کدخبر: 9016

طرز تهیه شیرینی گردویی پفکی، شیرینی پنجره ای با نشاسته، شیرینی مشهدی خانگی

شیرینی سنتی از خوشمزه ترین ها می باشد که بین ما ایرانی ها در مهمانی و دورهمی بخصوص عید نوروز محبوب تر می شود و خانم های خانه مشغول تهیه شیرینی ها مختلف برای نوروز هستند تا بتوانید بهترین میزبانی را در این روز داشته باشند. اکثر شیرینی های سنتی با چند قلم مواد تهیه می شود و بیشتر با کره یا روغن جامد یا روغن مخصوص قنادی تهیه می شود و این کاملا به نوع شیرینی که تهیه می کنید دارد. اما شیرینی های سنتی ماندگاری خوبی دارند و می توانید حداقل تا 1 ماه در یخچال نگهداری کنید. میزان شکر یا پودر قند در شیرینی ها کاملا سلیقه ای می باشد و شما می توانید به دلخواه آن را تغییر دهید. شما می توانید شیرینی ها را بدون فر و با فر تهیه کنید و یا حتی از سولاردم یا توستر یا کیک پز نیز می توانید یک شیرینی فوق العاده خوشمزه تهیه کنید و برای پذیرایی استفاده کنید. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین شیرینی ها سنتی ایرانی را به شما آموزش دهیم که عبارت است از شیرینی گردویی، شیرینی پنجره ای، شیرینی مشهدی پس همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی گردویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شیرینی گردویی یکی از خوشمزه ترین شیرینی های ایرانی می باشد که فوق العاده محبوب است و برای عید بیشتر تهیه می شود و فوق العاده خوش طعم است. شیرینی گردویی با گردو و سفیده تخم مرغ تهیه می شود و اگر دوست دارید همانند شیرینی ها بازاری باشد باید کمی کیک اسفنجی داخل آن بریزید و خوب مواد را باید داغ بزنید تا بتوانید یک شیرینی فوق العاده داشته باشید. اما برای مشاهده شیرینی گردویی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی نان پنجره ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نان پنجره ای یکی از شیرینی فوق العاده که اصلا نیازی به فر ندارد و به راحتی با داشتن یک قالب ساده پنجره ای آن را تهیه کنید. در این شیرینی شکر یا پودر قند وجود ندارد و باید بعد از سرخ کردن و زمانی که هنوز داغ است پودر قند را روی آن بریزید تا شیرین شود. شما می توانید این نان پنجره ای را برای بیشتر مناسبت ها و دورهمی تهیه کنید زیرا فوق العاده راحت است و با کمی تمرین می توانید یک نان پنجره ای خوش طعم داشته باشد. اما برای مشاهده نان پنجره ای به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

 

ارسال نظر: