کدخبر: 9611

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

خرید جدید استقلال لورفت

استقلال نتایج قابل قبولی کسب کرده اما متأسفانه به جز یک هافبک خلاق که نیاز دارد حالا باید به دنبال یک مهاجم گلزن هم باشند.

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال می‌گوید اگرچه این تیم توانسته در صدر جدول رده بندی لیگ برتر حضور داشته باشد بازیکنان این تیم نباید دچار غرور شوند.

عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال نتایج قابل قبولی کسب کرده اما متأسفانه به جز یک هافبک خلاق که نیاز دارد حالا باید به دنبال یک مهاجم گلزن هم باشند. ژستد انتظارات را برآورده نکرد و با اینکه در انگلیس بازی می کرده و حساب ویژه‌ای هواداران بر روی او باز کرده بودند اما نتوانست آن بازیکنی باشد که هواداران می‌خواستند. شاید جالب باشد من با ۳۳ سال سن از استقلال و بازی‌های ملی خداحافظی کردم ولی ژستد تازه با ۳۴ سال سن به استقلال آمده است. به نظرم با توجه به اینکه استقلال بازی‌های پرفشاری را خواهد داشت نیاز است که کادرفنی در ترکیب تغییراتی را صورت دهد که به سود آبی پوشان باشد.

وی در خصوص بازی با گل گهر سیرجان افزود: بازی زیبا اما سختی در پیش است. گل گهر نشان داده که بی دلیل برابر پرسپولیس نتیجه قابل قبولی نگرفته. این تیم، کادرفنی خوب و بازیکنان با تجربه‌ای دارد که از آمادگی بالایی برخوردارند و می‌توانند برای استقلال دردسرساز شوند. یکی از تاکتیک‌های گل گهر، ضربات ایستگاهی است. کی‌روش استنلی مهاجم گل گهر استاد این کار است و دیدیم که برابر پرسپولیس هم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. مدافعان استقلال باید هوشیار باشند و اجازه ندهند او بتواند به راحتی ضربه سر بزند. جدال گل گهر و استقلال یکی از جذاب ترین بازی‌های فصل خواهد شد و تا حدودی می‌تواند قهرمان این فصل را مشخص کند.

مربی سابق استقلال درمورد خصوصی سازی دو تیم خاطرنشان کرد: باید از جایی استارت می‌خورد. اگر کار اصولی انجام شود آینده بسیار خوبی برای استقلال و پرسپولیس در پیش خواهد بود. امسال استقلال و پرسپولیس را در بازی‌های آسیایی نداریم و AFC ما را ملزم کرده این کار انجام کرده است. این بار مسئولین متوجه شدند مماشات و شوخی در کار نیست.

مرفاوی در خصوص اینکه هنوز هم برخی می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند گفت: استقلال امسال تیم متفاوتی است و بهترین‌ها را دارد. بهترین خط دفاع،‌ کلین شیت و هر رکوردی به نام استقلال ثبت شده. برخی می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما باید بگویم اصلا به زیبایی امتیاز نمی‌دهند.

ارسال نظر: