کدخبر: 10163

دربی| دربی1400| دربی استقلال و پرسپولیس

جنجال جدید در دربی 1400| دربی به شکایت کشیده شد؟

به نظر می رسد هر دو باشگاه می خواهند از یکدیگر شکایت کنند و گویا به جز تقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در داخل زمین، باید شاهد تقابل تیم حقوقی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت هم باشیم.

ماجرا از این قرار است که برخی خبرها و گمانه زنی حاکی از آن است که در پایان دربی ممکن است اتفاقات عجیبی بیفتد. به نظر می رسد هر دو باشگاه می خواهند از یکدیگر شکایت کنند و گویا به جز تقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در داخل زمین، باید شاهد تقابل تیم حقوقی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت هم باشیم.

بر اساس برخی اخبار منتشر شده که هنوز رسمی هم نشده استقلالی‌ها قرار است در مورد معافیت یا پایان خدمت (از نظر باشگاه استقلال) غیرقانونی وحید امیری و رامین رضاییان و همچنین شرایط جذب شرزود تمیروف به دلیل آزاد نبودن در حین قرارداد با پرسپولیس از سرخپوشان شکایت کنند و در سوی مقابل خم پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که شرایط آیین‌نامه لیگ برتر در مورد جذب سیلوا رعایت نشده است و می خواهند به خاطر جذب این بازیکن از باشگاه استقلال شکایت کنند.

این خبر در حالی منتشر شده که استقلال با وسواس زیادی قرارداد سیلوا را ثبت کرد و از طرف دیگر، پرسپولیسی‌ها معتقدند که معافیت امیری و رضاییان هیچ مشکلی نداشته و تمیروف هم به درستی جذب شده است و حالا باید دید جنگ حقوقی دو باشگاه – البته در صورتی که اتفاق بیفتد – برنده خواهد داشت یا نه.

اینکه هر دو باشگاه زیرمجموعه وزارت ورزش باشند و بخواهند از یکدیگر شکایت کنند می‌تواند چالش جدیدی برای سجادی باشد. ضمن اینکه یک بار دیگر در پرونده سوپرجام باشگاه استقلال از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دادگاه کاس شکایت برد که در نهایت پس از یک سال و چند ماه، دادگاه بین المللی ورزش به نفع پرسپولیس رای داد.

ارسال نظر: