کدخبر: 10084

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

صید جدید پرسپولیس فاش شد| این بازیکن روانه تیم پرسپولیس می شود

حضور او در تمرینات پرسپولیس باعث شد که این خبر درباره او مطرح شود که این بازیکن شاید فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

مدافع تیم ملی پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود تصمیم گرفت تمرینات خود را در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس پیگیری کند تا به مرز آمادگی مطلوب برسد.

حضور او در تمرینات پرسپولیس باعث شد که این خبر درباره او مطرح شود که این بازیکن شاید فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بپوشد. گفته می‌شود پورعلی‌گنجی – که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد - پس از مصدومیت رباط صلیبی و عمل جراحی که انجام داد با این تیم از نظر مالی به مشکل خورده است.

اگرچه پورعلی‌گنجی یکی دو شب قبل در یک برنامه تلویزیونی علاقه‌اش به پرسپولیس را علنی کرد و گفت که در آینده برای این تیم بازی خواهد کرد اما هنوز معلوم نیست آینده‌ای که مرتضی درباره آن صحبت کرده، فصل آینده است یا او ترجیح می‌دهد کماکان در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد.

در حالی که گفته می‌شود در صورت حضور پورعلی‌گنجی در پرسپولیس در فصل آینده، جدایی سیدجلال حسینی از این تیم قطعی خواهد شد، روزنامه فرهیختگان در گزارشی مدعی شده که مدافع تیم ملی، فصل آینده هم در پرسپولیس بازی نخواهد کرد.

 به نوشته این روزنامه، ظاهرا رقم قرارداد این بازیکن با تیم چینی بالای دومیلیون دلار بوده و البته تیم چینی نمی‌خواهد چنین رقمی را به بازیکن مصدوم خودش بپردازد. گویا این کشمکش ادامه دارد و شاید این بازیکن مجبور شود فصل بعد هم با تیم چینی ادامه همکاری دهد.

پورعلی‌گنجی دو فصل دیگر با تیم چینی قرارداد دارد که قرارداد فصل دوم توافقی است. ضمن اینکه وی اعلام کرد اگر فصل بعد بخواهد به‌طور قرضی در تیمی بازی کند ترجیحش این است که لژیونر بماند و اگر شرایط برای بازی‌کردنش خارج از کشور فراهم نشود برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

آنچه مشخص است مرتضی در چند سال گذشته علیرغم پیشنهادهای خوبی که در داخل کشور به او شده اما همواره انتخاب اول او حضور در تیم‌های خارجی بوده و حال با توجه به وضعیتی که دارد بعید است فصل آینده حداقل به پرسپولیس برگردد. البته شاید باز هم مانند موضوع رامین رضاییان کارگزار این باشگاه حاضر به پرداخت دستمزد او شود تا رضایت این بازیکن را برای حضور در پرسپولیس جلب کند.

ارسال نظر: