کدخبر: 7957

سردار آزمون | عکس سردار آزمون| تیم سردار آزمون

سردار آزمون جنجال ساز شد | دعوای اروپایی ها سر سردار ایرانی

در شرایطی که گفته می‌شد مدیران باشگاه زنیت برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌شان، به رقمی کمتر از 5 میلیون یووو رضایت نمی‌دهند، سایت fussballeck مدعی شده که باشگاه روسیه‌ای رقم حدود 10 میلیون یورو را به تیمهای خواهان آزمون پیشنهاد داده بود.

بر اساس گزارش یک سایت آلمانی، باشگاه بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، از استراتژی جالبی استفاده کرده است.

 در شرایطی که گفته می‌شد مدیران باشگاه زنیت برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌شان، به رقمی کمتر از 5 میلیون یووو رضایت نمی‌دهند، سایت fussballeck مدعی شده که باشگاه روسیه‌ای رقم حدود 10 میلیون یورو را به تیمهای خواهان آزمون پیشنهاد داده بود. مهاجمی که در 104 بازی زنیت، روی 85 گل این تیم تاثیرگذار بوده است.

این سایت از قول نشریه معتبر کیکر مدعی شده که به جز لورکوزن، یوونتوس و لیون هم به دنبال سردار بودند اما باشگاه آلمانی به جای آنکه مهاجم ایرانی زنیت را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند و مجبور به پرداخت رضایتنامه او شود، ترجیح داده تا او را به عنوان بازیکن آزاد، به فهرستش اضافه کند.

برای این کار، باشگاه لورکوزن تصمیم گرفت لوکاس آلاریو مهاجم تیمش را تا تابستان حفظ کند تا هر وقت آزمون به تمرینات تیم جدیدش اضافه شد، درباره ادامه همکاری با این مهاجم آرژانتینی تصمیم‌گیری شود.

آلاریو تا تابستان 2024 با لورکوزن قرارداد دارد و با توجه به صحبتهای مدیر ورزش این باشگاه مبنی بر اینکه قرار نیست آزمون جای پاتریک شیک را بگیرد، احتمالا آلاریو از این تیم جدا خواهد شد.

ارسال نظر: