کدخبر: 10071

سردار آزمون | عکس سردار آزمون| تیم سردار آزمون

سردار آزمون سوگلی آلمان شد

پنج شنبه شب در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بایرلورکوزن میزبان آتالانتا خواهد بود.

سایت بوندس لیگا پیش از بازی حساس لورکوزن و آتالانتا به تمجید از آزمون پرداخت و او را مهره‌ای بزرگ در این مسابقه خطاب کرد.پنج شنبه شب در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بایرلورکوزن میزبان آتالانتا خواهد بود.

این مسابقه که از ساعت 21:15 برگزار می‌شود، در برگامو با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید. لورکوزن که در این روزها بهترین بازیکنانش را در اختیار ندارد، امیدوار است با ستاره‌های تازه وارد مثل آزمون، گاسپرینی را شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود.

در همین رابطه سایت بوندس لیگا گزارشی در خصوص این مسابقه نوشت و با عبارت «5 دلیل که لورکوزن می‌تواند آتالانتا را شکست دهد» به تمجید از شرایط تیم آلمانی پرداخت.برای این مسابقه، لورکوزن 2 ستاره بزرگ خود به نام‌های «پاتریک شیک» و «فلوران فیرتس» را در اختیار ندارد. با این حال سایت بوندس لیگا نوشت: نه شیک است و نه فیرتس اما مشکلی نیست. لورکوزن بارها ثابت کرده که بدون شیک نیز می‌تواند در خط حمله زهردار ظاهر شود. آنها موسی دیابی را در اختیار دارند که در نبود شیک می‌تواند بار گلزنی را به دوش بکشد. او در مسابقه رفت گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ضمن لورکوزن مهاجمان دیگر نیز برای گلزنی در اختیار دارد. آنها لوکاس آلاریو و سردار آزمون که به تازگی راهی این تیم شده را در ترکیب دارند. ستاره ایرانی در لیگ اروپا در زنیت موفق بوده و توانسته آمار خوبی از خود به ثبت برساند. آیا او می‌تواند نظر جراردو سیوانه را به خود جلب کند و برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گیرد؟

سایت بوندس لیگا در ادامه گزارش به شروع طوفانی لورکوزن در بازی رفت پرداخت و نوشت: وقتی به بازی آنها در دیدار رفت نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر آنها بازی را خوب آغاز کردند و با ضربه دیدنی آرانگویس به گل دست یافتند. قطعا حضور او نیز می‌تواند کمک کند تا لورکوزن شروعی طوفانی در بازی برگشت داشته باشد.

بوندس لیگا در ادامه به تمجید از «هرادسکی»، دروازه‌بان این تیم پرداخت و او را کاپیتانی فوق‌العاده خطاب کرد. در ضمن لورکوزن در لیگ اروپا در 25 بازی توانسته به 17 برد دست یابد و از همین امتیاز می‌تواند برای شکست آتالانتا استفاده کند.

در انتها و در نکته پنجم بوندس لیگا نوشت که جراردو سیوانه مرد بازی‌های بزرگ است. او که سابقا هدایت یانگ‌بویز را در اختیار داشت در شب‌های اروپایی نمایش‌های درخشانی از خود به جای گذاشت و حالا می‌خواهد این کار را با لورکوزن انجام دهد.

ارسال نظر: