشخص شده با مصرف کمتر انرژی می‌تواند شستشوی عالی را برای شما ارائه دهد. همچنین وجود سنسور گردش آب امکان صرفه جویی و مصرف بهینه را نیز فراهم کرده است. با وجود سیستم Vario perfect شما می‌توانید حالت شستشوی صحیح را انتخاب کنید یا گزینه را بر روی شستشوی اقتصادی تنظیم نمایید. این امکان برای شما فراهم شده است که ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش 3256 را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

ماشین لباسشویی 9 کیلو بوش 3256 از سایت دبی کوچولو

ماشین لباسشویی بوش 3256 دارای سیستم Vario perfect می‌باشد و می‌توانید لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت تمیز و با صرف انرژی کمتر دریافت کنید. شرکت بوش دیواره‌های ماشین لباسشویی مدل 3256 را به صورت جدید و خاص طراحی کرده است. طراحی دیوارهای داخلی ماشین لباسشویی بوش چشم‌نواز است و پایداری بیشتری را برای لباسشویی ایجاد کرده و از لرزش‌های آن جلوگیری می‌کند. به همین دلیل میزان سر و صدای ماشین لباسشویی 3256 کم است و در زمان چرخش با سرعت بالا و خشک کردن لباس‌ها نیز بی صدا عمل میکند. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های لباسشویی سری 9 بوش 3256 این است که قابلیت شستشوی مناسبی دارد و در دمای کاملا مناسب تمامی لکه‌ها قدیمی ترین و سخت ترین لکه‌ها نیز از بین می‌رود. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی ، سامسونگ و بوش 3256 دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 

ارسال نظر: