کدخبر: 20438

بهترین سرویس‌ های استریم فیلم و سریال جهان

استریم‌های صوتی و ویدیویی بسیاری در جهان وجود داشته است که بد نیست بدانید همین استریم‌ها سبب شده‌اند تا بسیاری از شرکت‌هایی که در حوزه فیلمسازی فعالیت دارند به دنبال راه‌اندازی یک سرویس اختصاصی برای برند خود باشند. از طریق هر یک از استریم‌ها که برای شرکت‌ها منتشر شده می‌توانید به فیلم‌های اختصاصی و انحصاری شرکت دلخواه دسترسی داشته باشید که در این زمینه بسیاری از شرکت‌هایی که در ساخت و تولید فیلم و سریال‌های مطرح فعالیت دارند یک سرویس جداگانه را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند. در این مقاله تصمیم داریم شما را با بهترین سرویس‌ های استریم فیلم و سریال جهان آشنا کنیم.

نتفلیکس

اولین و مهم‌ترین استریم‌های ویدیویی مربوط به شرکت نتفلیکس بوده است که باید بدانید امروزه بسیاری از آثار محبوب و مطرح جهانی از طریق این شبکه به نمایش در می‌آید. نتفلیکس روی ژانرهای مختلف و برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی سرمایه‌گذاری نموده است که همین موضوع سبب شده تا برای دسترسی کاربران به این سرویس هزینه بسیار مناسبی در نظر گرفته شده و همین موضوع عامل مهمی بر محبوبیت نتفلیکس در نزد فیلم بازان جهانی شده است. ارزان‌ترین طرح موجود در سرویس نتفلیکس کمتر از ۷ دلار هزینه داشته که باید بدانید این شرکت سالانه روی ساخت و تولید پروژه‌های بسیاری فعالیت داشته است و همین موضوع سبب شده تا شاهد عناوین بسیاری از این شرکت باشیم. ارائه فیلم و سریال‌ها با کیفیت 4K می‌تواند یکی دیگر از دلایل محبوبیت نتفلیکس در نزد کاربران باشد. از اصلی‌ترین پروژه‌هایی که نتفلیکس روی آنها فعالیت داشته می‌توان به: The Helicopter Heist، The Night Agent season 2 ،Atlas (with Jennifer Lopez)،Damsel،No Good Deed،The Umbrella Academy season Élite season 8 و Dead Boy Detectives اشاره داشت.

توییچ

دومین سرویس استریم محبوب جهانی توییچ نام داشته که باید بدانید توییچ مخصوص فیلم و سریال نبوده و در حوزه‌های مختلفی نظیر گیمینگ و ساخت و ساز و حتی آشپزی از آن استفاده می‌شود. توییچ در ابتدا برای حوزه گیم عرضه شده بود که با افزایش محبوبیت خود در زمینه‌های دیگری نیز به کارگیری شد و همین موضوع سبب شده تا امروزی بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر را به سمت خود جذب نماید. شاید از نگاه برخی کاربران توییچ یک استریم در حد موارد دیگر نباشد اما موضوعی که باید بدانید این است که امروزه از توییچ به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های لایو استریم نام برده می‌شود که همین موضوع سبب شده تا اشخاص بسیاری که جزو گیمرها و فیلمبازان هستند به سمت این سرویس روی بیاورند.

هولو (Hulu)

Hulu یکی دیگر از استریم‌های محبوب جهانی بوده که با ساخت محصولات منحصر به فرد و متنوع توانسته به محبوبیت بالایی در حد و اندازه نتفلیکس برسد. شاید Hulu به اندازه نتفلیکس در پروژه‌های مختلفی حضور نداشته باشد اما موضوعی که سبب محبوبیت این سرویس شده ، آثار قدرتمند Hulu بوده که در این زمینه می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌های مشهور بسیاری که در آنها بازیگران مطرح جهانی حضور داشته‌اند اشاره کرد. پشتیبانی از انیمه‌های محبوب ژاپنی در کنار سرمایه‌گذاری به همکاری با شرکت‌های دیگر نظیر BBC سبب فراگیر شدن این استریم شده است که باید بدانید هزینه ماهانه دسترسی به محصولات Hulu چیزی حدود ۷.۹۹ دلار بوده است که به نسبت دیگر موارد در سطح خوبی قرار داشته است. از اصلی‌ترین آثار شرکت Hulu می‌توان به : The Great ، Nine Perfect Strangers ، Only Murders in the Building ، Shrill ،Boss Level ، False Positive ، The Ultimate Playlist of Noise و Little Monsters اشاره داشت.

دیزنی پلاس

دیزنی پلاس بی‌تردید نامی آشنا در میان دوستداران انیمیشن بوده است که باید بدانید فعالیت دیزنی مربوط به یکی دو سال اخیر نیست زیرا از زمان پیدایش انیمیشن‌ها در قالب سینماهای جهانی شاهد فعالیت دیزنی پلاس در این زمینه بوده‌ایم. اکثر فعالیت دیزنی پلاس روی ساخت و تولید انیمیشن‌های با کیفیت متمرکز بوده اما گه‌گاهی شاهد فعالیت این شرکت روی فیلم‌های مختلف نیز هستیم که باید بدانید از اصلی‌ترین پروژه‌هایی که دیزنی پلاس روی آنها فعالیت داشته می‌توان به انیمیشن پاندای کونگ فو کار و زوتوپیا و فلان اشاره داشت که این موارد جزو محبوب‌ترین انیمیشن‌های ساخته شده از سوی دیزنی پلاس بوده است. از اصلی‌ترین آثار این شرکت می‌توان به : انیمیشن آرزو (Wish) ، فیلم کارتونی «پوکاهانتس» (Pocahontas) ، انیمیشن تب فروزن (Frozen Fever) ، انیمیشن فروزن 2 (Frozen 2) ، کارتون ملاقات با رابینسون‌ها (Meet the Robinsons) ، انیمیشن تیزپا (Bolt) ، انیمیشن برادر خرس (Brother Bear) ، انیمیشن آتلانتیس: امپراطوری گمشده (Atlantis: The Lost Empire) ، انیمیشن گوژپشت نتردام (The Hunchback of Notre Dame) ، انیمیشن رالف اینترنت را خراب می کند (Ralph Breaks the Internet) ، انیمیشن چیپ و دیل: تکاوران نجات (Chip 'n Dale: Rescue Rangers) ، انیمیشن المنتال (Elemental) ، کارتون 2022 قرمز شدن (Turning Red) ، «کارآگاه بازل» (The Great Mouse Detective) ، «شاهزاده و قورباغه» (The Princess and the Frog) ، «گربه های اشرافی» (The Aristocats) ، انیمیشن شجاع (Brave) ، انیمیشن ماشین‌ها (Cars) اشاره داشت.

HBO

اچ پی او مکس یگر از استریم‌های محبوب و شناخته شده جهانی بوده که اکثر فعالیت‌های این سرویس روی سریال‌های مشهور بوده است که باید بدانید هزینه دستیابی به محصولات این سرویس چیزی حدود ۱۶ دلار در ماه بوده است. سریال‌هایی که در طول سال از سوی این شبکه تولید و ساخته می‌شود بیشتر از تمامی موارد نام برده بوده زیرا ماهیت اصلی این سرویس فعالیت روی تولید سریال در ژانرهای مختلف نظیر اکشن و تاریخی بوده که این شبکه روی j,لید انیمیشن‌های سریالی نیز فعالیت بسیار خوبی داشته است. از اصلی‌ترین پروژه‌های تولید شده شبکه اچ بی او می‌توان به سریال شنود - The Wire ، سریال سوپرانوز - The Sopranos ، مینی سریال جوخه برادران - Band of Brothers ، سریال بری - Barry ، سریال شش فوت زیر زمین - Six Feet Under ،مینی سریال چرنوبیل - Chernobyl ،سریال بازی تاج و تخت - Game of Thrones ،سریال وراثت - Succession ، مینی سریال جان آدامز - John Adams ،  سریال ددوود - Deadwood اشاره داشت.

پاراژ

موضوعی که بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال آن هستند دستیابی به تمامی محصولات از شبکه‌های مختلف نظیر نتفلیکس و دیزنی پلاس و HBO و... در قالب یک پلتفرم بوده است که در این زمینه پاراج یک منبع ایرانی تازه تاسیس بوده که توانسته در مدت زمان کوتاهی طی وسیعی از کاربران ایرانی را به سمت خود جذب نماید. پاراج یک منبع عالی برای اطلاع رسانی و معرفی فیلم و سریال‌ها از استریم و شرکت‌های مختلف بوده است که روزانه شاهد عناوین مختلفی در این سرویس هستیم. از دیگر مزایا و نکات مربوط به پاراج می‌توان به ارائه اطلاعات تکمیلی مربوط به محصولات اشاره داشت که در این زمینه اسامی تمامی بازیگران فعال در فیلم و سریال‌ها و یا کارگردان و حتی نویسنده آنها در این سرویس مطرح خواهد شد که این موضوع برای اشخاصی در نظر گرفته شده که به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی از محصولات مد نظر خود هستند.

ارسال نظر: