کدخبر: 5038

پیش بسوی شتاب در زمان قبل از مرگ جسم هر انسان با فرمول خاص

کتاب طرح ایجاد شتاب در زمان کتابی است که به شما میگوید چگونه میتوانید از جهان آشکار به جهان پنهان بروید و حقیقت آفرینش خود را با استفاده از فرمولی خاص کشف کنید.

کتاب ایجاد شتاب در زمان

تمام پدیده های جهان هستی، مخصوصا تک تک انسانهای روی زمین، برای تحقق هدفی بسیار ارزشمند خلق شده اند، بنابراین مهمترین وظیفه هر انسانی، فهم حقیقت آفرینش و رسیدن به این هدف مهم است. 

شما انسانهای روی زمین، در هر قشر و طبقه ای که باشید و یا هر سطح آگاهی که از جهان آفرینش دارید این توانمندی در جسم شما وجود دارد که با اجرای کامل فرمول ایجاد شتاب در زمان خود را به جهان ماورا منتقل کنید و ابعاد جدیدی از فضا، زمان، مکان و ماده را در ماهیت وجودی خویش تجربه کنید. با ایجاد شتاب در زمان تکامل طبیعی خویش شاهد ظهور این هدف در زمان حیات خود باشید . اما شتاب در زمان چیست؟ طرح ایجاد شتاب در زمان کتابی است که به شما میگوید چگونه میتوانید از جهان آشکار به جهان پنهان بروید و حقیقت آفرینش خود را کشف کنید.

کتاب طرح ایجاد شتاب در زمان حاصل 30 سال تحقیق کاربردی و هزاران صفحه پژوهشی از علوم مختلف است. این کتاب حاوی اطلاعات مهندسی شده و معادلات کاربردی است که با مطالعه دقیق مطالب کتاب و درک مفاهیم کاربردی آن، سلول های مغز انسان امواجی را تولید و در فضا منتشر میکنند که در چهار بعد فضا، زمان، مکان و ماده تاثیر مستقیم میگذارند و باعث ایجاد شتاب در مسیر تکامل طبیعی انسان میشود. با کمک این کتاب شما شاهد ظهور حقایق هزارساله آینده در زمان حال خواهید بود .

با فرمول های کاربردی کتاب ایجاد شتاب در زمان شما میتوانید شتابدهنده بیولوژیکی جسم انسانی خود را فعال کنید و در مسیر تکامل طبیعی شتاب بگیرید. کاملترین دستاورد علمی اجرای طرح ایجاد شتاب در زمان، منتقل شدن انسان از جهان آشکار به جهان پنهان است. انتقال به جهان ماورا

طرح ایجاد شتاب در زمان پروژه علمی کاربردی انتقال انسان از ماهیت آشکار به ماهیت پنهان قبل از مرگ جسم است

این کتاب گام به گام به شما آموزش می دهد تا با استفاده از فرمول شتاب در زمان ، جرم ساختاری خود را به تدریج کاهش داده و به کمک انرژی گرانشی طبیعی در مسیر تکامل طبیعی شتاب بگیرید، با اجرای دقیق معادلات کاربردی کتاب طرح ایجاد شتاب در زمان، شما قادر خواهید بود تا قبل از مرگ طبیعی جسم، زمان حاکم بر تکامل طبیعی خود را کاهش داده و از ماهیت آشکار به ماهیت پنهان منتقل شوید، با تحقق این واقعیت، جسم شما در دنیای آشکار به جای رفتن زیر خاک ناپدید می شود .

برای دانلود این کتاب خاص و ارزشمند میتوانید وارد سایت فراگرانش به آدرس farageranesh.ir شوید

 

ارسال نظر: