کدخبر: 10007

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

چینش پرسپولیس برای دربی مشخص شد

طبق صحبتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم برای بازی با کره با تیم ملی نمی‌روم اما بازی با لبنان را در مشهد هستم و اگر خدا کمک کند و بدنم آماده باشد شاید چند دقیقه هم بازی کنم.

مرتضی پورعلی‌گنجی با گذراندن دوره مصدومیت، در بازی تیم ملی ایران برابر لبنان حضور خواهد داشت.

مرتضی پورعلی‌گنجی که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدتی از شرایط بازی دور بوده و دیدارهای تیم ملی را از دست داده است، شب گذشته اعلام کرد که در بازی با لبنان تیم ملی را همراهی خواهد کرد و همچنین به عدم علاقه اسکوچیچ به خودش واکنش نشان داد.

او در ابتدا درباره زمان حضورش در تیم ملی گفت: طبق صحبتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم برای بازی با کره با تیم ملی نمی‌روم اما بازی با لبنان را در مشهد هستم و اگر خدا کمک کند و بدنم آماده باشد شاید چند دقیقه هم بازی کنم.

پورعلی‌گنجی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود دراگان اسکوچیچ بر خلاف یحیی گل‌محمدی و کارلوس کی‌روش به او علاقه ندارد گفت: چنین چیزی درست نیست؛ آقای اسکوچیچ با من خوب است. من یکی دو بار برای اردوهای تیم ملی مصدوم بودم و دو بار هم بخاطر قرنطینه چین به اردو نیامدم اما زمان هایی که بودم بسته به شرایط، بازی کردم.

متاسفانه قسمت نشد که بیشتر کار کنیم وگرنه با صحبت هایی که در اردوها و در روزهای اخیر با هم داشتیم من می‌توانم علاقه ایشان را در چشمانش ببینم اما چون در اردوهای تیم ملی نبودم، ایشان بازیکنانی را در ترکیب می‌گذارد که در تمام اردوها در سیستمی که کار می‌کرده حضور داشتند، نه بازیکنی که نبوده است.

ارسال نظر: