کدخبر: 10118

دربی| دربی1400| دربی استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس با این بازیکن قهرمان دربی می شود؟

پرسپولیس فردا در حالی مقابل استقلال تهران قرار خواهد گرفت که در سال‌های اخیر به پایین‌تر ایستادن از رقیب دیرینه‌اش در جدول لیگ عادت نداشته است.

رضا اسدی با ۲گل به صدر اخبار برگشته و حتی ممکن است به ستاره غیرمنتظره دربی تبدیل شود. او می‌گوید: می‌دانیم کار آسانی نداریم ولی انگیزه خوبی بین بازیکنان وجود دارد که بتوانیم قهرمان شویم.

پرسپولیس فردا در حالی مقابل استقلال تهران قرار خواهد گرفت که در سال‌های اخیر به پایین‌تر ایستادن از رقیب دیرینه‌اش در جدول لیگ عادت نداشته است. تمام پیشکسوتان پرسپولیس هم در مصاحبه‌های چند روز اخیرشان به این موضوع اشاره کرده‌اند که دربی روز پنجشنبه، آخرین فرصتی است که سرخ‌پوشان تهرانی می‌توانند امیدهایشان را برای قهرمانی در لیگ زنده نگه دارند. رضا اسدی هافبک پرسپولیس هم تأکید می‌کند که این یکی از مهم‌ترین بازی‌های سرخ‌پوشان در این فصل است: «در این بازی چیزی جز برد ما را راضی نمی‌کند.» اسدی که در بازی قبلی با نفت مسجدسلیمان هر دوگل پرسپولیس را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با ما به سؤالات پاسخ می‌دهد.

از بازی با نفت مسجدسلیمان شروع کنیم که یک روز خاص برای تو بود. فکر می‌کردی در این بازی ۲گل بزنی؟

مهم‌تر از گلزنی من، برد پرسپولیس بود. به‌هرحال ما بعد از شکست در آبادان با شرایط سختی مواجه شدیم و قبل از دربی باید نفت مسجدسلیمان را شکست می‌دادیم. بازی سختی هم بود ولی خدا را شکر که درنهایت ۳امتیاز را گرفتیم تا برای بازی با استقلال وضعیت بهتری داشته باشیم. من ۲گل زدم ولی این نتیجه زحمات همه بازیکنان بود چون ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم.

مگر می‌شود فوتبالیست بازی نکند و خوشحال باشد؟ نیمکت‌نشینی برای هیچ بازیکنی خوشایند نیست ولی من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید نسبت به این مسائل برخورد حرفه‌ای داشته باشم. هیچ‌وقت در مورد نیمکت‌نشینی دنبال اعتراض نبودم و به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم. بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. شما می‌بینید که برخی نفرات چند سال است که در این تیم هستند ولی شاید فرصت زیادی برای بازی پیدا نکنند. وقتی فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کنید، اعتراض فایده‌ای ندارد و باید تلاش کنید تا به چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

ارسال نظر: