کدخبر: 20404

چگونه به کرمانشاه برویم؟ زمینی یا هوایی

وجود جاذبه‌ های گردشگری طبیعی و تاریخی مانند پارک کوهستان، غار پراو، سراب نیلوفر، باغ گل‌ها، طاق‌بستان، بیستون، کلیسای قلب مقدس مسیح، معبد آناهیتا، مسجد عمادالدوله و غیره کرمانشاه را به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری غرب کشور تبدیل کرده است. هر ساله تعداد زیادی مسافر به‌صورت زمینی و هوایی به این استان سفر می‌کنند و با اقامت در هتل های کرمانشاه از جاهای دیدنی آن لذت می‌برند. در این مطلب قصد داریم درباره روش‌های سفر به استان کرمانشاه توضیح دهیم و از بین سفر زمینی یا هوایی بهترین روش را معرفی کنیم.

a1

با استفاده از چه روش‌هایی می توان به کرمانشاه سفر کرد؟

درصد زیادی از مسافران برای بازدید از جاذبه های گردشگری منحصربه‌فرد و لذت بردن از طبیعت سرسبز و بکر کرمانشاه، فصل‌های بهار و تابستان را برای سفر به این استان انتخاب می‌کنند؛ البته کسانی که قصد شرکت در مراسم، رویدادها و جشنواره‌هایی مانند تنبورنوازی کردهای یارسان، جشن مهرگان و غیره را دارند یا می‌خواهند از پیست اسکی سفیدکوه، چشمه آبگرم هرسین، روستای چرمله علیا و آبشار یخ‌زده پریشان دیدن کنند، در فصل‌های پاییز و زمستان نیز به این استان سفر می‌کنند.

به‌طور کلی تعداد مسافران در هتل های کرمانشاه با فرارسیدن فصل زمستان به‌میزان زیادی کاهش می‌یابد؛ زیرا سرمای هوای این شهر در زمستان برای عده زیادی از افراد آزاردهنده است. در ادامه با روش‌های مختلف سفر به کرمانشاه آشنا شوید:

سفر زمینی به کرمانشاه با استفاده از خودروی شخصی

یکی از روش‌های سفر به کرمانشاه سفر زمینی با استفاده از خودروی شخصی است. این روش بیشتر توسط اشخاصی انتخاب می‌شود که در شهرها و استان‌های نزدیک به کرمانشاه زندگی می‌کنند. از مهم‌ترین مزایای سفر با خودروی شخصی می‌توان به مواردی مانند امکان توقف و استراحت در هر نقطه از مسیر، راحت بودن مسافران در وسیله نقلیه شخصی و غیره اشاره کرد. استهلاک خودرو، ماهر نبودن تمام راننده‌های برای رانندگی در خارج از شهر و بالا بودن هزینه سوخت خودرو نیز تعدادی از معایب این نوع سفر محسوب می‌شوند.

سفر به کرمانشاه با تهیه بلیط اتوبوس

یکی دیگر از روش‌های سفر به کرمانشاه که یک روش نسبتا ارزان و کم‌هزینه به‌شمار می‌رود، سفر با اتوبوس است. افرادی که قصد دارند با اتوبوس به این استان تاریخی سفر کنند، ابتدا باید به فکر خرید بلیط باشند. هزینه خرید بلیط اتوبوس با توجه به نوع آن متفاوت است‌. اگر بخواهید با اتوبوس‌های معمولی سفر کنید، قیمت بلیط ارزان‌تر خواهد بود؛ اما برای سفر با اتوبوس‌های VIP باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. این اتوبوس‌ها به مسافران خود امکانات ویژه‌ای مانند پریز برق، یخچال، مانیتور، صندلی‌های راحت و غیره ارائه می‌دهند.

a2

تهیه بلیط قطار برای سفر به کرمانشاه

سفر با قطار یکی از پرطرفدارترین و امن‌ترین روش‌های سفر محسوب می‌شود. بسیاری از گردشگران این روش را برای سفر به استان کرمانشاه و بازدید از جاذبه های دیدنی آن انتخاب می‌کنند. در سیستم حمل‌ونقل ریلی بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد؛ به‌طوری که اصلا متوجه خستگی راه نمی‌شوند. از مزایای سفر با قطار می‌توان به مواردی مانند امکان استراحت و خوابیدن، امکان مشاهده فیلم، کتاب خواندن، مشاهده مناظر زیبای مسیر از پنجره قطار، دسترسی به سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و غیره اشاره کرد. برای رزرو هتل و بلیط قطار  کرمانشاه فقط کافیست به یکی از سایت‌های معتبر فعال در حوزه گردشگری مراجعه کنید و مراحل خرید بلیط قطار و رزرو هتل را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

سفر با هواپیما بهترین و آسان‌ترین روش سفر به کرمانشاه

افرادی که توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما را دارند، اغلب ترجیح می‌دهند که تمام سفرهای خود را به‌صورت هوایی انجام دهند. سفر هوایی بهترین، آسان‌ترین و سریع‌ترین روش سفر به کرمانشاه است. مهم‌ترین مزایای سفر با هواپیما عبارت‌اند از: سرعت زیاد، عدم هدر رفتن وقت در مسیر سفر، داشتن وقت کافی برای بازدید از تمام جاذبه های گردشگری کرمانشاه، دسترسی آسان و امکان سفر از دورترین نقاط ایران به مقصد کرمانشاه، سرگرم شدن کودکان در حین سفر و غیره‌.

به این نکته توجه داشته باشید که سفر هوایی به  کرمانشاه برای زنان باردار در ماه‌های آخر بارداری، بیماران قلبی عروقی، بیماران سکته مغزی و قلبی و افرادی که توانایی نشستن روی صندلی هواپیما را ندارند، ممنوع است‌. این افراد باید از روش‌های دیگر برای سفر استفاده کنند.

معرفی تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های  معروف کرمانشاه

بعد از این‌که از بین سفر هوایی و زمینی با توجه به شرایط و بودجه خود یکی از روش‌ها را برای مسافرت به کرمانشاه انتخاب کردید، با بهترین هتل ها و هتل آپارتمان های این شهر نیز آشنا شوید تا در زمان رزرو آنلاین هتل یا هتل آپارتمان کارتان راحت‌تر باشد. هتل های معروف کرمانشاه شامل موارد زیر است:

  • هتل پارسیان
  • هتل جمشید
  • هتل آزادگان
  • هتل رسالت
  • هتل سینا
  • هتل آپارتمان کوروش
  • هتل آپارتمان پاتاق
  • اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه

مسافران با اقامت در این هتل ها و هتل آپارتمان ها از امکانات رفاهی خوب و باکیفیتی بهره‌مند خواهند شد.

a3

خرید بلیط قطار و هواپیما و رزرو هتل به‌صورت آنلاین در فلای تودی

در این مطلب درباره روش‌های سفر به استان زیبا و تاریخی کرمانشاه صحبت کردیم و توضیح دادیم که مسافران علاقه‌مند به جاذبه‌ های دیدنی کرمانشاه می‌توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس، قطار یا هواپیما به این استان سفر کنند‌. برای خرید آنلاین بلیط قطار و هواپیما و رزرو آنلاین هتل های کرمانشاه بهتر است به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی به‌عنوان معتبرترین پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات سفر تعداد زیادی از خطوط هوایی و خطوط ریلی را پوشش می‌دهد و شرایطی فراهم کرده است تا کاربران در مدت زمانی کوتاه بتوانند به فهرست کاملی از قطارها و هواپیماهای مورد نظر خود به مقصد دسترسی داشته باشند و مراحل خرید بلیط و رزرو هتل را انجام دهند.

ارسال نظر: